Kiva leikkaus, hyvä kun annoit nipsasta enemmän - pääsee sun sorja niskas oikeuksiinsaKiitos toffee ja kattinen
Tykkään kanssa mallista. Piti vain ottaa muutama sentti mutta lähtikin vähän enemmän ja tuli eri mallinen mitä ajatteli
Suorissa hiuksissa on hyvät ja huonot puolensa. Ja varsinkin vielä kun hius ei taivu mihinkään ja on sileä & liukas
Tänään kyllä kuulin jostain suolasuihkeesta jolla voisi saada vähän karheutta hetkellisesti hiuksiin.
liian pitkät torkut. puol tuntia on ok, muuten menee kuuppa ihan sekaisin.Kyllä tästä kunnon flunssa taitaa tulla oon ihan kuitti vaikka nukuinmelkeen 2h torkut. En ala
Nyt niskaan tulee joku 2 sentin ponnari ja kysyi kun sanoin että voisi olla takaa lyhyempi kuin sivuilta että laitetaanko vain vähän sellanen malli vai reilummin. Että jos reilummin, ei välttämättä mene enää kiinni. Mutta eipä se haittaa vaikka ei ponnaria saisikaan kun siellä ei ole nyt pahemmin hiuksiakaanKiva leikkaus, hyvä kun annoit nipsasta enemmän - pääsee sun sorja niskas oikeuksiinsa
Jees, piikkisuoraluonnonkihara <3...mutta jokaisella just omanlaisensa hiuslaatu kikkuroineen tai sitten ilman, what evö, ja onneksi löytyy ammattitaitoisia kampureita taikomaan uutta piristystä ja ilmettä
Joo, DeeDee kans tässä taannoin puhui suolasuihkeesta (sitä voi tehdä itekin) ja tiiätkö mitä, kävin kuule semmoisen pienen putelin hakemassa kokeilun ja näemmä suuruudenhulluna ...joo-o, morjens vaan - tuli todella nostetta ja kiesus sitä kikkuwapöwwökasaa , ehhe hee... Joskusharvoin sen kanssa voi pelleillä ja järkyttää niin itteänsä kuin seutukuntaakin, on meinaa päivän hekotusannostus niin taattua
Hyvää rentoutumistaRillipihvit, salaatti ja pari lasia punaviiniä helpottaa runneltua oloa. Nyt ei ole enää henkisesti perseraiskattu fiilis joten voi avata valkkaripänikän.
Kuuleppas kun mä olen työpäivänkin vetänyt puolikuntoisena että tätä flunsaa se teki.Kyllä mä tiedän millon on flunssa ja millon tokkura unesta.Kurkku kipee,pää kipee,nenä vuotaa...ei tää unista johdu.liian pitkät torkut. puol tuntia on ok, muuten menee kuuppa ihan sekaisin.
Mutta eikös teekin ihanan villin ja sexyn rantalook-tukanKiva leikkaus, hyvä kun annoit nipsasta enemmän - pääsee sun sorja niskas oikeuksiinsa
Jees, piikkisuoraluonnonkihara <3...mutta jokaisella just omanlaisensa hiuslaatu kikkuroineen tai sitten ilman, what evö, ja onneksi löytyy ammattitaitoisia kampureita taikomaan uutta piristystä ja ilmettä
Joo, DeeDee kans tässä taannoin puhui suolasuihkeesta (sitä voi tehdä itekin) ja tiiätkö mitä, kävin kuule semmoisen pienen putelin hakemassa kokeilun ja näemmä suuruudenhulluna ...joo-o, morjens vaan - tuli todella nostetta ja kiesus sitä kikkuwapöwwökasaa , ehhe hee... Joskusharvoin sen kanssa voi pelleillä ja järkyttää niin itteänsä kuin seutukuntaakin, on meinaa päivän hekotusannostus niin taattua
Juu, todella willilook...mutta siitä sexikkyydestä nyt menis takuuseen tuon tökötin kanssa tai ilman...ja toi Monican kuva on jotenkin niiin kuvaava ..eikä tartte kuule etes föönata, mä en omista edes moista vempelettäMutta eikös teekin ihanan villin ja sexyn rantalook-tukan
Juu, muistan kun jouluna sitä laitoin ja oikein föönasin, niin jestas minkä leijonanharjan se synnytti... ja sittenhän ruokapöydässä oli sukulaisilla hauskaa, kun olin kuin Frendien Monica Barbados-jaksossa.
Siitäpä opin, ettei kannata missään nimessä föönata, vaan laittaa kosteeseen tukkaan hillitysti ja antaa hiusten kuivua itekseen, ehkä välillä voi vähän puristella niitä kiharoita esiin
Suoralla tukalla voikin olla jo eri juttu, mutta näköjään jos on vähääkään luonnostaan kiharapörröön taipumusta niin saa olla aika tarkkana sen tuotteen kanssa
piettääkö huomenna töitten jälkeen tulla hoivaamaanKuuleppas kun mä olen työpäivänkin vetänyt puolikuntoisena että tätä flunsaa se teki.Kyllä mä tiedän millon on flunssa ja millon tokkura unesta.Kurkku kipee,pää kipee,nenä vuotaa...ei tää unista johdu.
Sulla taiskin olla luonnostaan ihan kiharakihara tukka, vai? Mulla on vaan laineet. Kiharat olis kyllä kivat.Juu, todella willilook...mutta siitä sexikkyydestä nyt menis takuuseen tuon tökötin kanssa tai ilman...ja toi Monican kuva on jotenkin niiin kuvaava ..eikä tartte kuule etes föönata, mä en omista edes moista vempelettä
Pitäskö heittäytyä villiksi ja laittaa iltasumpit pihiseen