The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää sanon kyllä ihan suoraan, ettei mua ainakaan huvittais kullia lutkuttaa joka päivä :D

Mutta mun kai kantsiskin elää erakkona itekseni tai jotain.
hehe,sillion joskus kun suhteessa olin niin se oli toistepäin.. mä oisin ollu siinä kiinni joka päivä mutta exä ei jaksanut kun "mulukku ei kestä"
eikä puhunu laukeemisesta.

ja tossa ruutiksen jutussahan ei puhuttu suihinotosta vaan siitä että sitä pitäs helliä ja ottaa suuhun mut ei oo ongelma mulle.

Mää en oikein ymmärtänyt tota, ettei se sitten saa johtaa suuseksiin. Siis eikö se oo vaan turhauttavaa miehestä, jos sitä vehjettä ensin imee kaksi minuuttia, ja sitten lopettaakin kesken? Ja eikö se sitten ole suuseksiä, vai missä vaiheessa siitä tulee sitä? :D

Pöh, naiset saa vaan muka tyytyä näihin.

"Noelin mielestä neuvo ei ole seksistinen: hänen mukaansa miehet ja naiset vain ymmärtävät eri tavoin mitä rakkaus on. Naiset haluavat suudelmia, halauksia, näykkäisyjä niskaan ilman, että se johtaa itse seksiin.
Seksuaaliterapeutti kuitenkin muistuttaa, että myös miehen tulee hemmotella naista ja antaa hänelle huomiota ja mielihyvää."

Kysymys kuuluukin että miten :whistle:

Kyllä mäkin voin niskaa näykkiä ja suukotella ja halailla mut bloukkarista pitää jo saada kunnon kielihoito.
Niin mutta sen ei pitänyt johtaa suuseksiin! Etkö sä lukenut sitä artikkelia ollenkaan!? :D Piti vaan ottaa muna suuhun pariks minuutiks päivässä!

Ehkä sit mieskin vois laittaa sormen pimppiin pariks minuutiks joka päivä? Eiks sit olis vähän ku tasoissa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä