no sää a) et oo naimisissa ja b) kuulukki siihen ylvääseen 1% joka osaa pitää miestä hyvänäjaa...no ei se mulle ole
no sää a) et oo naimisissa ja b) kuulukki siihen ylvääseen 1% joka osaa pitää miestä hyvänäjaa...no ei se mulle ole
Mitä se naimisissa olo tai olematta olo siihen vaikuttaa??...samalla lailla mä sen teksin siltikin kun kerta ei oo mikään ällö asia. Yks sormus ei asiaan vaikuta.no sää a) et oo naimisissa ja b) kuulukki siihen ylvääseen 1% joka osaa pitää miestä hyvänä
kyllä se ihmeen paljon tuntuu vaikuttavan, naimiaisissa olevat naiset aniharvoin tekee mitään miehensä hyväksiMitä se naimisissa olo tai olematta olo siihen vaikuttaa??...samalla lailla mä sen teksin siltikin kun kerta ei oo mikään ällö asia. Yks sormus ei asiaan vaikuta.
Ihanaa - ja aivan oikein sulle, että pääsit hemmottelujen keskelle, kyllä sä niin oot ne ansainnutkinNyt on kuulkaa Narttunen hierottu, venytetty, kammattu ja värjätty ja naamakin on hiottu
...mutta onneksipa Fru Krut on se hyvä poikkeus asiassa !kyllä se ihmeen paljon tuntuu vaikuttavan, naimiaisissa olevat naiset aniharvoin tekee mitään miehensä hyväksi
ne enimmäkseen oottaa että mies tekee sitä sun tätä
hehe,sillion joskus kun suhteessa olin niin se oli toistepäin.. mä oisin ollu siinä kiinni joka päivä mutta exä ei jaksanut kun "mulukku ei kestä"Mää sanon kyllä ihan suoraan, ettei mua ainakaan huvittais kullia lutkuttaa joka päivä
Mutta mun kai kantsiskin elää erakkona itekseni tai jotain.
ei saa yleistää.kyllä se ihmeen paljon tuntuu vaikuttavan, naimiaisissa olevat naiset aniharvoin tekee mitään miehensä hyväksi
ne enimmäkseen oottaa että mies tekee sitä sun tätä
Pöh, naiset saa vaan muka tyytyä näihin.kuinka moni elli tuntee piston sydämessään?
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksologi-neuvoo-miehen-penista-pitaisi-hyvailla-suulla-joka-paiva/5269730
ettei vaan olis just sen 99% edustaja...mutta onneksipa Fru Krut on se hyvä poikkeus asiassa !
ite oon pannu merkille että pitää kärsivällisesti jaksaa kuunnella ja pitää sylissä niin kauan kun naisella huolia ja murheita piisaa...Kysymys kuuluukin että miten
..jaah...mutta mitä ilmeisimmin se ei kuitenkaan haittaa koska osaapi kompensoida asiaa muilla osa- alueilla ..eli kyllä krutia hellitään ja hyvänäpidetäänettei vaan olis just sen 99% edustaja
Naiselle sympatiaa ja miehelle nostettaite oon pannu merkille että pitää kärsivällisesti jaksaa kuunnella ja pitää sylissä niin kauan kun naisella huolia ja murheita piisaa
niitä ei saa missään nimessä alkaa ratkomaan
osimoilleen näinNaiselle sympatiaa ja miehelle nostetta
juu, mut ketju on ketjuTästä on tullut täysin Mummeliisa & maahanmuuttajat -bändi tästä palstasta.
Noku naiset sai niitä suudelmia, halauksia ja niskaan näykkimisiä!Miksi avioliitossa pitäisi vain toisen olla aina saavana tai hemmoteltavana osapuolena? Eikös liiton pitäisi olla nimenomaan molemminpuolista arvostusta ja huomiointia?
Kyllä mäkin voin niskaa näykkiä ja suukotella ja halailla mut bloukkarista pitää jo saada kunnon kielihoito.Noku naiset sai niitä suudelmia, halauksia ja niskaan näykkimisiä!
no niinhän se pitäis olla mutta arvaappa että montako % semmosia on?Miksi avioliitossa pitäisi vain toisen olla aina saavana tai hemmoteltavana osapuolena? Eikös liiton pitäisi olla nimenomaan molemminpuolista arvostusta ja huomiointia?
Enpä yhtään tiiä kun pystyn arvioimaan vain oman liittonino niinhän se pitäis olla mutta arvaappa että montako % semmosia on?
Niin mutta sen ei pitänyt johtaa suuseksiin! Etkö sä lukenut sitä artikkelia ollenkaan!? Piti vaan ottaa muna suuhun pariks minuutiks päivässä!Kyllä mäkin voin niskaa näykkiä ja suukotella ja halailla mut bloukkarista pitää jo saada kunnon kielihoito.