200 astetta ja tunti taitaa olla ohje. Me pidetään lähemmäksi kaksi tuntia kun mies ja lapset tykkäävät "ylikypsästä".Jos laittaa valmiiksi marinoituja kananpaloja uuniin, niin mikä lämpötila ja miten pitkä aika uunissa?
200 astetta ja tunti taitaa olla ohje. Me pidetään lähemmäksi kaksi tuntia kun mies ja lapset tykkäävät "ylikypsästä".Jos laittaa valmiiksi marinoituja kananpaloja uuniin, niin mikä lämpötila ja miten pitkä aika uunissa?
Kyllä. Ja se oli sitten vimeinen kerta kun vastaan samaan kysymykseen.Oletko siis valmistunut teologian maisteriksi vai et? Tämä on hyvin helppo kysymys ja tähän voi vastata yhdellä sanalla. Vaihtoehdot ovat: KYLLÄ tai EN.
Kyllä. Ja se oli sitten vimeinen kerta kun vastaan samaan kysymykseen.
Jankkaus on mielestäni tylsää.
En enää jankkaa aiheesta. Mitä kohtaa tuosta et ymmärtänyt?Miksi sinun tietojasi ei löydy teologimatrikkelista? Kun kaikkien muiden teologian maistereiden tiedot löytyy.
En enää jankkaa aiheesta. Mitä kohtaa tuosta et ymmärtänyt?
Olen, useasti. Enkä jankkaa enää.Sinä ilmoitit viimeisen kerran vastaavasi kysymykseen oletko teologian maisteri vai et.
En kysynyt sitä. Sen sijaan kysyin, että miksi sinun nimeäsi ei löydy teologimatrikkeleista? Tähän voit varmaan vastata. Et ole vielä kertaakaan vastannut siihen kysymykseen.
Olen, useasti. Enkä jankkaa enää.
Miksi sinä?
JankEt ole kertaakaan vastannut siihen kysymykseen? Jos nyt vastaisit sen ensimmäisen kerran, niin siitäkin asiasta päästäisiin.
Jank
Halaisin ja sukupuolella tai iällä ei ole väliä.Mitä tekisit jos vieras ihminen tulisi itkien luoksesi ja pyytäisi halausta? Olisiko henkilön sukupuolella tai iällä väliä?
Jankkaus ei kiinosta minua joten en tee siitä uraa.Onnea valitsemallasi uralla.
Jankkaus ei kiinosta minua joten en tee siitä uraa.
Meistä ei siis tule koskaan työkavereita alallasi.
JMinä olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Ja tiedot löytyy matrikkelista.
Sinun alallasi eli valehtelussa meistä ei todellakaan tule koskaan työkavereita.
Opettaakohan Mymmeliisä lapsiaan puhumaan aina totta?Minä olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Ja tiedot löytyy matrikkelista.
Sinun alallasi eli valehtelussa meistä ei todellakaan tule koskaan työkavereita.
Aikuisia lapsia en opeta mihinkään. Kolmenkympin tienoilla ihmiset tekevät omat valintansa ja vastaavat niistä itse. Ei äiti tai isä.Opettaakohan Mymmeliisä lapsiaan puhumaan aina totta?
Olen melkein 50 eli olen tehnyt vähän kaikkea kunoilua eri elämänvaiheissa.Mitä liikuntaa harrastat? Montako leukaa jaksat vetää? Monesti punnertaa (polvet ei maassa)?
Painosi ja pituutesi?
Mitä Mikan vaimo tykkää sinusta? Ja sinun mielipiteesi hänestä?
Oletko mielestäsi kaunis? Entä Heikin mielestä?
En ole koskaan nähnyt kuvaasi. Miksi haluaisit olla ylipainoinen?Olen melkein 50 eli olen tehnyt vähän kaikkea kunoilua eri elämänvaiheissa.
Tällä hetkellä käyn kuntosalilla ja eräänlaisessa jumpassa osana fysioterapiaa, uimassa ja kävelen sen, mitä tasapaino ja kunto sietää.
Ei aavistustakaan leuanvedoista tai punnerruksista.
Sellainen liikkuminen ei kiinnosa minua.
Olen 160 + jotain pitkä. Painosta en tarkkaan tiedä, kun välttelen vaakaa. Vitosella alkaa kuitenkin.
Toivoisin kovasti painavani parikymmentä kiloa enemmän.
Anneli taitaa rakastaa minua kuin sisarta ja tunne on molemminpuolinen.
Josksu Anneli kutsui itse itseään minun vaimokseni - ajatuksella, että Mika ja minä olemme yhtä. siitä puhun nykyään vähemmän, koska se on helposti väärinkäsitettävissä.
Mielipiteeni hänesä? Kiltti, kaunis, lempeä, sitkeä, ahkera - ehkä turhankin aulis miellyttämään. Toisaalta hän ei pelkää mennä valtavirtaa vasten asioissa, jotka kokee tärkeäksi.
On muuten todella vaikea sanoa "mielipidettä2 ihmisestä jota rakstaa niinkin syvästi kuin minä Annelia.
En todellakaan ole kaunis, mutta jostain syystä Heikki pitää minua sellaisena.
Olin hyvinvoivempi,kauniimpi,onnellisempija terveempi painavampana.En ole koskaan nähnyt kuvaasi. Miksi haluaisit olla ylipainoinen?
Ihanalta kuulostaa sinun ja Annelin välit.
En enää jankkaa aiheesta. Mitä kohtaa tuosta et ymmärtänyt?