Kysy jotain?

IhQ
Ei oo kysymys mummeliisalle mut ihmettelen vaan, miten jotakuta voi vaivata noin paljon jonkun tuntemattoman tutkinnot..
Täällä päivittäin väitetään paljonkin yhtä sun toista joka joko on totta tai sitten ei, mut mitä väliä?
 
Aurinkoinen35
Ketkä lapsistasi ovat edesmenneen miehesi kanssa ja ketkä nykyisen? Onko nykyinen miehesi tosiaan 33v ja jo isoisä vai muistanko väärin?

Harrastatko liikuntaa tai oletko ennen harrastanut?

Mikä syöpä sinulla on?

Mukavaa iltaa ja voimia sairauksien kanssa!
 
Ketkä lapsistasi ovat edesmenneen miehesi kanssa ja ketkä nykyisen? 6/ on ensimmäisestä liitosta.
Kaksi nuorinta ovat biologiesti Heikin.

Onko nykyinen miehesi tosiaan 33v ja jo isoisä vai muistanko väärin? Hän on synynyt vuonna -82 eli on 33 (Piti laskea varmune vuoksi. :) )
Ja kyllä. Hän on isoisä lapsenlapsilleni tai lapsenlapsillemme , kuten hän ja muu perhe asian mieltää.
Koska vanhin lapsenlapsistamme on 10 v, Heikistä tuli "vaari" 23-vuotiaana. :)

Harrastatko liikuntaa tai oletko ennen harrastanut?
Kyllä ja kyllä.

Mikä syöpä sinulla on? Melanooma. Mutta tällä hetkellä ei ole etäpesäkkeitä. Oikein hyvällä onnella ei tulekaan.

Mukavaa iltaa ja voimia sairauksien kanssa!
Kiitos!
 
Opettaakohan Mymmeliisä lapsiaan puhumaan aina totta? :LOL:
Aikuisia lapsia en opeta mihinkään. Kolmenkympin tienoilla ihmiset tekevät omat valintansa ja vastaavat niistä itse. Ei äiti tai isä.
Nuorempien kanssa asiasta puhutaan aina tarpeen tullen ja pitäytyvät pääosin totuudessa ellei nyt jotain pikklapsen melikuvitusystävää tms oteta mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Treenaaja18
Mitä liikuntaa harrastat? Montako leukaa jaksat vetää? Monesti punnertaa (polvet ei maassa)?
Painosi ja pituutesi?
Mitä Mikan vaimo tykkää sinusta? Ja sinun mielipiteesi hänestä?
Oletko mielestäsi kaunis? Entä Heikin mielestä?
 
Mitä liikuntaa harrastat? Montako leukaa jaksat vetää? Monesti punnertaa (polvet ei maassa)?
Painosi ja pituutesi?
Mitä Mikan vaimo tykkää sinusta? Ja sinun mielipiteesi hänestä?
Oletko mielestäsi kaunis? Entä Heikin mielestä?
Olen melkein 50 eli olen tehnyt vähän kaikkea kunoilua eri elämänvaiheissa.

Tällä hetkellä käyn kuntosalilla ja eräänlaisessa jumpassa osana fysioterapiaa, uimassa ja kävelen sen, mitä tasapaino ja kunto sietää.

Ei aavistustakaan leuanvedoista tai punnerruksista.
Sellainen liikkuminen ei kiinnosa minua.

Olen 160 + jotain pitkä. Painosta en tarkkaan tiedä, kun välttelen vaakaa. Vitosella alkaa kuitenkin.
Toivoisin kovasti painavani parikymmentä kiloa enemmän.

Anneli taitaa rakastaa minua kuin sisarta ja tunne on molemminpuolinen.
Josksu Anneli kutsui itse itseään minun vaimokseni - ajatuksella, että Mika ja minä olemme yhtä. siitä puhun nykyään vähemmän, koska se on helposti väärinkäsitettävissä.

Mielipiteeni hänesä? Kiltti, kaunis, lempeä, sitkeä, ahkera - ehkä turhankin aulis miellyttämään. Toisaalta hän ei pelkää mennä valtavirtaa vasten asioissa, jotka kokee tärkeäksi.
On muuten todella vaikea sanoa "mielipidettä2 ihmisestä jota rakstaa niinkin syvästi kuin minä Annelia.

En todellakaan ole kaunis, mutta jostain syystä Heikki pitää minua sellaisena.
 
treenaaja18
Olen melkein 50 eli olen tehnyt vähän kaikkea kunoilua eri elämänvaiheissa.

Tällä hetkellä käyn kuntosalilla ja eräänlaisessa jumpassa osana fysioterapiaa, uimassa ja kävelen sen, mitä tasapaino ja kunto sietää.

Ei aavistustakaan leuanvedoista tai punnerruksista.
Sellainen liikkuminen ei kiinnosa minua.

Olen 160 + jotain pitkä. Painosta en tarkkaan tiedä, kun välttelen vaakaa. Vitosella alkaa kuitenkin.
Toivoisin kovasti painavani parikymmentä kiloa enemmän.

Anneli taitaa rakastaa minua kuin sisarta ja tunne on molemminpuolinen.
Josksu Anneli kutsui itse itseään minun vaimokseni - ajatuksella, että Mika ja minä olemme yhtä. siitä puhun nykyään vähemmän, koska se on helposti väärinkäsitettävissä.

Mielipiteeni hänesä? Kiltti, kaunis, lempeä, sitkeä, ahkera - ehkä turhankin aulis miellyttämään. Toisaalta hän ei pelkää mennä valtavirtaa vasten asioissa, jotka kokee tärkeäksi.
On muuten todella vaikea sanoa "mielipidettä2 ihmisestä jota rakstaa niinkin syvästi kuin minä Annelia.

En todellakaan ole kaunis, mutta jostain syystä Heikki pitää minua sellaisena.
En ole koskaan nähnyt kuvaasi. Miksi haluaisit olla ylipainoinen?
Ihanalta kuulostaa sinun ja Annelin välit.
 

Yhteistyössä