Suvikset! Milloin meillä on tarpeeksi pakolaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suvikset!
Milloinka meillä on tarpeeksi pakolaisia täällä, milloin "Meillä on unelma!" on teistä käynyt toteen?
Jos avaisimme Suomen rajat täysin pakolaisille kulkuvapaiksi ja Suomen kansalaisuus heti kouraan, tänne ryntäisi varmasti alta aikayksikön monta miljoonaa pakolaista, olisiko silloin teidän fantasia käynyt vihdoin toteen?
Pakolaisia haluaa kuitenkin Eurooppaan ja varsinkin Suomen kaltaisiin maihin, kokoajan lisää, lisää ja lisää. Loppua ei tule olemaan, milloin on vain aika sanoa että nyt riittää?
Onko unelmat totta sitten kun kantasuomalaisia on noin 5% tai vähemmän Suomen väestöstä ja pääkielenä Somalia?

Syrian-refugees1.jpg

sitten kun sun ininä ei enää erotu somalian kielen mölinän alta.

Ainoa ratkaisu on murskata Isis ja kumppanit totaallisesti.
Odottakaa vain kun Isis saa käsiinsä ydinaseet, rahasta heillä ei ole pulaa ja jos heidän annetaan temmeltää rauhassa niin on vain ajan kysymys milloin heiltäkin ydinaseet löytyvät.
He eivät kahta kertaa mieti käyttävätkö ydinpommia, sitten kun sellaisen käsiin saavat.
Siinä vaiheessa rupeaa ihmisrodun loppu olemaan jo käsillä.

"Isis väittää, että se voisi ostaa tuhoisan aseen Pakistanista 12 kuukauden sisällä"
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/11...saamme+ydinaseen+kayttoon+vuoden+sisalla.html

Liittokansleri Angela Merkel varoitti sunnuntaina, että nykyinen pakolaiskriisi voi pian olla suurempi haaste Euroopalle kuin Kreikan taloushuolet.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015081820197035_ul.shtml

no tuo nyt on ollut tiedossa jo pitkään, sen takiahan näitä pakolaisia nyt sijoitetaan eu maihin tasaisemmin, jotta yksikään maa ei joudu pulaan.

samoin pakolaisten tuottamat ongelmat on hyvin myös tiedossa, ja se että kaikki maat joutuu miettimään mistä se raha näihin asioihin revitään.

mutta kun se ongelma ei katoa sillä et pistetään rajat kiinni ja unohdetaan muiden hätä.

ei auta huutelut toisten älykkyysosamäärästä tai miettiminen pitäisikö yliopistojen ottaa käyttöön lukukausimaksut ulkomaisille..

joten mitä pitäisi tehdä?

en nyt viitsi enää kolmatta kertaa laittaa samaa linkkiä siihen vetoomukseen et avustusrahoja ei leikattaisi, tai vääntää rautalangasta sitä et kukaan ei halua tänne miljoonia pakolaisia, tästä asiasta olis tosi mielenkiintoista käydä keskustelua, mutta ei tässä päästä puusta pitkälle jos pelkästään huudellaan et ongelmia on ongelmia on.

ideoita miten asiaa voitaisiin hoitaa, ja mitä meidän pitäisi tässä asiassa toimia?

no tuo nyt on ollut tiedossa jo pitkään, sen takiahan näitä pakolaisia nyt sijoitetaan eu maihin tasaisemmin, jotta yksikään maa ei joudu pulaan.

samoin pakolaisten tuottamat ongelmat on hyvin myös tiedossa, ja se että kaikki maat joutuu miettimään mistä se raha näihin asioihin revitään.

mutta kun se ongelma ei katoa sillä et pistetään rajat kiinni ja unohdetaan muiden hätä.

ei auta huutelut toisten älykkyysosamäärästä tai miettiminen pitäisikö yliopistojen ottaa käyttöön lukukausimaksut ulkomaisille..

en nyt viitsi enää kolmatta kertaa laittaa samaa linkkiä siihen vetoomukseen et avustusrahoja ei leikattaisi, tai vääntää rautalangasta sitä et kukaan ei halua tänne miljoonia pakolaisia, tästä asiasta olis tosi mielenkiintoista käydä keskustelua, mutta ei tässä päästä puusta pitkälle jos pelkästään huudellaan et ongelmia on ongelmia on.

ideoita miten asiaa voitaisiin hoitaa, ja mitä meidän pitäisi tässä asiassa toimia?

Naton ja muidenkin kuten Suomen pitäisi aloittaa täysi oikea sota Isisiä vastaan, niin kauan kun Isis leikkaa ihmisten kurkkuja, niin ei pakolaisuus lopu vaikka mitä täällä tekisimme.
Sota olisi hetkessä ohi jos kaikki maat puhaltaisivat yhteen hiileen.
Kun isis olisi tuhottu, pitäisimme yllä rauhaa yllä alkuun ja sitten voisimme oikeasti auttaakin.
Paha voittaa, jos hyvät eivät tee yhtään mitään.

Sä oot fiksu!
Pakolaiset ei pelastamalla lopu!

Rajat kiinni, jotta jää enemmän resursseja auttaa. Kaikki mamurahat (fyysinen, sotilaallinen, ruoka ym. apu heidän kotimaihin)

Naton ja muidenkin kuten Suomen pitäisi aloittaa täysi oikea sota Isisiä vastaan, niin kauan kun Isis leikkaa ihmisten kurkkuja, niin ei pakolaisuus lopu vaikka mitä täällä tekisimme.
Sota olisi hetkessä ohi jos kaikki maat puhaltaisivat yhteen hiileen.
Kun isis olisi tuhottu, pitäisimme yllä rauhaa yllä alkuun ja sitten voisimme oikeasti auttaakin.
Paha voittaa, jos hyvät eivät tee yhtään mitään.

Toinen fiksu!

Sä oot fiksu!
Pakolaiset ei pelastamalla lopu!

Rajat kiinni, jotta jää enemmän resursseja auttaa. Kaikki mamurahat (fyysinen, sotilaallinen, ruoka ym. apu heidän kotimaihin)

ei niitä rajoja vaan voi laittaa kiinni, ensin pitää saada sinne lähtömaihin sellaiset olosuhteet et siellä pystyy elämään.

ja kyselin jo tuossa alkupäässä ketjua joltain, jonka mielestä kaikki ulkomailta tulevat ovat ongelma, niin kukaan ei ole vastannut et mihin pitää raja vetää?
maahanmuuttajista on vain pieni osuus pakolaisia, joten jos kaikki maahanmuuttajat on ongelma niin tuo munkaan ehdotus ei oikein auta asiassa.

ei niitä rajoja vaan voi laittaa kiinni, ensin pitää saada sinne lähtömaihin sellaiset olosuhteet et siellä pystyy elämään....

A.) Kyllä rajat voi laittaa kiinni, kun vain laittaa ne kiinni. Piste.

B.) Lähtömaiden olosuhteet ei kuulu minulle, en koe olevani niistä vastuussa. Mene pelastamaan itse omat karjapaimenesi Somaliassa, älä vedä minua tai muita siihen mukaan. Minun ei ole siihen pakko osallistua.

Olet vähän tyhmä kun argumenttisi on noi idioottimaisia. Politiikalla nuo on asiat on päätettävissä pöljä!

ei niitä rajoja vaan voi laittaa kiinni, ensin pitää saada sinne lähtömaihin sellaiset olosuhteet et siellä pystyy elämään.

ja kyselin jo tuossa alkupäässä ketjua joltain, jonka mielestä kaikki ulkomailta tulevat ovat ongelma, niin kukaan ei ole vastannut et mihin pitää raja vetää?
maahanmuuttajista on vain pieni osuus pakolaisia, joten jos kaikki maahanmuuttajat on ongelma niin tuo munkaan ehdotus ei oikein auta asiassa.

Off topic:
No hyvin tänne on virrannut tähänkin asti porukkaa, joiden asuminen omassa maassaan on ok. Ainoastaan elintaso heikompi kun meillä. (päättäjät syyllisiä)

Joku fiksumpi vois tutkia enemmän noita maita joissa mamujutut ei ole menneet putkeen ja me voitais tehdä asioita toisin. Esim Ruotsi mokas sensuurilla ja MONILLA muilla asioilla koko jutun!
Suomessa ollaan sensuurin suhteen samoissa ja monet muutkin asist ollaan jo mokattu, vaikka mamuja on todella vähän. Ei auta peittelyt tai himmailut!
Asiat pitää puhua ääneen!
Ja ei kuntiin voi tuupata ilman infoa pakolaisia tai muita. Kyllä näistä asioista puhutaan ensin. Annetaan mahdollisuus sanoa edes se mielipide jne. He ovat myös ihmisiä!!!!

Monta asiaa voi tehdä toisin!

B.) Lähtömaiden olosuhteet ei kuulu minulle, en koe olevani niistä vastuussa. Mene pelastamaan itse omat karjapaimenesi Somaliassa, älä vedä minua tai muita siihen mukaan. Minun ei ole siihen pakko osallistua.

Olet vähän tyhmä kun argumenttisi on noi idioottimaisia. Politiikalla nuo on asiat on päätettävissä pöljä!

Tollaisia itsekkäitä paskiaisia on Suomi täynnä! Toivo, ettet joudu koskaan pyytämään keneltäkään apua!

no voisitko vihdoin vastata siihen et keneltä ne rajat laitetaan kiinni?
puhutaanko me nyt pakolaisista, vai maahanmuuttajista yleensäkkin? tässä ketjussa on sekoitettu nyt jo niin moneen kertaan nämä ihmiset.

Näin meitä ihmisiä on moneen junaan. Toiset haluavat auttaa ja toiset ei. Mutta jos joku pitkälle katsova kompromissi? Esim. se, ettei Suomeen otettais, vaan autettais siellä niiden kotona. Eurooppa mokas. Eurooppa korjaa. Me ollaan kaikki tavalluset pulliaiset tässä samassa asemassa. Saadaan maksaa päättäjien kepposista. Mistäpä sitä tietää, että päättäjäksi äänestetty henkilö olikin ihan susi, vaikutti hyvältä silloin äänestettäessä.

Kyllä mä ymmärrän sua!

Yhteistyössä