Suvikset! Milloin meillä on tarpeeksi pakolaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumma, kun toisaalta esim. PS on halunnut nimenomaan leikata kehitysapua..

Mutta kerro minulle, miten se rahallinen apu auttaisi Isistä pakenevia ihmisiä? Heillä on suurempi riski tulla surmatuksi kotimaassaan kuin sillä merimatkalla. Tiesitkö, että Syyriasta ja Irakista on joutunut tämän kriisin johdosta lähtemään yli 10 miljoonaa ihmistä ja että vain murto-osa heistä on päässyt lähtemään Eurooppaan meren yli?
Ei pelkkää rahaa.
Mulla oli kyllä tuossa, että diplomaatteja sun muita. Ja kyllä Eurooppa vois tarjota sotilaallista apuakin tai rauhanturvaa!!!

Ei ole mikään ratkaisu tuoda heitä tänne.

Ei pelkkää rahaa.
Mulla oli kyllä tuossa, että diplomaatteja sun muita. Ja kyllä Eurooppa vois tarjota sotilaallista apuakin tai rauhanturvaa!!!

Kehitysapua leikattiin koska sen hyötysuhde oli olematon. minne lie rahat menneet?

Leikkaus ei ole eatkaisu
Vaan pitäisi olla paremmin organisoitu ammattitaitoinen porukka joka niitä rahoja käyttää.

En ole persu, kunhan vain ilmoitan.

Vastaa nyt vain. Voiko kaipaamasi vapaan liikkuvuuden mukaisesti kuka tahansa tulla asumaan kotiisi?
Ei tietenkään voi.
Onko teille kotiin tunkeutunut vieraita ihmisiä? Ehdotan että otat yhteyttä poliisiin, jos näin on.

En myöskään huomannut, että olisin puhunut vapaasta liikkuvuudesta, mitä sillä sitten tarkotatkin.
Mutta ihmiset liikkuvat, sille ei voi mitään.

Ei pelkkää rahaa.

Luuletko Isisin sairaiden terroristien kuuntelevan diplomaatteja?!

Sotilaallista apua ja rauhanturvaa toimitetaan jo nyt, ja joitakin Isiksen tukikohtia on onnistuttu tuhoamaan.

Tiesitkö muuten, että valtaosa paenneista on pakolaisleireillä esim. Turkissa eikä suinkaan Euroopassa, koska mahdollisuutta Eurooppaan pääsyyn ei suurimmalla osalla ole.

Tässä vähän kertomusta elämästä pakolaisleirillä:

http://yle.fi/uutiset/pakolaisleiri...alous_matkatoimisto_ja_lemmikkikauppa/7448898

No jos kerran turvapaikan hakijat on kaikki nuoria miehiä niin eikös sen pitäisi miesten mielestä olla hyvä asia. Miehethän on aina kertoneet ettei yhteiskunnasta tulis yhtään mitään ilman miehiä kun naiset ei kykene samoihin töihin. Miesten logiikalla ton pitäisi olla lottovoitto suomelle.

No jos kerran turvapaikan hakijat on kaikki nuoria miehiä niin eikös sen pitäisi miesten mielestä olla hyvä asia. Miehethän on aina kertoneet ettei yhteiskunnasta tulis yhtään mitään ilman miehiä kun naiset ei kykene samoihin töihin. Miesten logiikalla ton pitäisi olla lottovoitto suomelle.

Mamumiesten äo liikkuu 60 ja 90 välillä, eli ovat naisiakin tyhmempiä.

Mitä jos lopetraisit nyt ton ja mee vaikka kahville, suihkuum tjtn. Samoin lällättelevät vihreet. (tai mitä te nyt ootte)

Mä haluisin keskustella ihan asiallisesti.

Pelkäämpä vaan, että juttu tyrehtyy jos ette pääse lällättelemään keskenään.
Todistakaa, että oon väärässä, jooko?

Ohhoh, triplasti PSmiesten äo. Mites nyt noin.
c005.gif

Luuletko Isisin sairaiden terroristien kuuntelevan diplomaatteja?!

Sotilaallista apua ja rauhanturvaa toimitetaan jo nyt, ja joitakin Isiksen tukikohtia on onnistuttu tuhoamaan.

Tiesitkö muuten, että valtaosa paenneista on pakolaisleireillä esim. Turkissa eikä suinkaan Euroopassa, koska mahdollisuutta Eurooppaan pääsyyn ei suurimmalla osalla ole.

Tässä vähän kertomusta elämästä pakolaisleirillä:

http://yle.fi/uutiset/pakolaisleiri...alous_matkatoimisto_ja_lemmikkikauppa/7448898
Höpöhöpö!!!
Ei euroopalla ole mitään kunnollista yhteishanketta, että saataisiin jotain aikaiseksi.

Euroopasta olisi mahdollusuus lähettää niin paljon rauhanturvaajia kun on tarpeen.

Mitä jos lopetraisit nyt ton ja mee vaikka kahville, suihkuum tjtn. Samoin lällättelevät vihreet. (tai mitä te nyt ootte)

Mä haluisin keskustella ihan asiallisesti.

Pelkäämpä vaan, että juttu tyrehtyy jos ette pääse lällättelemään keskenään.
Todistakaa, että oon väärässä, jooko?

Huumoria, huumoria. Mutta ok sitten. Mä menen nyt toviksi muiden asioiden pariin.

Käyttäytykää lapset kunnolla.

Meni mun laskelmat pahasti alakanttiin.
Ei me voida tehdä mamuille niin, että houkutellaan heidät tänne, kun ei meillä ole duunia tarjota!Tottaksi tulee levotyomuuksia. Toisista maista tulleet eivät ole tottunert loisimaan kuten Suomalaiset!!!
Helpommin he omassa maassaan työllistyvät kunhan EU laittaa heille puitteet kuntoon!
Mitä mieltä olet Suomen vanhustenhoidosta?

Edelleenkin pitää muistaa ero yleisesti maahanmuuttajien ja pakolaisten välillä. Esim. juuri Isistä pakenevia pakolaisia ei kai tarvitse houkutella. Kai se on aika luonnollista paeta uhkaavaa vaaraa, jos vain on mahdollisuus. Vai? Näiden ihmisten kohdalla ei siis ole kysymys työllistymisestä vaan oman hengen pelastamisesta.

Maaahanmuuttajien työllistyminen on asia erikseen. Tämän ketjun aiheena ovat pakolaiset.

Samaten Suomen vanhustenhoito ei liiity tämän ketjun aiheeseen, mutta kommentoin sen verran, mitä omasta kokemuksestani voin sanoa.

Omat kuolemaan johtavia sairauksiaa sairastaneet vanhempani saivat erittäin hyvää hoitoa viimeisinä elinvuosinaan, ja toki me omaiset avustimme ja hoidimme heitä myös.

Minulla on myös tuttuja, jotka hoitavat työkseen vanhuksia, enkä ole heiltä kuullut mitään erityisen kielteistä, päinvastoin nauttivat kovasti työstään. Olen itsekin joskus vastaavaa työtä tehnyt.

Mutta epäkohtia ja resurssipulaa on, sen kyllä tiedän, ja kaikki eivät saa riittävää ja asianmukaista hoitoa. En jatka aiheesta enempää, kun se ei aiheeseen liity.

Suuta pieksetään, mutta yksikään suvis ei ole vielä vastannut ketjun aloittajan kysymykseen.

;)

mä ainakin vastasin parhaani mukaan, jo heti ensimmäisessä viestissäni.
myöhemmin vielä pyysin tarkennusta tuohon väitteeseen et vihreät haluaa tänne miljoonia maahanmuuttajia, koska en itse ole sellaista väitettä koskaan nähnyt.
vaikea siis vastata kun ei ymmärrä mihin pitää vastata.

Höpöhöpö!!!
Ei euroopalla ole mitään kunnollista yhteishanketta, että saataisiin jotain aikaiseksi.

Euroopasta olisi mahdollusuus lähettää niin paljon rauhanturvaajia kun on tarpeen.

Missä kohdin oli maininta mistään Euroopan yhteishankkeesta?

Rauhanturvaajia on jo paikan päällä, mutta Isis-terroristit ovat varmaan yksi viime aikojen pahimmista haasteista. Eivät heidän hirmutekoihinsa valitettavasti helpot netistä huudellut ratkaisut tepsi.

Yhteistyössä