Ja ap uskoo, hetkeäkään epäilemättäMiksi näin?
Juu ei vaineskas'... Lahden kaupunki juksutti ihmisiä. Ei ne ny niin tosissaan Ekkai uskonu? Ne vaan läbäl heitti tollasta sivuillensa, ihan vaan siks' että porukka reagois just näi'.Totta kai tämä tarina on ihan pakko uskoa kun joku pikkupoika päivittää sen Facebookissa.
Veikkaan kans et Lunatic tarkoitti tota koulumatkajuttua, eikä suinkaan tota kultahammasjuttua. Hitto kun täs ei enää näy kirjotusvaihees ne aiemmat kommentit. Mut puhukohan Lunatic jotain facebookista?Juu ei vaineskas'... Lahden kaupunki juksutti ihmisiä. Ei ne ny niin tosissaan Ekkai uskonu? Ne vaan läbäl heitti tollasta sivuillensa, ihan vaan siks' että porukka reagois just näi'.
Joo. Puhuhan se. Joku ei osannu lukee viestiä loppuun.Veikkaan kans et Lunatic tarkoitti tota koulumatkajuttua, eikä suinkaan tota kultahammasjuttua. Hitto kun täs ei enää näy kirjotusvaihees ne aiemmat kommentit. Mut puhukohan Lunatic jotain facebookista?
Minä MIEHENÄ sanon kyllä. Kunhan saadaan tuota kulttuuria tänne, niin saa olla taas herra talossa. Naiset ne ei onneksi tätä vielä tajua, ennen kuin on myöhäistä. Se MIES on se perheen pää, elättäjä, pomo. Nainen tulee olemaan kotona. Sanokaan MUN sanoneen, että kun Ruotsi (esimerkkinä) ottaa vielä 10v lisää muslimeja, niin muuttuu lait. Minä miehenä ihan oikeasti näin vanhoillisena nautin tilanteesta. Päästään taas takaisin siihen yhteiskuntaan, jossa mies määrää ja nainen tottelee. Nyt tää pelleily on ihan persiistä. Ja sama muuten homojen kanssa. Ei tanssita muuten prideä enää 10v päästä Ruotsissa ja SE ON VARMA. Se politiikka on jo muuttumassa.https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303 Sanokaa ei moskeijalle!
Ei tanssita ei, mitähän suvakit siihen tuumaa.. varmaan jotta ihanata. Stana..Minä MIEHENÄ sanon kyllä. Kunhan saadaan tuota kulttuuria tänne, niin saa olla taas herra talossa. Naiset ne ei onneksi tätä vielä tajua, ennen kuin on myöhäistä. Se MIES on se perheen pää, elättäjä, pomo. Nainen tulee olemaan kotona. Sanokaan MUN sanoneen, että kun Ruotsi (esimerkkinä) ottaa vielä 10v lisää muslimeja, niin muuttuu lait. Minä miehenä ihan oikeasti näin vanhoillisena nautin tilanteesta. Päästään taas takaisin siihen yhteiskuntaan, jossa mies määrää ja nainen tottelee. Nyt tää pelleily on ihan persiistä. Ja sama muuten homojen kanssa. Ei tanssita muuten prideä enää 10v päästä Ruotsissa ja SE ON VARMA. Se politiikka on jo muuttumassa.
Ei kai se ihonväri estä ketään kävelemästä.Siis kaikki mamuthan ei saa lyhyimmillä kilometreilla koulukuljetusta, vaan pelkästään valmistavassa opetuksessa olevat. Valmistavassa opetuksessa ollaan 1-2 vuotta jos kielitaito ei riitä tavalliseen opetukseen.
miten se ihonväri liittyy tähän ollenkaan? maahanmuuttajista oli puhe, ei erivärisistäEi kai se ihonväri estä ketään kävelemästä.
Siten että maahanmuuttajat ovat USEIN eri värisä kuin kantasuomalaiset.miten se ihonväri liittyy tähän ollenkaan? maahanmuuttajista oli puhe, ei erivärisistä
ja sä olet alle 17 vuotias joka käy koulua?Siten että maahanmuuttajat ovat USEIN eri värisä kuin kantasuomalaiset.
Ei se kielitaitokaan tietääkseni kävelyä estä. Itsekin kävelen ulkomailla ihan sujuvasti vaikken kieltä osaakaan.
Oletpa vitsikäs.Siten että maahanmuuttajat ovat USEIN eri värisä kuin kantasuomalaiset.
Ei se kielitaitokaan tietääkseni kävelyä estä. Itsekin kävelen ulkomailla ihan sujuvasti vaikken kieltä osaakaan.
Mitä sen väliä on mitä kieltä siellä opetetaan.ja sä olet alle 17 vuotias joka käy koulua?
valmistavissa luokissa saa opetusta monella kielellä, esim venäjäksi, joten tuskin sillä kielellä esim afrikasta tulevia opetetaan?
Okei. Otas lääkkeet taas.Minä MIEHENÄ sanon kyllä. Kunhan saadaan tuota kulttuuria tänne, niin saa olla taas herra talossa. Naiset ne ei onneksi tätä vielä tajua, ennen kuin on myöhäistä. Se MIES on se perheen pää, elättäjä, pomo. Nainen tulee olemaan kotona. Sanokaan MUN sanoneen, että kun Ruotsi (esimerkkinä) ottaa vielä 10v lisää muslimeja, niin muuttuu lait. Minä miehenä ihan oikeasti näin vanhoillisena nautin tilanteesta. Päästään taas takaisin siihen yhteiskuntaan, jossa mies määrää ja nainen tottelee. Nyt tää pelleily on ihan persiistä. Ja sama muuten homojen kanssa. Ei tanssita muuten prideä enää 10v päästä Ruotsissa ja SE ON VARMA. Se politiikka on jo muuttumassa.
Korjaa toki jos olen väärässä, mutta käsittääkseni Suomessa on eniten maahanmuuttajia Virosta, Venäjältä ja Ruotsista. Täten voisi ehkä sanoa että maahanmuuttajat ovat USEIN valkoihoisia?Siten että maahanmuuttajat ovat USEIN eri värisä kuin kantasuomalaiset.