Meillä 2 lasta, mies tahtoi erota kuukausi sitten. Sain sovittua itku silmässä harkinta ajan ( kuten avioliitossa ) tämän vuoden loppuun. Eli asuttas vielä hetki yhdessä lasten takia.
Olen nyt ollut ystävällisempi miehelle (=en ole vaatinut mitään... eli sitä mitä mies kutsui nalkutukseksi) eli olen puhunut ja kohdellut kuin ketä tahansa vierasta. Lisäksi marssin vaatekauppaan ja ostin ison läjän hyvin istuvia arkivaatteita ( tähän asti olen kulkenut kirppari rytkyissä) ja ryhdyin meikkaamasn päivittäin ja pitämään ihostani muutenkin huolta (tämän voimaannuttamaan itseäni ja nostattamaan itsetuntoa, minun tulee olla vahva, kyllä minä pärjään ilman miestä)
En enää ängennyt miehen viereen sohvalle enkä tietty pusutellut tai yrittänyt halata tai tehnyt aloitteita seksiin ( olleet minun aloitteeni varassa ) en ollut ilkeä vaan ihan perus ystävällinen.
Olin vain kotona ja puuhasin kotitöitä (en päässyt minnekkään kun olin päättänyt etten pyydä siltä p**kalta mitään) mutta lähdin sitten lasten kanssa sukulaisille lomailemaan viikoksi....
Nyt mies ei tahdokkaan enää erota. Yhdessä pysymis päätöksen jälkeen miehen halut minua kohtaan palasivat ja hänestä tuli jotenkin miehisempi? Sain valaistumisen enkä ole enää yrittänyt janota mieheltä rakkautta esim. änkeämällä viereen tai tekemällä aloitteita, annan miehen hoitaa ne sellaiset avaukset
en tietenkään ole miehelle kylmä, vaan antaa sen nyt vähän pyöriä minun perässäni... eron uhka paransi kyllä meidän suhdetta: minä ryhdyin pitämään huolta itsestäni ja mies tajusi mikä helmi hänen lastensa äiti on ;D[/QUOTE
Täällä saman tyylistä.Toisin mies anto 2-3kk aikaa miettiä.
En tiä pitäiskö ottaa käytäntöön ja toivoa parasta. Itkin myös itse paljon ja toivoin lisä aikaa. Ja sitä sain. En tiä vaan et jos oon mielin kielin auttaako se? Että onko kuitenkin tehnyt jo päätöksen.Sanoi kuitenkin että ei rakasta mua ollenkaan. Sanoko sun mies niin? Seksi tauolla ja se on kova paikka mulle.Ollaan oltu aika aktiivisia ja tuntuu et just seksi on se joka pitänyt liiton kasassa.ja nyt ei saa olla mitään seksiä.pusuttelua.halailua.
Koitan että en valita pikku asioista.