Vastaan aina kulloisenkin päivän kuvilla. Kun aloituksen tein, oli 14.Menikö Mummeliisa sulta otsikon aihe sivuun? Tässä kysyttiin 14.7. päivältä blogin kuvia.
Eli kuukauden kuluessa olet laittanut palstalle kaikki blogisi kuvat menneiltä vuosilta? Koko tässä ketjussa oli vain 6 kuvaa muilta bloggaajilta.Vastaan aina kulloisenkin päivän kuvilla. Kun aloituksen tein, oli 14.
Ei kuukaudessa. Sinulla laskuvirhe tuossa.Eli kuukauden kuluessa olet laittanut palstalle kaikki blogisi kuvat menneiltä vuosilta? Koko tässä ketjussa oli vain 6 kuvaa muilta bloggaajilta.
Ei kuukaudessa silti. Kuukausi kattaisi yhden kuukauden vuodesta ja niitä on 12.No korjataan: Tulet olemaan laittanut.
2013 lennähti harakka avonaisesta olohuoneen ovesta sisään ja hyökkäsi miehen bonzaipuun kimppuun - kuolettavin seurauksin.
Meillä vain bonzai kuoli.Tässä vaiheessa olisin "kuollut" jo pelkästä säihkähdyksestä! Mä pelkään lintuja yli kaiken (Nuorimmaisen muistaa vieläkin, kun istutiin noin tunti autossa ja odotettiin kanahaukan poistumista )
Tommy ei uskonut risteihin.Minä yhä vieläkin ihailen tuota Tommyn hautakiveä. Nousi mieleen kysymys, että miksi siinä ei ole ristiä?
Haluatko omaan hautakiveesi ristin? Ajattelin, että kun olet kumminkin teologi.Tommy ei uskonut risteihin.
Teologi on tiedemies/tiedenainen, joka tutkii teologiaa.Haluatko omaan hautakiveesi ristin? Ajattelin, että kun olet kumminkin teologi.
Teologi on oppiarvo, henkilö joka on valmistunut teologisesta tiedekunnasta. Ylempi korkeakoulututkinto.Teologi on tiedemies/tiedenainen, joka tutkii teologiaa.
Se ei edellytä uskoa. Enkä minä tutki.
Ei edellytä ei.Teologi on oppiarvo, henkilö joka on valmistunut teologisesta tiedekunnasta. Ylempi korkeakoulututkinto.
Ei tarvitse tutkia teologiaa työkseen. Eikä todellakaan edellytä uskoa. Minä olen lukenut teologiaa perusopintojen verran, enkä ole uskovainen.
Ihan Jeremiaksen näköinen olet <317.7 2014:
Huomaa miten rankka viime talvi on ollut. paino tippunut melkein 20 kg tuosta ja silmien alla pussit kuin kengurulla konsanaan...
Olin. Nykyään luutaa ja nahkaa.Ihan Jeremiaksen näköinen olet <3
Olin. Nykyään luutaa ja nahkaa.
Mutta kiitos!
Niitä on ollut. Parin kuukauden takaa ainakin.Saisikos tuoreen kuvan?
Mummeliisa ei ole teologi tietääksemme. Missä olet opiskellut teologiksi, valmistumisvuosi? Mielellään kopio teologin tutkinnosta (joka on samaa sarjaa kuin Mummeliisan muutkin fantasiat ), niin uskottavuus on vähän yli nollan.Teologi on tiedemies/tiedenainen, joka tutkii teologiaa.
Se ei edellytä uskoa. Enkä minä tutki.
En tiedä rististä. Ehkä, ehkä ei.
Kumpikin ok.
Tekstiksi voisin kyllä tällä hetkellä ottaa "Minun maljani vuosi yli."
Toisina aikoina, jos niitä tulee, sitten toinen teksti