Ruokasia eväitä mitä ei tarvitse lämmittää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kunhan nyt vain toin esille sen, että puolisoaan voi arvostaa muutenkin. Se, että ei tee puolisolleen eväitä ei tarkoita sitä, että ei arvosta puolisoaan. Mä kuitenkin teen aina muuten ruoan tälle väelle ja pidän sitä normaalina arkeen kuuluvana asiana enkä jonakin arvostuksen antamisena.
Mutta tässä kukaan ei ole maininnut, että miestään ei voisi arvostaa muuten. Se on yksi minun tavoistani näyttää miehelle arvostusta, sinulla on muut keinot. Mutta ihmetyttää miksi halusit tuoda esille asian, että miestä voi arvostaa muutenkin ja ei oo huono jos ei tee miehelleen eväitä. Ihmeellinen ajatusmalli.
 
vierailija
Kunhan nyt vain toin esille sen, että puolisoaan voi arvostaa muutenkin. Se, että ei tee puolisolleen eväitä ei tarkoita sitä, että ei arvosta puolisoaan. Mä kuitenkin teen aina muuten ruoan tälle väelle ja pidän sitä normaalina arkeen kuuluvana asiana enkä jonakin arvostuksen antamisena.
Ei helvetti. Mistäs se sinä siihen tulit rähisemään? Hyökkäät ap:n kimppuun jostain puskista ja vielä itse provosoit itseäsi :LOL:

Ja paitövei, se, että teet sille revohkallesi sen sapuskan, on perheesi arvostamista. Tosin sinullehan se tietysti on pelkkä velvollisuus ja pakkopulla.
 
vierailija
Ei helvetti. Mistäs se sinä siihen tulit rähisemään? Hyökkäät ap:n kimppuun jostain puskista ja vielä itse provosoit itseäsi :LOL:

Ja paitövei, se, että teet sille revohkallesi sen sapuskan, on perheesi arvostamista. Tosin sinullehan se tietysti on pelkkä velvollisuus ja pakkopulla.
Missä mä hyökkäsin ap:n kimppuun? :eek: Ei ruoanteko ole mulla mikään velvollisuus ja pakkopulla, mä pidän ruoan tekemisestä. Se on kuitenkin osa arkea enkä ajattele, että sillä tavalla arvostan perhettäni.
 
Me syödään usein työmaalla lounasta lähikapuan antimista.

Joskus ostetaan sämpylöitä ja maksamakkarapötkylä sekä maustekurkkuja. Se mikä kurkuista jää, säilyy seuraavaankin päivään.

Raejuustoa, tonnikalaa maustekastikkeessa (mexican vaikkapa), toimii. Tohon sopisi mukaan keitetyt kananmunatkin.

Karjalanpiirakota ja niiden päälle palsulti ylikypsää savukylkeä.
 

Yhteistyössä