The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, mua jännittää :barefoot:
Niinhän se taitaa monesti mennä :)
Toki on lapsiakin joita jännittää. Täällä ei ole lapset oikeastaan jännittäneet yhtään koulun alkamisia.

Eikä ole tiputtu noin. Auts. Kuinka kävi?
En minä, eikä lapset.

Minä olen tippunut vaan sellaselta rekiltä mikä lie missä mennään ympäri ja kierreliukumäestä ja ranteet murtui :D

Eri kädet, eri kerrat :D
Silti kädet oli viikon samaan aikaan paketissa :D :D

Hyvä minä (y)



 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tippui siis sillai, että kolautti "sen" vissiin aika kipeesti. On hoidettu kylvettämällä. Itsekin olen tipahtanut lapsena tamppaustelineeltä ja muistan kuinka paljon sattui. Mies suuttui, koska hoitotäti ei kertonut tätä meille. No, jospa se tästä ja huomenna on parempi päivä.
 
Arvatkaas vaan kuka on täällä ihan hattarana ja euforiassa ja niin likellä nirvanaakin käväsin, että....menee taas tämä loppuilta ja yökin varmaan oloa himmatessa. Mutta mä vaan sanon että.

Maistuu <3.

Ei siellä muita ollut painelemassa kuin meikäläinen, ihanassa tosi pehmeessä kelissä, semmosessa mikä ottaa haltuunsa, rutistaa syliinsä isosti ja pitää kiinni tovin. Pitkän tovin.

Oli se hassukin toi lenkkeily. Entisestään vaan vahvistui se valitettava tosiasia, että tässä pöwwössä ei järki viihdy vaan sitä mennään sydänosaston kanssa isosti. Jotenkin kummasti siinä ilmanalassa ja sen musiikin kanssa menin sitten ja herkistyin isosti, jostain vain ne tuli ja posket olivat märkinä.

Mutta vissiin tarpeeseen tuli toikin kummallinen tyhjennys.

Suihkunraikkaana villasukat makkaralla menen....kohta tulee vellokset kyliltä iltapalalle ja hiljennytään ja annetaan illan saapua :)

Life is good. Every day. Always.:)
 
Tippui siis sillai, että kolautti "sen" vissiin aika kipeesti. On hoidettu kylvettämällä. Itsekin olen tipahtanut lapsena tamppaustelineeltä ja muistan kuinka paljon sattui. Mies suuttui, koska hoitotäti ei kertonut tätä meille. No, jospa se tästä ja huomenna on parempi päivä.
Olishan tuollainen ollut hyvä kertoa.

Oon mäkin tai lapset saattanut pyöräntangolle tuollain tipahtaa. Sattuuhan se.
Ei kaikkia kolhuja muista :D

Lapselle tuli pari kesää sitten 3 tikkiä otsaan kun juoksi rekan auki ollutta oven jotain rautatappia tms päin. Teki pahaa katsoa kun laitettiin puudutuspiikki ja tikit. Ja kun toista sattui hetken :(
 
Tippui siis sillai, että kolautti "sen" vissiin aika kipeesti. On hoidettu kylvettämällä. Itsekin olen tipahtanut lapsena tamppaustelineeltä ja muistan kuinka paljon sattui. Mies suuttui, koska hoitotäti ei kertonut tätä meille. No, jospa se tästä ja huomenna on parempi päivä.
Voiii...pikkuiselle paranemisia ja toipumisia. Mä en oo tollain tippunut vaikka oonkin rymynnyt vaikka ja missä ja puissa kiipeillyt ja rautalanka- aitaankin sekä mekostani että pöwwöstäni kiinni jäänyt..mutta - poikien fillaria älä laita ihan heti perään kokeilemaan. Sillä mä oon onnistunut satuttamaan itteni, kun oman olin saanut laitettua solmuun - ja lainakynkelillä sitten lähdin rallailemaan kavereitten kanssa...ja sitten tulikin semmoinen kiva mäennyppylä mitä pitikin jostain kumman syystä lähteä menemään ylämäkeen...ja mä sain aikaiseksi semmosen hutipolkasun siinä kouhotuksessani ja....seuraavaksi mä olinkin haukkomassa henkeä siinä putkella, kahareisin....Ja voin sanoa että - oli todellakin makuista. Ainakin sen viikon päivät. Kiesus sentään...vieläkin menee kylmät väreet. Hyrrr....
 
Olishan tuollainen ollut hyvä kertoa.

Oon mäkin tai lapset saattanut pyöräntangolle tuollain tipahtaa. Sattuuhan se.
Ei kaikkia kolhuja muista :D

Lapselle tuli pari kesää sitten 3 tikkiä otsaan kun juoksi rekan auki ollutta oven jotain rautatappia tms päin. Teki pahaa katsoa kun laitettiin puudutuspiikki ja tikit. Ja kun toista sattui hetken :(
Oijoi, voi pientä. No, jospa tämä tästä ja mieskin lauhtuisi kohtpuoliin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voiii...pikkuiselle paranemisia ja toipumisia. Mä en oo tollain tippunut vaikka oonkin rymynnyt vaikka ja missä ja puissa kiipeillyt ja rautalanka- aitaankin sekä mekostani että pöwwöstäni kiinni jäänyt..mutta - poikien fillaria älä laita ihan heti perään kokeilemaan. Sillä mä oon onnistunut satuttamaan itteni, kun oman olin saanut laitettua solmuun - ja lainakynkelillä sitten lähdin rallailemaan kavereitten kanssa...ja sitten tulikin semmoinen kiva mäennyppylä mitä pitikin jostain kumman syystä lähteä menemään ylämäkeen...ja mä sain aikaiseksi semmosen hutipolkasun siinä kouhotuksessani ja....seuraavaksi mä olinkin haukkomassa henkeä siinä putkella, kahareisin....Ja voin sanoa että - oli todellakin makuista. Ainakin sen viikon päivät. Kiesus sentään...vieläkin menee kylmät väreet. Hyrrr....
Ai kauhee. Täytyypä huomenaamulla kuulostella tirpan olotilaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä