Joo, mua jännittääOi että
Joko siellä jännitetään?
Joo, mua jännittääOi että
Joko siellä jännitetään?
Niinhän se taitaa monesti mennäJoo, mua jännittää
Reipasta toimintaaJa on tiskattu+pyykki kuivumassa. Vielä puhtaat lakanat laittamatta.
Imuroin patjan ja sängyn tänään.
Mikä lie iskenyt muhun.Reipasta toimintaa
Mikä lie iskenyt muhun.
Voit tulla täälläkin käymään. Oisko perjantai hyvä? Mä olen hauvelivahtina, niin en olisi häiritsemässä aherrustasi.Ja on tiskattu+pyykki kuivumassa. Vielä puhtaat lakanat laittamatta.
Imuroin patjan ja sängyn tänään.
Olishan tuollainen ollut hyvä kertoa.Tippui siis sillai, että kolautti "sen" vissiin aika kipeesti. On hoidettu kylvettämällä. Itsekin olen tipahtanut lapsena tamppaustelineeltä ja muistan kuinka paljon sattui. Mies suuttui, koska hoitotäti ei kertonut tätä meille. No, jospa se tästä ja huomenna on parempi päivä.
Herkullisen näköistäIltapalaa
Voin tulla. Ei varmaan mee kauaa.Voit tulla täälläkin käymään. Oisko perjantai hyvä? Mä olen hauvelivahtina, niin en olisi häiritsemässä aherrustasi.
Uimahalliin vesijuoksuun?Eilen ostin farkut. Sovittaessa näin ison perseeni peilistä.
Pitää alkaa liikkumaan jo kunnon puolesta mutta haluan hoikan vartalon.
Voiii...pikkuiselle paranemisia ja toipumisia. Mä en oo tollain tippunut vaikka oonkin rymynnyt vaikka ja missä ja puissa kiipeillyt ja rautalanka- aitaankin sekä mekostani että pöwwöstäni kiinni jäänyt..mutta - poikien fillaria älä laita ihan heti perään kokeilemaan. Sillä mä oon onnistunut satuttamaan itteni, kun oman olin saanut laitettua solmuun - ja lainakynkelillä sitten lähdin rallailemaan kavereitten kanssa...ja sitten tulikin semmoinen kiva mäennyppylä mitä pitikin jostain kumman syystä lähteä menemään ylämäkeen...ja mä sain aikaiseksi semmosen hutipolkasun siinä kouhotuksessani ja....seuraavaksi mä olinkin haukkomassa henkeä siinä putkella, kahareisin....Ja voin sanoa että - oli todellakin makuista. Ainakin sen viikon päivät. Kiesus sentään...vieläkin menee kylmät väreet. Hyrrr....Tippui siis sillai, että kolautti "sen" vissiin aika kipeesti. On hoidettu kylvettämällä. Itsekin olen tipahtanut lapsena tamppaustelineeltä ja muistan kuinka paljon sattui. Mies suuttui, koska hoitotäti ei kertonut tätä meille. No, jospa se tästä ja huomenna on parempi päivä.
Aloitan kävelyllä ja kotijumpalla.Uimahalliin vesijuoksuun?
Oijoi, voi pientä. No, jospa tämä tästä ja mieskin lauhtuisi kohtpuoliin.Olishan tuollainen ollut hyvä kertoa.
Oon mäkin tai lapset saattanut pyöräntangolle tuollain tipahtaa. Sattuuhan se.
Ei kaikkia kolhuja muista
Lapselle tuli pari kesää sitten 3 tikkiä otsaan kun juoksi rekan auki ollutta oven jotain rautatappia tms päin. Teki pahaa katsoa kun laitettiin puudutuspiikki ja tikit. Ja kun toista sattui hetken
Hmmmm... joo tää on ihan pikkuputsausta vaan, ei varmaan mee kauaa.Voin tulla. Ei varmaan mee kauaa.
Ai kauhee. Täytyypä huomenaamulla kuulostella tirpan olotilaa.Voiii...pikkuiselle paranemisia ja toipumisia. Mä en oo tollain tippunut vaikka oonkin rymynnyt vaikka ja missä ja puissa kiipeillyt ja rautalanka- aitaankin sekä mekostani että pöwwöstäni kiinni jäänyt..mutta - poikien fillaria älä laita ihan heti perään kokeilemaan. Sillä mä oon onnistunut satuttamaan itteni, kun oman olin saanut laitettua solmuun - ja lainakynkelillä sitten lähdin rallailemaan kavereitten kanssa...ja sitten tulikin semmoinen kiva mäennyppylä mitä pitikin jostain kumman syystä lähteä menemään ylämäkeen...ja mä sain aikaiseksi semmosen hutipolkasun siinä kouhotuksessani ja....seuraavaksi mä olinkin haukkomassa henkeä siinä putkella, kahareisin....Ja voin sanoa että - oli todellakin makuista. Ainakin sen viikon päivät. Kiesus sentään...vieläkin menee kylmät väreet. Hyrrr....