The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Oma sänky paras sänky. Tosin tottuuhan niitä vieraisiinkin jos niissä nukkuu useemmin,siis samassa mutta ei omassa.

Mikäs teidän meininki on se uuden tyypin kaa?
Miehellä 120cm sänky ja mä tarvitsen tilaa nukkumiseen. Hänellä on hengityslaite uniapneaan ja pari kertaa yöllä se alkoi pitää helvetellistä ääntä.
Päivä kerrallaan eteenpäin. Hyvin on mennyt. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Himputtilainen.

Mun kun niin piti duunata kodinhoidollisia hommia edes kymmenen minsaa päivässä, niin ihan sillä tää luukku pysyis siedettävänä.

Piti.

Mihin se hyvän idean toteutus multa on jäänyt?

Kämppä on taas kuin läävä. Nyt pitää tehdä puol tuntia päivässä vähintään, että saa sunnuntaihin mennessä taas asiallisen näköiseksi. Siis tän luukun. Ittestäni ei asiallisen näköistä enää saa.
 
Himputtilainen.

Mun kun niin piti duunata kodinhoidollisia hommia edes kymmenen minsaa päivässä, niin ihan sillä tää luukku pysyis siedettävänä.

Piti.

Mihin se hyvän idean toteutus multa on jäänyt?

Kämppä on taas kuin läävä. Nyt pitää tehdä puol tuntia päivässä vähintään, että saa sunnuntaihin mennessä taas asiallisen näköiseksi. Siis tän luukun. Ittestäni ei asiallisen näköistä enää saa.
Haa, sullakin sitten pitäs olla siellä joku pjärsiiseen potkimassa.

Nyt ei muuta kuin sen puolentunnin ajan paiskomaan hommia :). Sitten saatkin hyvällä omallatunnolla höllätä. Puoltuntia vaan, c'moon - ei hätää eikä mitään :).

Jaa..ja saat samassa tarmonpuuskassasi näemmä viskata sen peilinkutaleenkin pois, kerran noin kovin liirunlaarumia suoltaa tuosta ulkonäöstä. Tai maalaa mattamustaksi ja liekit kylkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Pitäs raahautua suihkuun jos meinaa ihmisten ilmoille vielä tänää mennä...ei vaan jaksais millään.
Ei mua varten tarvii :D me ollaa ainaki nii maalaisjunttikunnossa ku voi vaa olla.. ehkä mä sentään noil muksuil vaihdan puhtaat vaatteet ennenkuin lähetää :D jos ny ensi koittas grillailla, tosin tolla grillilläkin tuntuu olevan joku vamma mua kohtaa ko kolmesta polttimesta ei suostu toimii ko yks :D
 
Himputtilainen.

Mun kun niin piti duunata kodinhoidollisia hommia edes kymmenen minsaa päivässä, niin ihan sillä tää luukku pysyis siedettävänä.

Piti.

Mihin se hyvän idean toteutus multa on jäänyt?

Kämppä on taas kuin läävä. Nyt pitää tehdä puol tuntia päivässä vähintään, että saa sunnuntaihin mennessä taas asiallisen näköiseksi. Siis tän luukun. Ittestäni ei asiallisen näköistä enää saa.
Se hukkuu kummasti aina jonnekin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä