Immonen-kohu alkaa mennä yli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinäkin siis tiedät, mistä maista tuleva aiheuttavat ongelmia yhteiskunnassamme. Miksi niistä ei saisi puhua ja miksei epäkohdille saisi tehdä mitään?

ja missä mä niin sanoin?

ikävä kyllä täällä tuntuu vallitsevan ajatus et mamu= muslimi, mä kirjoitin noin, miten saat tuosta väännettyä mun mielipiteeksi tuon mitä väität?

johan tässä kevään aikana, ja nyt kesälläkin, on ollut monta esimerkkiä kuinka rikoksia osaa tehdä ihan kotomaan mussukat.

nuoriso näyttää voivan todella pahoin, siihen pitää puuttua, itse sitä siviilielämässäni teenkin, mites itse?

Enemmistö kylläkin vastustaa monikulttuurisuutta ja nykyisenlaista holtintonta maahanmuuttopolitiikkaa. Asia on selvästi nähtävillä kommenttiosioita seuraamalla, vaikka aivopesumedia kuinka yrittääkin kääntää otsikoista monikulttuurisuusmyönteisiä. Kaikki mahdolliset viherpunikkimielensäpahoittajat on kaivettu haastateltaviksi.

Te vaan jaksatte pitää meteliä asiasta. Melkein kaikki ihmiset on vaan hiljaa koska ei monikulttuurisuus ei häiritse. Vastaa kun kerran aloitit että mitä se juupajoelle kuuluu mitä helsingissä tapahtuu??? Helsingissä ketään ei kiinnosta vaikka maaseudulla tapahtuisi mitä tahansa.

Te vaan jaksatte pitää meteliä asiasta. Melkein kaikki ihmiset on vaan hiljaa koska ei monikulttuurisuus ei häiritse. Vastaa kun kerran aloitit että mitä se juupajoelle kuuluu mitä helsingissä tapahtuu??? Helsingissä ketään ei kiinnosta vaikka maaseudulla tapahtuisi mitä tahansa.

Helsingissä juuri ihmisten silmät ovatkin avautuneet mamujen aiheuttamiin ongelmiin. Juupajoki on vielä toistaiseksi lintukoto ja siellä ihmiset saavat elää rauhassa ilman pelkoa, että somalijoukko raiskaa sinut tai tyttäresi. Itiksessä ei saa kävellä rauhassa, kun aina on joku ählämi tunkemassa iholle, vapaan liikkuvuuden nimissä tulleet kerjäläiset ovat käyneet agressiivisiksi, eivätkä enää anna kulkea kadulla ilman häirintää, asuntomurtokeikkoja tehtaillaan urakalla, joten kotikin on pakko suojata täällä pääkaupunkiseudulla, rollaattorimummoja ryöstetään törkeästi keskellä kirkasta päivää, bussikuski raiskaa naismatkustajan. Minä olisin mieluusti ilman tällaisia kulttuurinrikastajia.

Pahoittelut, jos ymmärsit väärin. Minustakin Immonen oli sanoissaan typerä ja harkitsematon. Tarkoitukseni ei ollut puolustella hänen sanomisiaan, tekemisiään tai öykkäröintiään.

En tiedä mitä immosen mainostama suomalaisuus on. Mutta tiedän mitä suomalaisuus minun mielestäni on. Kuten sinustakin varmasti suomalaisuus on jonkinlaista.

Ei ainakaan sitä että tuohivirsuissa soitetaan kanteletta, hitlerin kuva seinällä.
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Immonen syö, minkämerkkisen auton Immonen omistaa, mitä viihde-elektroniikkaa Immonen käyttää jne. Niistä kaikista kun on vaikea läytää sitä suomalaista kulttuuria edustavaa suomalaista vaihtoehtoa.
Mieshän on päästään sekaisin ja elää jossain omassa todellisuudessa vihollisten ympäröimänä. Jos tuo ei olisi poliitikko, hänet olisi jo viety hoitoon.

Helsingissä juuri ihmisten silmät ovatkin avautuneet mamujen aiheuttamiin ongelmiin. Juupajoki on vielä toistaiseksi lintukoto ja siellä ihmiset saavat elää rauhassa ilman pelkoa, että somalijoukko raiskaa sinut tai tyttäresi. Itiksessä ei saa kävellä rauhassa, kun aina on joku ählämi tunkemassa iholle, vapaan liikkuvuuden nimissä tulleet kerjäläiset ovat käyneet agressiivisiksi, eivätkä enää anna kulkea kadulla ilman häirintää, asuntomurtokeikkoja tehtaillaan urakalla, joten kotikin on pakko suojata täällä pääkaupunkiseudulla, rollaattorimummoja ryöstetään törkeästi keskellä kirkasta päivää, bussikuski raiskaa naismatkustajan. Minä olisin mieluusti ilman tällaisia kulttuurinrikastajia.

Älä keksi satuja enempää.
Pysy siellä maalla, kaupunki ei ole maalaishiirelle sopiva paikka, ei mamuilla eikä ilman. Kaupunki on aina kaupunki.

Alastiko sä koko ajan kuljet??? Muuta hyvä ihminen pois sinne juupajoelle jos noin paljon koko ajan pelottaa...somalijoukkoko se onkin ainoa pelottava maailmassa?? Eikös tollanen kuviteltu pelko ole jo sairaus ja haittaa paljon elämää.

Sinä kiellät siis nämä ongelmat? Haluat leikkiä, ettei niitä ole olemassakaan? Suosittelen ottamaan pääsi pois pensaasta.

Kiellän siinä mielessä missä keksit niitä. kaupungissa on aina omat ongelmansa koska ihmisiä on paljon. se ei ole mamuista riippuvainen asia. Helsinki kuitenkin on maailman turvallisimpia kaupunkeja. Toki voit kokeilla Moskovaa, jos se tuntuu turvallisemmalta "mamuttomalta" vaihtoehdolta.

Ei se ole sama asia että jos me otetaan vaikutteita ulkomailta, kuin että ne ulkomaalaiset tulevat Suomeen.

Ekassa vaihtoehdossa suomalainen päättää itse. Laulanko suvivirttä vai en, laitanko kaupungille t-paidan ja caprit vai en, ja menenkö sen tutun puiston poikki illalla vai en. Juonko ravintolassa lasin valkkaria vai en.

Jämkimmäisessä vaihtoehdossa, jos esim.muslimeja alkaa olla suurten perhekokojen takia paljon, päätäntävalta siirtyy vähitellen heille osin. Kumpiko siinä voittaa, ylikiltti ja nöyristelevä suomalainen vai oikeuksistaan kiinnipitävä muslimi?

Silloin ei päätetä lauletaanko suvivirttä, pukeudutaanko ihoa yhtään paljastaen tai uskalletaanko mennä illalla puistossa.

En halua tänne jotain Malmön meininkiä. En.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Alastiko sä koko ajan kuljet??? Muuta hyvä ihminen pois sinne juupajoelle jos noin paljon koko ajan pelottaa...somalijoukkoko se onkin ainoa pelottava maailmassa?? Eikös tollanen kuviteltu pelko ole jo sairaus ja haittaa paljon elämää.
Tuskin se on koskaan Helsingissä käynytkään, ehkä lapsena Linnanmäellä.
Lukee juttujaan jostain huuhaasivustoilta ja näkee painajaisia.
Piruparka.

Ei se ole sama asia että jos me otetaan vaikutteita ulkomailta, kuin että ne ulkomaalaiset tulevat Suomeen.

Ekassa vaihtoehdossa suomalainen päättää itse. Laulanko suvivirttä vai en, laitanko kaupungille t-paidan ja caprit vai en, ja menenkö sen tutun puiston poikki illalla vai en.

Jämkimmäisessä vaihtoehdossa, jos esim.muslimeja alkaa olla suurtwn perhekokojen takia paljon, päätäntävalta siirtyy vähitellen heille osin. Kumpiko siinä voittaa, ylikiltti ja nöyristelevä suomalainen vai oikeuksistaan kiinnipitävä muslimi?

Silloin ei päätetä lauletaanko suvivirttä, pukeudutaanko ihoa yhtään paljastaen tai uskalletaanko mennä illalla puistossa.

Immonen kannattaa natsismia, tässä ketjussa on siitä kyse eikä siitä mitä mieltä ollaan uskonnoista.
Islamin voi jättää huomiotta aivan kuten sun hörhöjuttusi tällä palstalla.
Mutta natseiksi kanteleen soittajiksi ei tarvitse sentään heittäytyä.
Ihmiset on vain ihmisiä. Paitsi Immonen, joka on nazi.

Ekassa vaihtoehdossa suomalainen päättää itse. Laulanko suvivirttä vai en, laitanko kaupungille t-paidan ja caprit vai en, ja menenkö sen tutun puiston poikki illalla vai en. Juonko ravintolassa lasin valkkaria vai en.

Jämkimmäisessä vaihtoehdossa, jos esim.muslimeja alkaa olla suurten perhekokojen takia paljon, päätäntävalta siirtyy vähitellen heille osin. Kumpiko siinä voittaa, ylikiltti ja nöyristelevä suomalainen vai oikeuksistaan kiinnipitävä muslimi?

se on kumma kun tuo suvivirsi nostetaan aina esimerkkinä puhuttaessa muslimeista, vaikka ihan kotimaisten ateisitien vaatimuksesta sitä alunperin ollaan alettu karttamaan kouluissa.

Well, Echo. Kerrankin peukutan sinun kirjoitustasi. (y)

Immonen kannattaa natsismia, tässä ketjussa on siitä kyse eikä siitä mitä mieltä ollaan uskonnoista.
Islamin voi jättää huomiotta aivan kuten sun hörhöjuttusi tällä palstalla.
Mutta natseiksi kanteleen soittajiksi ei tarvitse sentään heittäytyä.
Ihmiset on vain ihmisiä. Paitsi Immonen, joka on nazi.
En tavallaan kirjoittanut tuota edes uskovana. En edes ei-uskovana haluaisi islamin leviämistä.

Islam ei ole vain uskonto, sen mukana tulee maallinen laki.

Että säkin jaksat olla noin raskas....muslimien määrät on sen verran olemattomat että noi höpinät että niitä on enemmän on ihan järjettömiä. Suomi muuten on jo kansainvälinen kun kaikki tuotteet ja liikkeet on kansainvälisiä. Ette te saa enää ihmisiä ostamaan vaan kotimaista ja kuuntelemaan suomalaista musiikkia ja katsomaan suomalaisia leffoja. Suurinta osaa ei kiinnosta yhtään mistä mikäkin on. Sen suvivirren olis voinut lopettaa jo 50 vuotta sitten. Sellanen tieto sulle että niitä kamalia muslimilapsia on meillä käynyt iät ja ajat mun lasten kavereina. Ne on ihan samanlaisia kun muutkin ja mä olen huomannut miten meidän kaikkien kakarat on pilanneet niitten käytöksen ja opettaneet aina ensin ne kaikkein huonoimmat tavat. Monethan on syntyneet suomessa ja ei niillä ole mitään kosketusta siihen mistä vanhempansa tuli.

Immosen kirjoituksista voi saada Breivik-kuvan tai ei. "Taistelu"-sanan käyttö on pelottavaa.

Mutta oikeassa hän oli siinä, että ei monikulttuurisuus ole mikään itseisarvo jota tavoitella.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Että säkin jaksat olla noin raskas....muslimien määrät on sen verran olemattomat että noi höpinät että niitä on enemmän on ihan järjettömiä. Suomi muuten on jo kansainvälinen kun kaikki tuotteet ja liikkeet on kansainvälisiä. Ette te saa enää ihmisiä ostamaan vaan kotimaista ja kuuntelemaan suomalaista musiikkia ja katsomaan suomalaisia leffoja. Suurinta osaa ei kiinnosta yhtään mistä mikäkin on. Sen suvivirren olis voinut lopettaa jo 50 vuotta sitten. Sellanen tieto sulle että niitä kamalia muslimilapsia on meillä käynyt iät ja ajat mun lasten kavereina. Ne on ihan samanlaisia kun muutkin ja mä olen huomannut miten meidän kaikkien kakarat on pilanneet niitten käytöksen ja opettaneet aina ensin ne kaikkein huonoimmat tavat. Monethan on syntyneet suomessa ja ei niillä ole mitään kosketusta siihen mistä vanhempansa tuli.

Mihin uskontokuntaan ne sun tutut muslimilapset kuuluvat? Onko ne kaikki kokonaiset perheet 2-lapsisia eli suomalaisten keskiarvo?

Aivan. On suurta typeryyttä olla katsomatta asioita vuosikymmenien päähän.
On arvioitu, että 2050-luvulla Euroopan pääuskonto on islam.

Kuinka tyhmä ja lyhytnäköinen ihminen voikaan olla. Yritäpä katsoa vähän tätä päivää pidemmälle.

Muslimien määrä lisääntyy jatkuvasti ja siinä vaiheessa kun he ovat enemmistönä Suomessa (se on vain ajan kysymys), niin mitä lakeja luulet sen jälkeen noudatettavan? Sharia laki tulee täälläkin käyttöön ja uskontopoliisi alkaa valvomaan ihmisten tekemisiä samaan tapaan kuin nyt muslimimaissa. Siinä ei vähemmistönä olevien kristittyjen enää parane kulkea lyhythihaisissa paidoissa ja shorteissa ulkona.

70-luvulla Egypsissä ei juuri kukaan kulkenut hunnutettuna, vaan mitä sielläkin on tapahtunut. Varsin ikäviä asioita ja niistä saamme kiittää muslimeita.

Mihin uskontokuntaan ne sun tutut muslimilapset kuuluvat? Onko ne kaikki kokonaiset perheet 2-lapsisia eli suomalaisten keskiarvo?

Aivan. On suurta typeryyttä olla katsomatta asioita vuosikymmenien päähän.
On arvioitu, että 2050-luvulla Euroopan pääuskonto on islam.
Lue lisää huuhaata niin viisastut entisestään.

Yhtä vähän kuin sä olet 40 vuoden päästä muslimi, yhtä vähän on kukaan muukaan.
Niissä sun jeesushöpinöissä on jo tarpeeksi kestämistä, ei tarvitte alottaa enää islamista paapattaan.

Yhteistyössä