Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran *halihymiö jos se vielä olisi olemassa* Itse en osaa kuvitella millaista olisi tuollaisessa tilanteessa :oops:

Minalo onnea ja tsemppiä! Samalta näyttää kun minun eilinen (y)

Ja kiitos onnitteluista!! :love: Nyt on jo vahvempi olo, että tämä ei mene kesken, koska oloja ei ole :ROFLMAO: Kaikissa keskenmenoissa on ollut esim menkka/ alavatsanippailuita ja nyt ei ole mitään.
kp 29/28-33



Tässä vielä eilinen kuiva vert tän aamuinen


muoks. Kylläpä aijaa haalentaa viivoja aika hyvin :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Meillä tuli eilen miehen kanssa 7 vuotta täyteen ja samalla oli ensimmäinen hääpäivä <3 Meillä on 10kk ikäinen poika ja toista kovasti toivotaan ja yritetään, sitten saisi riittää :D Tai ollaan vielä suht nuoria, mies 24v ja minä 26v, joten voihan se olla, että 10v päästä halutaankin jo lisää lapsia, mutta tällä hetkellä se 2 lasta olisi unelma <3
 
Tikru taustailija taas huutelee kun on "se aika kuukaudesta" :)

Onnea Sadeyes! :love: Ja pahoittelut meille muille jotka täällä kärvistelevät :eek:

Olen jo moneen kertaan vannonut että en enään noita rfsun testejä osta, mutta pakko oli kun pikkumarketissa ei muita ollut, tällaista siis täällä:
image

En tiedä onko viivanpaikkaa vai haamua, livenä viiva vahvempi kuin kuvassa. Täytyy varmaan tänään vielä hakea pc.

Tuossa vielä kuivana salaman kanssa:
 
Viimeksi muokattu:
Tikru taustailija taas huutelee kun on "se aika kuukaudesta" :)

Onnea Sadeyes! :love: Ja pahoittelut meille muille jotka täällä kärvistelevät :eek:

Olen jo moneen kertaan vannonut että en enään noita rfsun testejä osta, mutta pakko oli kun pikkumarketissa ei muita ollut, tällaista siis täällä:
image

En tiedä onko viivanpaikkaa vai haamua, livenä viiva vahvempi kuin kuvassa. Täytyy varmaan tänään vielä hakea pc.
Rfsun testit on siinä mielessä "hunoja" kun ne antaa ihan näkyvän viivan paikan. Haamuhan on jos siinä on väriä mutta mun silmät ei väriä huomannut taikka et sitten tihrustanut tarpeeksi. Teeppä Pc:llä uus niin tiedetään se nyt antaakin helpommin noita haamuja jos on jotain annettavaa.
 
Tuo on totta! kerran aiemmin sain todella räikeän viivanpaikan, siis jonka olisi voinut tulkita jo haamuksi, mutta ei tarkoittanut yhtään mitään. Siksi en osaa olla tästä yhtään toiveikkain mielin. Kipaisen hakemaan sen pc:n :)
 
Theranille täältäkin osanotot! Kamala koettelemus varmasti ollut. :( Toivon todellakin, että sen aukon saatte täytettyä ja mahdollisimman pian! (miks nuissa hymiöissä ei ole halia tai sydämiä?? Ihme uudistus! o_O)

Meillä yhteiseloa 13 vuotta, joista naimisissa 6,5 vuotta. Uskokaa tai älkää niin minäkin olen suunnitellut , että kolmannen lapsen jälkeen lähtee pelit ja vehkeet! :D Lääkäri ehotteli sitä jo kuopuksen sektion kohdalla (minkä koin vähän loukkaavana, ikää kuutenki "vasta" 30!) en tosiaankaan siihen suostunut.

Sadeyes onnea minunkin puolesta! Ja kiitos tsemppauksesta! :)

Täällä tämän aamun testi ei juurikaan näytä vahvemmalta. Tiedän ettei välttämättä pitäisikään vielä vahvistua..mutta on se vaan kaikkinensa tosi haalee..ottaen huomioon että menkat tänään jo 3 tai 4 päivää myöhässä. Ei se auta kuin odotella, joko viiva vahvistuu tai sitten alkaa vuoto. Pientä ruskeaa tuhrua on tullutkin ehkä 2 kertaa viime päivien aikana. Se mun epäilykset herättikin kun ei alkanutkaan kunnolla vuotaa. Laitetaas vielä kuva tänaamuisesta.
http://aijaa.com/AQesHF

Piti vielä sanoa että viiva tuli näkyviin toooooosi hitaaaaasti. Liekö ominaista nykypäivän pc:lle? Aiemmin viivat kyllä muodostui melkk nopeesti..
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tänä aamuna negaa. Multa loppuu noi raskauskeijun liuskat ihan justiinsa niin pitää käydä ostaan vähä laadukkaampia, vaikka pc. On mulla toi clearbluen digi mut sitä säästelen siihen asti jos jossain kierrossa sais haamulaista edes.

Mut voi vitsi mä muistan sen edellisen raskauden testin, tein sen kun menkat oli 2 päivää myöhässä ja tuli samantien kaks kirkuvan punaista viivaa ihan samantien, semmosen kun sais taas:) tarkottaako se sitä että mun hcg nousee nopeesti aina? Vai voiko vaihdella raskauksissa?
 
melinda_ minä myös nään tuossa cb:ssa haaleen plussaviivasen!

Tikru-78 tuossa kuivuneessa pc:ssä näkyy haaleista haalein viiva kyllä..mutta hankala sanoo onko väriä vaiko ei..Niin aikaset päivätki sulla vielä että hyvin voi plussaksi muuttua! :)
 

Yhteistyössä