The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla ei ole rohkeutta puuttua frukrutin asioihin, se vaihtaa oman autonsa silloin kun tykkää

frukrut ei myöskään puutu mun auton vaihtoihin
Mä ehdotin ukkokullalle että voitas myydä molemmat autot ja ostaa yksi nyt kun ollaan kaksin. Samantien alkoi tulla kuvia urheiluautoista. Tsiigaa, täs ois neljäsataa heppaa. Kyllä lähtis

Niin lähtis, sun ajokorttis
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Voi hernandez vaan ja mitä tää jo on...iltaa, myöhäisiltaa kaikille :) *huiskuttaa ja virnuilee*

Jos en tietäs että se on torstaipäivän viimeiset tunnit käsillä, niin voisin ihan lonkalta heittää, että se kuitenkin oli sitä Karvisen karmeeta maanantaita :D..sillä todellakin, kaikki hommat meni tänään niin ohi strömssöön ja hanskat oli hukassa ja kanootit intiaaneineen jossain laaksossa ettimässä sitä terävintä kynää :D

Huuuoooh - mulla on tässä vaiheessa kyllä niin voittajaolo, ettei tätä päivää ole jäljellä kuin pari tuntia ja sitten ollaankin jo perjantain puolella, jees :)!

Ha! Mä olin siis heti aamusta laittanu ton yhden pakastimen sulatukselle, kun oli imaissut ittensä ikijäähän. No, puolenpäivän aikoihin sain ihmetellä kun joo-o, sitä jäätä edelleen oli ja ei homma oikein edennyt. Annas olla, mentiin taas muutama hassu tunti eteenpäin kunnes vilahti jossain korvien välissä osram-lamppu...samalla tuli katottua varmaan ekaa kertaa tälle päivälle kunnolla että - olikohan virrat pois pakastimesta ihan kunnolla?

No,mitäs veikkaatte *hakee sen tonttukuvakkeen tähän ja hinkkaa samalla sitä sädekehääkin* :D...mä oon varmaan en paitsi hörhö ja hattarapöwwöpää niin myös joku sisäinen blondikin :D

Eipä ollut ei, vaan koko hiien masiina oli koko aamupäivän ajan ollut pienesti päällä....sujuu se kun oikein töhöttää(y). Mutta - nyt on kuulkaas ihan puhdas ja sulatettu pakastin :)! Kyllä kelpaa sinne kohta laittaa tulemaan tämän kesän mansikoita ja mustikoita pakastumaan talven herkutteluja varten :)

Eikä siinä kaikki - sääukkeli (nää on niin miehiä nää ilmanalaset, Tuulenpoika ja Sääukkeli :)) keksi sitten olla tänään superoikukas ja heitti semmosia kiukkusia sadekuuroja kehiin että ei tarvinnut lähtee tonne kämmenen kokoisten pisaroitten keskelle pomppimaan ollenkaan eli sujuvasti olen sitten ollut vissiin tosi ärsyttävän levoton talossa :)...ja sen takia sitten keksin vielä ruveta säätämään ton oman mp3- soittimen kanssa. Ja- sekin meni säätämiseksi :D, en mä voi kuin itelleni nauraa, mä oon kyllä niin taitava näitten vempeleitten ja härpäkkeitten kanssa! Mutta taas menin tuurilla, yhtään tajua enkä tiiä mitä ihmeen klikkauksia teinkään mutta onpahan soitin taas päivitetty ja täynnänsä hyvää muzaa :)

Ipanat jo nukkumassa, pojat kävivät tossa vesisateessa pärräämässäkin - kato, pitää saada sitä extremetuntumaa ja ennen kaikkea sitä kurarapapyykkiä mulle :) - joten simahtivat kyllä napista painamalla. Mulla on vielä astianpesukone päällä mutta se nyt ei haittaa ollenkaan, nyt vaan meinaan ottaa tässä soffalla toooodella mukavan asennon ja fiilistellä ja lörpötellä tovisen, jos täällä nyt ylipäätänsä ketään on paikalla :)

Mutta - ei meillä tosiaankaan mitään tylsää hetkee oo, että jos ei ipanaiset ihanaiset järjestä mitään ohjelmaa, niin onneksi muhun voi sitten luottaa :D(y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Dodih, se taitaa pukata meille muuten vedenpaisumusta ja tulvaa...sataa meinaa ihan järkyttävällä määrällä, rännitkään ehdi vetämään tota määrää vaan ne tulvii ylitte, kunnon lotina pihamaalla ja katolla kohina....

No, se tietää vaan lisää sieniä martoille ja mehukkaita mustikoita lisää :)
 
No iltaa :)! Maanantainako se paluu arkeen tapahtuu? Onhan tässä vielä sinne matkaa, ei kannata vielä siis ryhtyäkään miettimään moisia vaan nauti näistä päivistä mitä on jäljellä kaikessa rauhassa.

Mites sun niskat voi? Toivottavasti paremmin :)
Maanantaina se arki koittaa. Niskat roikkuu tossa mukana, huomenna taas helpompi päivä kuin tänään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä