The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Selkiintyy se, usko pois :). Hyvä todellakin että laittoivat asiaa vireille monelle taholle eivätkä vain jääneet siihen, että kirjoittavat sulle vain sen lääkemääräyksen ja lisää saikkua.

Nyt on vain hiljennettävä tahtia ja kuunneltava kroppaa ja otettava uutta starttia :)
Joo mä sanoin heti sille lääkärille kyl mitä mieltä mä oon, mut se oli kyl sen oloinen et olis muutenkin varmasti laittanu eteenpäin. Ne on töissä ihanan iloisia ku vien ton sairaslomalapun sinne ja kerron et keskiviikkona on taas uus lääkäri. Mut ei se mun vika oo, ja pakko hoitaa ittensä kuntoon tai pahimmassa tapauksessa ei tarvii tuolla enää ollenkaan tehdä töitä.
 
Joo mä sanoin heti sille lääkärille kyl mitä mieltä mä oon, mut se oli kyl sen oloinen et olis muutenkin varmasti laittanu eteenpäin. Ne on töissä ihanan iloisia ku vien ton sairaslomalapun sinne ja kerron et keskiviikkona on taas uus lääkäri. Mut ei se mun vika oo, ja pakko hoitaa ittensä kuntoon tai pahimmassa tapauksessa ei tarvii tuolla enää ollenkaan tehdä töitä.
Antaapa työssä olla miten hilpeenä tahansa, luulis että sielläkin jossain kupissa painais se tosiasia, että heti kun sut saadaan kuntoon, niin sussa onkin sitten semmoista työntekijää taas remmissä mukana josta ilolla pitävät kiinni :). Näitä tilanteita tulee ite kullekin, minkäs teet.
 
...niin, ja tinkuliini, elä ota mun hornioita ollenkaan pahalla, pelkkää hyvää sulle toivon ja runsaasti myötätuulia :)

Jokaisella meistä on omat murheet ja märehtimiset, niin mullakin mutta - no, sitten vaan eteenpäin :). Hymyä nassuun ja kepeyttä tassuun ja pilkettä silmäkulmiin ja ihan suoraan elämää päin. Se antaa mitä antaa ja ottaa kans mutta jokaikinen kokemus ja elämys on niin tervetullutta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...niin, ja tinkuliini, elä ota mun hornioita ollenkaan pahalla, pelkkää hyvää sulle toivon ja runsaasti myötätuulia :)

Jokaisella meistä on omat murheet ja märehtimiset, niin mullakin mutta - no, sitten vaan eteenpäin :). Hymyä nassuun ja kepeyttä tassuun ja pilkettä silmäkulmiin ja ihan suoraan elämää päin. Se antaa mitä antaa ja ottaa kans mutta jokaikinen kokemus ja elämys on niin tervetullutta :)
En ota pahalla :)
Harmittaa vain kun jotenkin sisuksissä tuntu...ja se eka tapaaminen oli jotenkin ihan käsittämättömän outoa ja epäilyttävää...ja silti niin kutkuttuvaa. Mutta ei tälle mitään voi jos toinen ei sitten vaan ollukaan kiinnostunut. Unohdetaan koko juttu.
 
En ota pahalla :)
Harmittaa vain kun jotenkin sisuksissä tuntu...ja se eka tapaaminen oli jotenkin ihan käsittämättömän outoa ja epäilyttävää...ja silti niin kutkuttuvaa. Mutta ei tälle mitään voi jos toinen ei sitten vaan ollukaan kiinnostunut. Unohdetaan koko juttu.
*halaa*
Harmittahan se ja surettaakin...mutta toisaalta taas, sulla on ollut niin ihania lepattavia ja ilostuttavia tunteita, että jo yksistään niistä ja semmoisesta heräämisestä ja herkistymisestä kannattaa olla iloinen :)

Huomenna on kuules uusi päivä :)!
 
Mä lähden nyt hehkumaan ja murisemaan tolle näemmä ikijäässä olevalle pakastimelle, kun tässä menee ton kanssa ikä ja terveys...ja sitten sinkoilen ulos joko itekseni tai jollain muulla kokoonpanolla..ai niin, se pesukonekin!!

Jees, lähden siis hommiini tästä jaarittelemasta ja hörhöilemästä :). Torjantaita vaan makustelemaan - vi ses mina damer och herrar :)
 
Tinkulassa on käyty tänä aamuna vähän kireetä keskustelua viikonloppukaverin kanssa...johan mä sen viimeksi aistin että kaikki ei oo niinkuin aiemmilla kerroilla ja nyt se sai rykästyä sen ulos kun pakotin että ei se oikeen olekaan nyt kiinnostunut (enää...muka)...just joo,pöksyihin piti vaan päästä ja kun pääs niin se sitten siitä...kaikkea liibalaaba syytä vaan kerto. Voi vittu nyt sitten vaan:mad::cry:
:( *halaus*
 
Ah, mulla on maailman ihanin pomo :love:

Kävin töissä, se ei oikeen ollu ees tietoinen, miten sairasloma vaikuttaa kesälomaan, oli vaan mun puolesta huolissaan, että eihän mulla mee sitte lomapäiviä sairasteluun. Sitte ku sanoin, että mun ei oo mikään pakko pitää niitä lomia sitte saikun loppumisen jälkeen yhteen putkeen, niin se sano vaan, että hoidat nyt sen selkäs kuntoon ja ihmetellään sun lomia sitte sen jälkeen :D
Oon mä kai jotain töissä tehny oikein, ettei sentään huijariksi luulla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tämmösissä tiloissa sais mennä kaupan lähellekään...tuli vähän osteltua :oops: No kaikki ihan silleen järkeviä mutta en mä niitä välttämättä olis tarvinnut. Kahet housutkin ostin ilman sovittamatta kun ei ollut mahista sovittaa niin ostin kahta kokoa...olis riitttänyt kun oisin ostanut sen ensimmäisen koon kun ne meni jalkaan...nyt vaan harmittaa se väri...isomassa koossa on kivempi väri :D
 
En ota pahalla :)
Harmittaa vain kun jotenkin sisuksissä tuntu...ja se eka tapaaminen oli jotenkin ihan käsittämättömän outoa ja epäilyttävää...ja silti niin kutkuttuvaa. Mutta ei tälle mitään voi jos toinen ei sitten vaan ollukaan kiinnostunut. Unohdetaan koko juttu.
Se on Tinku semmoinen juttu, et toi homma on täysin tasa- arvoista.
Maa on täynnä yksinäisiä miehiä, joille just se oma tinkuliini olis parhautta.
Mut ne kemiat jos ei natsaa niin sit ei.

Niit miehiä on täs maassa varmasti puoli miljoonaa, pitäiskö sinun tykätä niistä jokaisesta?

Meistä kukaan ei tahdo olla "joku". Joku vitun kuka vaan.
Jokainen tahtoo olla "se". Se oikea.
 
Se on Tinku semmoinen juttu, et toi homma on täysin tasa- arvoista.
Maa on täynnä yksinäisiä miehiä, joille just se oma tinkuliini olis parhautta.
Mut ne kemiat jos ei natsaa niin sit ei.

Niit miehiä on täs maassa varmasti puoli miljoonaa, pitäiskö sinun tykätä niistä jokaisesta?

Meistä kukaan ei tahdo olla "joku". Joku vitun kuka vaan.
Jokainen tahtoo olla "se". Se oikea.
Välillä musta tuntuu että sä pidät mua ihan uunona...en tietenkään luule. On se nyt helvetti kumma jos ei saa harmittaa.En oo ikinä ketään pakottanut musta tykkäämään enkä sitä jatkossakaan tee ihan niinkuin kukaan ei voi mua pakotaa tykkäämään. Oon vaan tunteellinen hörhö joka ottaa joskus turhan raskaasti. Voidaanko nyt vaan unohtaa tää että saan tuskistella tän sisuksistani ulos ihan itekseni.
 
*Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua teille jokaiselle* :)

Vettä sataa just nyt taivaan täydeltä ja lähteä pitäisi. Ehkä odottelen hetken aikaa että pahin sade loppuu...
Autoon ei kuitenkaan sada :)
No se on joku sadekuuro, eipä ole eka tälle päivälle :)
Eikä tiedä millasta ilmaa matkallakaan on... Sen näkee.
Sunnuntaille lupailtu kanssa sateita..

ps. tänne vois tulla nyt joku parin päivän huoltokatko :D
 
Välillä musta tuntuu että sä pidät mua ihan uunona...en tietenkään luule. On se nyt helvetti kumma jos ei saa harmittaa.En oo ikinä ketään pakottanut musta tykkäämään enkä sitä jatkossakaan tee ihan niinkuin kukaan ei voi mua pakotaa tykkäämään. Oon vaan tunteellinen hörhö joka ottaa joskus turhan raskaasti. Voidaanko nyt vaan unohtaa tää että saan tuskistella tän sisuksistani ulos ihan itekseni.
Ak varmaan tarkoitti että samanlaista se on miehilläkin eikä hekään kaikki aina "helpolla" jotain löydä :)

Ehkä miehet käsittelee näitä tällaisia juttuja yleensäkin eri tavalla kuin naiset. Ei tietenkään kaikki, ei voi yleistää.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä