H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mies jonka kanssa joskus harvoin seksiä koska välimatkaa on sen verran ettei useammin näe.Täh?! Siis missä tilanteessa? Ai joku mies ehdottaa yöpymistä hotellissa "minä maksan, jos saan" ja sit naikkonen menee, koska? On nii kivaa olla hotellissa vai?!
Mies jonka kanssa joskus harvoin seksiä koska välimatkaa on sen verran ettei useammin näe.
Tyhmäähän sinun olisi alkaa hotellista jotain maksamaan, jos kerran mies sen suostuu tekemään. Vai oletko kenties paljonkin miestä isotuloisempi?
Vai tuleeko maksullinen nainen olo?
no pitäkää toisianne kädestä koko yö niin ei tule maksullista oloa.![]()
no mitä sä sitten siellä hotellissa ajattelit tehdä.Vittuilu on ala-arvoista.
Kyse olikin siitä että antaisitko mihen maksaa hotellin jos harrastatte seksiä?no mitä sä sitten siellä hotellissa ajattelit tehdä.![]()
Kyllä se suostuu tännekin tulemaan mutta se vaan on vaikeempaa kuin se että itse menisisn sinne.Ei ole miehellä muuta nussintapaikaa,on varattu.Siis tä? Mies ei enää suostu maksamaan seksinostomatkaa sun kotipaikkakunnallekko? Mutta sä matkustat seksinostomatkalle miehen kotipaikkakunnallekko? Ja siellä ei ole muuta nussintapaikkaa kuin hotelli? Miksei miehen asumukseen voi mennä suorittamaan? Vaimo, vanki vai vanhapoika?
hotellihuoneen maksaminen ei liity asiaan mitenkään. ainakaan mun mielestä. eikä semmosta päivää tule että menisin miehen kanssa hotelliin.Kyse olikin siitä että antaisitko mihen maksaa hotellin jos harrastatte seksiä?
Maksaistko sinä hotellin jos menisit harrastamaan pelkkää seksiä jonkun kanssa?
Kyllä se suostuu tännekin tulemaan mutta se vaan on vaikeempaa kuin se että itse menisisn sinne.Ei ole miehellä muuta nussintapaikaa,on varattu.
Siitä en tiedä mutta hyvä se on hommissaanNussit jonkun palstamamman ukkoa.
Tämä oli siis ap:n viestiSiitä en tiedä mutta hyvä se on hommissaan![]()
No jos ies on varattukin ja maksaa seksistä noin, niin sä oot maksullinen huora