Suostuisitko siihen että mies maksaa hotellit jos saa vastineeksi seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täh?! Siis missä tilanteessa? Ai joku mies ehdottaa yöpymistä hotellissa "minä maksan, jos saan" ja sit naikkonen menee, koska? On nii kivaa olla hotellissa vai?!

En ymmärrä tuota ilmaisua, että mies SAA seksiä. Minä olen saamapuolella seksissä, joten en todellakaan koe olevani maksullinen nainen, vaikka mies maksaa hotellit.

Tyhmäähän sinun olisi alkaa hotellista jotain maksamaan, jos kerran mies sen suostuu tekemään. Vai oletko kenties paljonkin miestä isotuloisempi?

Molemmilla aika huonot tulot. Miehellä ei vain paikkaa missä nähtäisiin ja yleensä nähty minun luona mutta maksaa se matkaaminenkin ja miestä kai kyllästyttää se että hän joutuu aina matkaamaan. Mutta tilanne nyt vain on se että minulla olisi paikka miehellä ei.

Vai tuleeko maksullinen nainen olo?

En suostuisi. Ei siksi, että haluaisin vältellä maksullinen nainen -oloa, vaan siksi, että en haluaisi harrastaa sellaista seksiä, jonka vastapuoli kokisi itselleen tarjotuksi vastineeksi jostain. Vaikka seksi olisi fyysisesti hyvääkin, niin henkisesti minua häiritsisi se, jos mies kokisi sen olevan maksu hotellihuoneesta.

Siis tä? Mies ei enää suostu maksamaan seksinostomatkaa sun kotipaikkakunnallekko? Mutta sä matkustat seksinostomatkalle miehen kotipaikkakunnallekko? Ja siellä ei ole muuta nussintapaikkaa kuin hotelli? Miksei miehen asumukseen voi mennä suorittamaan? Vaimo, vanki vai vanhapoika?

Siis tä? Mies ei enää suostu maksamaan seksinostomatkaa sun kotipaikkakunnallekko? Mutta sä matkustat seksinostomatkalle miehen kotipaikkakunnallekko? Ja siellä ei ole muuta nussintapaikkaa kuin hotelli? Miksei miehen asumukseen voi mennä suorittamaan? Vaimo, vanki vai vanhapoika?
Kyllä se suostuu tännekin tulemaan mutta se vaan on vaikeempaa kuin se että itse menisisn sinne.Ei ole miehellä muuta nussintapaikaa,on varattu.

Siis jos itse matkustat, mistä tulee sinulle kuluja, ja mies maksaa hotellin, niin tuossahan voi mennä kulut jopa tasan. Silloin on ok, että mies maksaa hotellin, jos se on neutraali tilanne eikä mikään "maksan huoneen seksiä vastaan".

Kyse olikin siitä että antaisitko mihen maksaa hotellin jos harrastatte seksiä?
Maksaistko sinä hotellin jos menisit harrastamaan pelkkää seksiä jonkun kanssa?
hotellihuoneen maksaminen ei liity asiaan mitenkään. ainakaan mun mielestä. eikä semmosta päivää tule että menisin miehen kanssa hotelliin. :sick:

Minulla oli suhde erään miehen kanssa, ja matkustettiin lomalle milloin Islantiin ja milloin Britteihin, jne. Mies vaati, että hän maksaa kaiken, johon jonkin pituisen keskustelun jälkeen sitten suostuinkin, lähinnä siksi, että muuten matkat eivät olisi välttämättä onnistuneet ja olin korviani myöten rakastunut. Muutaman kuukauden jälkeen mies ilmoitti, että suhde on loppu nyt, vika ei ole sinussa vaan hänessä, jne muuta ympäripyöreää ja tyhjänpäiväistä, eikä suostunut kertomaan sen enempää.

Kyllä sitä jälkikäteen mietti, että jäi tästä sellainen maksullinen-nainen-fiilis. Mutta toisaalta, vielä paskempi fiilis olisi jäänyt, jos itse olisi tuosta kaikesta vielä joutunut maksamaankin. Mitä tästä opimme? Suhteista jää aina paska fiilis, joten parempi on olla yksin.

Ihan höpöjä aikuiset ihmiset pohtii. Minusta olisi hauskaa vaihtelua mennä hotelliin ja jotenkin neutraalia. Jos teillä kerta seksisuhde on, niin ei siinä ole huoraamisesta kyse. Hyvänen aika.

Olette siis seksisuhteessa. Ei ole mitään väliä sillä, kuka maksaa matkat ja hotellin. Pääasia on, että kannattaa jatkaa tapailua jos molemmat haluatte sitä.

Yhteistyössä