The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi, te olitte jossain reissussa koko poppoon kera ja piditte ihan lungin ja hauskan huilipäivän :)...ja autossakin ihanaa tunnelmaa :), toi niin kuuluu melkein aina kuvioihin, että just silloin kun ilmastointilaitetta tarttis niin annas olla - tulee jotain ihme säätöä.

Mutta ihanaa yhdessäoloa ja elämyksien keräilyä, loistavaa :)!
Klassinen retki. Eksytään ja ajellaan siksakkia, eväät loppuu, pissahätä ja vessaa ei lähellä, muksu kyllästyy takapenkillä ja kiukuttelee ja sitten nukahtaa, äidille yksi hermojenlepuutussiideri jne. Löydettiin kuitenkin takaisin kotiin. Nähtiin mielenkiintoisia asioita kuten maitolaituri ja kauniita maisemia.
 
Klassinen retki. Eksytään ja ajellaan siksakkia, eväät loppuu, pissahätä ja vessaa ei lähellä, muksu kyllästyy takapenkillä ja kiukuttelee ja sitten nukahtaa, äidille yksi hermojenlepuutussiideri jne. Löydettiin kuitenkin takaisin kotiin. Nähtiin mielenkiintoisia asioita kuten maitolaituri ja kauniita maisemia.
Oiiii, ihanan ihana päivä siis, tommoset kivat irtiotot ja yhdessätekemiset kantaa kuules pitkälle :)

Ja ne muistot! Ja se yhdessä selviäminen eksymishässäkästä :)...kannatti siis herätä tähän päivään ja lähteä seikkailemaan :)!
 
Eipä oo muuten hyvästä seurastakaan kuulunut hetkeen...no sil kyl kiirus töissä ja viime viikonlopun oli menossa mutta muttaa...pitääpä kai muistuttaa sitäkin että haloo:sneaky::cool:
Mulla on nyt aikaa hillua niin mitä se sitten haittaa jos sekin vähän joutuis valvoskelemaan ja pitää mulle seuraa :D
 
Iltaa.. ulkoistin ruoanlaiton ja tulin ystävälle makoilee, hän oli tehny salaatit ja miehensä grillailee meille. Ei tarvi ainakaa seisoskella ja tehä ite itelleen ruokaa ja rasittaa selkää yhtää enempää ku on tarvis. Seisominen ja istuminen tekee tosi kipiää :/
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Iltaa.. ulkoistin ruoanlaiton ja tulin ystävälle makoilee, hän oli tehny salaatit ja miehensä grillailee meille. Ei tarvi ainakaa seisoskella ja tehä ite itelleen ruokaa ja rasittaa selkää yhtää enempää ku on tarvis. Seisominen ja istuminen tekee tosi kipiää :/
Voi eikä...ne napitko ei oo auttaneet yhtään*halaa*? Ootko sä saanut nukutuksi yöllä? Ja mitä, eikös sulla lopu tässä kohta se sairaslomakin..et sä kyllä minnekään töihin todellakaan mene, vaan uudemman kerran lääkärin tykö. Tsemppi- ja jaksamistoivotukset tuntuu nyt niin tosi laimeilta, mutta...voimia isosti *halaan uudestaan*
 
Mä söin tonnarisalaattia ennen salia ja leivän ja luonnonjugurttia salin jälkeen.

Ukkokulta oli livistänyt jonnekin kaupungille syömään jotain epäterveellistä kun kotona ei semmosta saa.
 
Voi eikä...ne napitko ei oo auttaneet yhtään*halaa*? Ootko sä saanut nukutuksi yöllä? Ja mitä, eikös sulla lopu tässä kohta se sairaslomakin..et sä kyllä minnekään töihin todellakaan mene, vaan uudemman kerran lääkärin tykö. Tsemppi- ja jaksamistoivotukset tuntuu nyt niin tosi laimeilta, mutta...voimia isosti *halaan uudestaan*
No sen verran autto et se alaselän kipu on aika hyvin menny ohi, mut nyt se kipu on siirtynyt tai pysynyt eikä lähteny pois nii tossa ristiselän molemmin puolin. Istuminen ei oikee tahdo luonaa ollenkaan. Liikkeessä se on vähän parempi. Sinne on varmaan jääny jotain jumeja jotka aiheuttaa sen kivun. Huomenna ois Viiminen saikkua päivä, mut en joo tosiaan lähe täl selällä töihin edes siks yhdeks päiväks. Saa pomo sit kiukutellu yksinään ihan niin paljon ku tykkää mut kuntoon tää pitää saada.
 
Nyt on venytelty ja viruteltu ja musaa kuunneltu ja fiilistelty ja tasoituttu eli...mä lähden just nyt hipsimään kohti mun unilaivaa ja purjehdin siniselle tähdelleni näkemään jotain yltiösiirappista koomaunta :)...tässä vois olla ehkä jopa saumaa, että huomenna herään tolkulliseen aikaan...

Hattarallisen pehmeitä unikuvia sulle sitten kun tassuttelet nukkumaan :) *pus*
 
No sen verran autto et se alaselän kipu on aika hyvin menny ohi, mut nyt se kipu on siirtynyt tai pysynyt eikä lähteny pois nii tossa ristiselän molemmin puolin. Istuminen ei oikee tahdo luonaa ollenkaan. Liikkeessä se on vähän parempi. Sinne on varmaan jääny jotain jumeja jotka aiheuttaa sen kivun. Huomenna ois Viiminen saikkua päivä, mut en joo tosiaan lähe täl selällä töihin edes siks yhdeks päiväks. Saa pomo sit kiukutellu yksinään ihan niin paljon ku tykkää mut kuntoon tää pitää saada.
Voi eikä...kuulostaapas varsin kenkkumaiselta tilanteelta. Ei muuta kuin lääkäriin siitä vaan - josko se kirjottas sulle lähetettä hierojalle tai jotain vielä lisäksi. Mutta totta - kuntoon sut pitää nyt saada tavalla tai toisella.

Toivottavasti saat nukutuksi, kauniita unia sulle :)*pus*
 
Voi eikä...kuulostaapas varsin kenkkumaiselta tilanteelta. Ei muuta kuin lääkäriin siitä vaan - josko se kirjottas sulle lähetettä hierojalle tai jotain vielä lisäksi. Mutta totta - kuntoon sut pitää nyt saada tavalla tai toisella.

Toivottavasti saat nukutuksi, kauniita unia sulle :)*pus*
Joo mä oon päättäny meen sinne hierojalle, Heti ku tulee lomalta. Ja josko se lääkäri vaik sit keksi taas jonku uuden diagnoosin.

Kyl mä oon yllättävän hyvin saanu nukuttua. Korkea kipukynnys ja oikee asento nii uniki tulee..

Hyvät unet sullekin *hali*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä