JSSAP
Jätä Se Sika AP
Jos mies ei ole moksiskaan, ei tunne syyllisyyttä eikä häpeää,
niin hän on tunnevammainen, häiriintynyt ihminen.
Säret vain itsesi, tai toisin sanoen: olet jo särkenyt itsesi hänen kanssaan. Ei sua saa pettää eikä sua saa kohdella noin.
Mut ihailen kyllä tuota, että olet valmis vielä yrittämään..siihen tarvitaan myös Se, että miehesi on. Että hän aidosti katuu tekojaan ja vilpittömästi pyytää anteeksi. On valmis muutokseen.
Ei oo niin helppoa jättää sitä. Meillä on mielestäni ihan hyvä elämä muuten, jokseenkin kylmä, mutta toimiva.
Mä tavallaan ymmärrän miks mies on pettänyt, mutta mun mielestä se ei oo ollut oikea tapa. Mies on niin itsekeskeinen, enkä saa kiskottua sen päätä sieltä takapuolesta.
En oikeastaan tiedä, onko hän moksiskaan. Hän ei puhu asiasta mitään, eikä yleensäkään oikein mistään.. Käy töissä, hoitaa lapsia, tekee kotitöitä, pelaa tietokonetta ja nukkuu. Yleensä minä puhelen ja hän kuuntelee tai esittää kuuntelevansa.
Meillä on kiva koti, kivat lapset ja rauhallinen elämä. Yksin olisi rankkaa varsinkin noin pienten lasten kanssa.
Vaikka tästä nyt ehkä sai semmoisen kuvan, että mies ei välittäis musta niin kyllä hän välittää ylikaiken. Joku on vaan lukossa. Mulla ei oo avainta
oon vaan ehkä saanu sen oven lukittua entistä tehokkaammin.
En ymmärrä miksi sen on pitänyt mennä pettämään.