The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cry:

Kesäkuntoon 2020 muuttui juuri kesäkuntoon 2021. Syötiin tyttären kanssa paketillinen jäätelöö ja kilo mansikoita
Eikö ookin hyvää herkkua :)! Ja pitää sitä olla niitä nautinnollisia päiviäkin, sitäpaitti mansikat on nyt parhaimmillaan ja kaikista eniten niistä saa irti just nyt, kun ne syö tuoreeltaan...ja mikä onkaan ihanampaa kuin jakaa se hetki rakkaan kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
Heissan!

Kattinen oo kakkakasaa nähnykään, mut onneks itse ymmärrät/tiedät tuon avautumisen olleen vaan semmoinen pikaistuksissaan lauottu sammakko..?


Miullon taas olo että jotain pitäs tehdä mutten oikeen tiiä mitä. Siivota varmaan tarttis mut mut...:sleep:
 
Heissan!

Kattinen oo kakkakasaa nähnykään, mut onneks itse ymmärrät/tiedät tuon avautumisen olleen vaan semmoinen pikaistuksissaan lauottu sammakko..?


Miullon taas olo että jotain pitäs tehdä mutten oikeen tiiä mitä. Siivota varmaan tarttis mut mut...:sleep:

Oonpas, ihan varmasti oon :)!! Viimeksi tänään väistelin sekä citykanin jätöksiä että koiruliininen - missäs on olleet ne Hauska- pussit lenkityksen aikana, mitähätäh?! - läjiä kun pompin menemään satamakaupungin tunnelmassa kamerani kanssa ja räpsin otoksia :). Olinkin niin kuulkaas turistina, kaulassa retkotti kamera ja toisessa kädessä kartta :D ja niin olin tohkeissani että sen kaiken kävelemisen ja "mitähän kummaa tuolla on, menempä sinne"- seikkalujen tiimoilta en oikeesti osannutkaan enkä onnistunutkaan eksyttämään itteäni, vaan löysin jopa takaisin oikeeseen kohteeseen :)

Mutta toi merituuli vaan on niin ihanaa ja rakasta <3...ja kun sain nähdä purjeveneitä, mitkä tekivät lähtöä ja purjeet levähtivät pulistelemaan tuulessa :)...oi voi, se vapauden ja seikkailun maku, mikä siinä tilanteessa maistui isosti :)!
 
Mä tunnistan ittessäni hermostuneen idiootin aina milloin tapaan naisen josta voisin olla kiinnostunut. Muun ajan olen vaan tavallinen idiootti joka ei sosiaalisista tilanteista hirveesti murehdi, jos viitsii semmoisiin lähteä.
No jokaisella meistä varmaan omat tavat...jäi vain mietityttää kun oon tällänen miettijä että kun juteltiin että miksi se niin tärisi.Kuitenkin tuttu kaveri niin miksi se mua esim jännittäisi.No,ehkä se oli vaan sitten se parin päivän valvomiset ja varmaan lievää darraakin vielä eikä mitään sen ihmeellisempää. Mä kun osaan vääntää ja kääntää asioita ja miettiä jotain ihan olemattomiakin :D:oops:
 
No ei oo, oikeesti, on vaan eksyksissä ja pulassa oman ittensä kanssa. Ja purkaa sitä omaa pahaa oloaan ja
Aika tehköön tehtävänsä...
Kuin lapset.

Jos lapsi kutsuu äitiään tolloksi paskiaiseksi, niin se ei ole huolestuttavaa. Jos ei uskalla kutsua, niin se on.

Huorittelussa mulla meni raja. Siitä oli seuraus välitön uloskanto josta sisään pääsi anteeksipyynnöllä.
 
Iltaa..

Pojat lähti isälleen, mä kävin hakee valmissalaattia kaupasta, ku ei innostanu toi seisoskelu just nyt yhtään..
Nyt mä ihmettelen, että mitä sitä sit tekis. Viittis koko iltaa makoillakaan, ulos tietty vois mennä vähän kävelee mut just nyt ei oikeen sekään inspirois ollenkaan. Jos ottaa yhen rentouttavan... :D
 
Kuin lapset.

Jos lapsi kutsuu äitiään tolloksi paskiaiseksi, niin se ei ole huolestuttavaa. Jos ei uskalla kutsua, niin se on.

Huorittelussa mulla meni raja. Siitä oli seuraus välitön uloskanto josta sisään pääsi anteeksipyynnöllä.
...kait sitä jokainen jollain tavalla taantuu siinä omassa pahassa olossansa, mikä myllertää ja vaivaa, että ei ihan aina osaa olla ja käyttäytyä aikuisesti, eikä ainakaan silloin kun on niitä tunteita pinnassa ja sitä sellaista...etsimistä ja tilanteiden ymmärtämistä, itsensä ymmärtämisestä puhumattakaan. Toki silloin lipsahtaa ohi suun ja sanoo sanoja, joita ehkä myöhemmin katuu... kun ei siinä tilanteessa tavallaan muita oikeita sanoja löydä.

Kommunikoiminen on taitolajia :). Varsinkin kun siinä on kuitenkin linkitettynä niitä tunteita. Sanokoon sitten sammakoita niin paljon kuin sielu sietää, parempi niin kuin olla purkamassa fyysisesti mätkimällä oloansa....
 
Terkkusii saunasta :) *vilkuttaa ja virnuilee*...nyt on kaaaaiikkki reissuhapatukset otettu iholta ja sielunsyövereistä pois, ihan menin ja valloitin koko saunan tällä me, myself and I- seurallani, pojat olivat jälleen ottaneet ne äijälöylyt alta pois, jotta pääsen sitten lässyihini :D...

Hyvä siellä vaan on olla ja retkottaa raatona pitkin lauteita ja antaa ajatuksien tyhjentyä pääkopasta...syntyä uudestaan :)

Ja voi veljet, että mä oon kaivannut tämän kolmikon pulinaa ja säpinää <3, on noi vaan semmosia opettajia ja elämässä kiinni pitäjiä, että...isosti kiitollinen saan heistäkin olla, koskapa tilanne ois ihan hyvin voinut olla aivan toista.

Ihmeitä tapahtuu :)
 
Nyt mää kyllä luulen että tää oli vaan tälläne...no joku tällänen....kohta 2päivää eikä oo kuulunu mitään :eek:
En mää kestä tällästä epätietosuutta:alien:
Heiii, ihana hätähousunen siellä :) - eläpä rupee nyt ylitulkitsemaan mitään, kun et tiiä mikä tilanne hänellä on menossa :).

Ja joskus se pieni etäisyys ja kuulumattomuus voi vain olla hyväksikin :), ei se aina tarkoita sitä pahinta :)
 
Heiii, ihana hätähousunen siellä :) - eläpä rupee nyt ylitulkitsemaan mitään, kun et tiiä mikä tilanne hänellä on menossa :).

Ja joskus se pieni etäisyys ja kuulumattomuus voi vain olla hyväksikin :), ei se aina tarkoita sitä pahinta :)
Mutta ko nyt voi tarkottaa...ääääää! Tiedän oon ihan tyhmä mutta kun toi pe pisti nyt mietityttää...ääääääää!
 
Mikset sä voi ottaa yhteyksiä :)? Ja kysellä että mitä kuuluu :)? Vois tulla sitä helpotustakin sitten :)...
No ettei ahdistu ja aattele et oon joku hullu piinaaja :D En haluu tyrkyttää itteeni ja karkottaa näin...haluisin vaan tietää onko tässä aineksia muuhunkin kuin kaverijuttuun. Ja haluun antaa sille omaa tilaa kun tiedän että sillä alkaa huomenna työt.
 
Nyt mää kyllä luulen että tää oli vaan tälläne...no joku tällänen....kohta 2päivää eikä oo kuulunu mitään :eek:
En mää kestä tällästä epätietosuutta:alien:

Miks mun pitää olla tällänen hermoilija?!
Treffailu ei o mitään potkupalloa mis kentällä on 22 miljonääriä ja vain yksi pallo.
Niit omia palloja voi syöttää kunnes toteaa, et vastapalloa ei tosiaankaan tule.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No ettei ahdistu ja aattele et oon joku hullu piinaaja :D En haluu tyrkyttää itteeni ja karkottaa näin...haluisin vaan tietää onko tässä aineksia muuhunkin kuin kaverijuttuun.
No tuskinpa noin aattelee, jotenkin voisin kuvitella, että ois jo sanonut jos ei haluais olla sun kanssa :)...mutta jos sä et ota yhteyksiä, niin eihän sulla kauheesti oo vaihtoehtoja kuin odotella, että toinen ottaa :)...ihan rauhassa siellä vaan, nainen :), ei sulla mitään hätää oo.
 
Eikö ookin hyvää herkkua :)! Ja pitää sitä olla niitä nautinnollisia päiviäkin, sitäpaitti mansikat on nyt parhaimmillaan ja kaikista eniten niistä saa irti just nyt, kun ne syö tuoreeltaan...ja mikä onkaan ihanampaa kuin jakaa se hetki rakkaan kanssa :)
Ja se on aina mukava viettää jonkun lapsen kanssa kahdenkeskistä aikaa, nytkin vaan popsittiin jätskii ja mansikoita ja höpöteltiin kaikkea. Lapset kertoo huolistaan ja asioistaan ihan eri tavalla. Välillä kyllä pitää sanoa että mä olen sun äitis, en halua tietää ihan kaikkea :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä