Onko kotonasi kuntoilulaitteita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain jumppakuminauha ja sellanen "tanko", mitä heilutellaan... Flexi-Bar:ko se nyt oli nimeltään. Ja aika vähän tulee jälkimmäistä käytettyä. Kuminauhaa tulee kyllä silloin tällöin suihkuun mennessä "vedeltyä" tuon kroonisen niskajumin takia. On silleen sopivasti "esillä", ettei pääse huomaamatta ohi. :LOL:
 
Joku monitoimipenkkijuttu. Mä käytän sitä vaatetelineenä, mutta mies tekeekin sillä jotain. Mulla on kahvakuula, "hulavanne" ja hyppynaru käytössä.
 
Vain jumppakuminauha ja sellanen "tanko", mitä heilutellaan... Flexi-Bar:ko se nyt oli nimeltään. Ja aika vähän tulee jälkimmäistä käytettyä. Kuminauhaa tulee kyllä silloin tällöin suihkuun mennessä "vedeltyä" tuon kroonisen niskajumin takia. On silleen sopivasti "esillä", ettei pääse huomaamatta ohi. :LOL:

Kerropas niskajumiin auttavia kuminauhavenytysliikkeitä? :) Netistä löytyy toki vaikka mitä, mutta mitkä on sun mielestä parhaat liikkeet?
 
Spinning-pyörä ja stepperi. Stepperi jäänyt pölyyntymään, mutta pyörää käytän 3-5krt/vko.

Tavallisella polkupyörällä olisi kiva mennä, mutta menee melkein tuplaten sama aika, että saa hien pintaan ja vielä aina sama reitti, että mahdollisimman paljon mäkiä matkalla. Siksi spinnailen mielummin.
 
Meillä taitaa olla pari kahvakuulaa, voimistelurenkaat ja jumppamatto. Käydään miehen kanssa molemmat salilla,joten aika harvoin tulee käytettyä omia välineitä.
 
On kuntopyörä, jumppapallo,käsipainot, kahvakuula, jumppakuminauha. Kuntopyörää tulee harvemmin käytettyä, muita enemmän.
 
Kerropas niskajumiin auttavia kuminauhavenytysliikkeitä? :) Netistä löytyy toki vaikka mitä, mutta mitkä on sun mielestä parhaat liikkeet?

Lähinnä liikkeet, joissa kädet liikkuu ylös ja alas ja edestä taakse niin, että lapaluut menee toisiian kohti ja avaa myös rintakehää. Eli mm. ihan yksikertaiset ylhäältä alas -vedot.
 

Yhteistyössä