Tervehdys!
Pitkään olen vieraillut sivustolla, tätäkin ketjua lueskellut, jokin aika sitten rekisteröidyin ja "ilmiannoin" itseni tuonne nuorten vauvakuumeilijoiden joukkoon, mutta jospa sitä tännekin teidän muiden jatkoksi
Täytän 21v tänä vuonna, pillereitä kerkesin tässä vain muutaman kuukauden popsia ja ne sitten viime laatan loputtua lopetin, ensisijaisesti niiden sopimattomuuden takia mutta samalla tuli sitten ajankohtaiseksi siirtää meidän molempien vauvakuume toteuttamisasteelle.
Pillereiden jälkeistä "luomukiertoa" nyt sitten elellessä jotain kp20, jänskättää tuleeko ne menkat siellä ajallaan (kp28-30) (ja ennen kaikkea se jos eivät tuu, nii syy ois jossain muussa kun kierron sotkeutumisessa ...)
Oon aina ollut hieman huono kommunikoimaan tämän mun kroppani kanssa, että milloin ovuloin tai milloin menkat alkamassa (vaikka kierrot säännöllisiä onkin), ei siis ikinä mitään kipuja esim. ennen menkkoja. Jotenkin ollut kuitenkin tuo alakerta niin erilainen niiden hormonien lopettamisen jälkeen, että tuntuu ettei ihan täsmällisesti kierto lähtenyt ja varsinkin valkovuodon puuttuminen ihmetyttää! Sitä on kuitenkin aina ollut ja ainoastaan sen runsastumisen kautta oon myös mahdollisen ovulaationkin yleensä hiffannut. Vuoto ei ole tässä kuussa kuitenkaan viehä tähän päiväänkään asti lisääntynyt mitenkään, mutta silti tuli viikonloppuna kerrankin muista "oireista" oudon vahva fiilis, että olisin ovuloinutkin vasta silloin.
Tiedä näistä sitten, hormonit voi olla vaan niin sekaisin nyt että milloin mitäkin tuntuu, tuonne nuoriin vauvakuumeilijoihinhan kerkesin jo listata huikean listan "raskausoireistakin" mitä niitäkin kerennyt jo tässä välissä kokea.
Ääh, tasaantuisipa oma kroppa vaan jo äkkiä ja pääsis jännäilemään tätä vauvaprosessia tietäen edes suunnilleen missä sitä ollaan kierrossa menossa.. eniten sitä tietenkin toivoisi, että olis tärpänny jo ja mikä onkin kiehtova ajatus, niin on kuulemma e-pillereiden lopettamisen jälkeisessä kierrossa mahdollista ovuloida jopa useammankin kuin kerran ja muutenkin sitä kiertoa pidetään erityisen hedelmällisenä.
Millaisia kokemuksia teillä e-pillereiden lopettamisesta, kiertojen tasaantumisesta ym.?