Pöh.mjaha. Ukkokulta on matkalla Joensuuhun. Kai se sit joskus sunnuntaina tai viimeistään tiistaina ilmestyy himaan
ei muuten mutta huomenna piti mennä kavereille syömään kun on "vapaa" viikonloppu. Ei tainnu taas muistaa.
ei vissiin taas sopiessa muistanu että Ilosaarirock on just nytPöh.
Ei kai kaikkea voi aina muistaa. Varmaan tapahtumia kuitenkin hänellä riittää.ei vissiin taas sopiessa muistanu että Ilosaarirock on just nyt
Nuo jututhan johtuukin siitäkin kuka haluaa ja kuka ei antaa juttujaan lehtiin.Ainii. Noist julkimojutuista...
Jos Matti Nykänen juo, ei juo, laulaa, ei laula, seurustelee tai eroaa, niin se on aina seiskassa.
Jos vertaa vaik Seppo Rätyyn, niin monikin kommenttinsa aikanaan päätyi lehtiin ja kaikki tietää, että ”Saksa on paska maa”. Mut mahdolliset seurustelunsa, eronsa, surunsa tai juomisensa eivät ole olleet lööpeissä.
Ei myöskään mr Lordin yksityiselämä.
Jos Kekkonen olis aikanaan eronnut Sylvistä, niin se olis ollut uutinen jota ei edes hänen vaikutusvallallaan olis pystynyt pitämään poissa lööpeistä.
Muutoin julkimokin saa olla melko rauhassa. Seiskallakaan ei ole pulaa niistä jotka tahtovat kuvansa lehteen, joten ei ole tarvetta käyttää niitä jotka eivät tahdo.
Oivoi...Mitä tiedät Matti Nykäsen elämästä ja teoista? Testaa!
Perjantai 17.7.2015 klo 14.07
Kaikkien aikojen kotimainen mäkikotka viettää perjantaina 52-vuotissyntymäpäiväänsä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071720052479_vi.shtml
Hän on suuri urheilija, siis jos urheilusta tykkää.Mitä tiedät Matti Nykäsen elämästä ja teoista? Testaa!
Perjantai 17.7.2015 klo 14.07
Kaikkien aikojen kotimainen mäkikotka viettää perjantaina 52-vuotissyntymäpäiväänsä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071720052479_vi.shtml
ja mä en muistuttele, ei hänkään mun töistä muistutaEi kai kaikkea voi aina muistaa. Varmaan tapahtumia kuitenkin hänellä riittää.
eikä se nauhalta tulevanakaan kovin vakuutaHän on suuri urheilija, siis jos urheilusta tykkää.
Laulu- uraansa en osaa hirveesti arvostaa, koska kaikki kuuluva ääni tulee nauhalta.
voisin veikata että joku Sara Sieppi tai Maisa Torppa soittelee itse kaikki lehdet läpi että tänä aamuna oli aamukakan seassa maissia. Juttuun voi aina lisätä jonkun 71551-kuvanNuo jututhan johtuukin siitäkin kuka haluaa ja kuka ei antaa juttujaan lehtiin.
Jos kauppa käy ja kassakone kilisee, niin ei sitä voi moittiakaan.eikä se nauhalta tulevanakaan kovin vakuuta
Varmasti monet tekevät itsekin noin.voisin veikata että joku Sara Sieppi tai Maisa Torppa soittelee itse kaikki lehdet läpi että tänä aamuna oli aamukakan seassa maissia. Juttuun voi aina lisätä jonkun 71551-kuvan
Asiaa voi miettiä vaikka kuin Spede. Ei tehnyt ainuttakaan leffaansa miellyttääkseen kriitikoita. Joiden mielestä ylevä kulttuuri on tukimarkoilla tehty leffa jonka käy katsomassa kolme lipunostanutta. Siit huolimatta vaikkapa Uunot on osa kotimaista kulttuuria.eikä se nauhalta tulevanakaan kovin vakuuta
Ei ole ainoa.Ei varmaan Mattikaan ainoa ole kenen laulu nauhalta tulee.
Vai tuleeko kaikkien.
Britneyn kuten myös jonkun One Directionin poikien tai Kanye Westin ääni on niin heppoinen, että kannattaakin keikat vetää studiomiksatulla äänellä. Sit on muutama joilta voisi unohtaa laittaa mikin piuha kiinni ämyriin ja hukata myös se studioääni.Ei ole ainoa.
Joskun muistaakseni linkitin Britney Spearsin livemikin, jota kukaan ei viitti edes kunnella.
Mut kyl useimmat bändit vetää ihan luomuna.
Ainii. Tinkuliinilla ja Familla on kummallakin tänään treffit.Juu...
Mulla on vasta viikon päästäAinii. Tinkuliinilla ja Familla on kummallakin tänään treffit.
Onko soveliasta toivottaa kummallekin sylin täydeltä onnea ja lykkyä pyttyyn?