Miksi niin moni treffipalstoilla hakee vanhempaa naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen hieman ymmälläni kun rekisteröidyin elämäni ensimmäistä kertaa eräälle treffipalstalle. Viestejä on tullut sekä samanikäisiltä että hiukan vanhemmilta mutta myös selkeästi paljon nuoremmilta miehiltä. Ihmettelen miksi?! Olisin ymmärtänyt jos joukossa olisi ollut korkeintaan 2 nuorta hakijaa mutta niitä on monta ja ikäeroa on tosiaan vähintään 10 vuotta, yleensä enemmänkin! Miksi alle 30 nuoret miehet metsästää keski-ikäistä naista?! Tuskin ovat muun kuin "sen" perässä mutta millä järjellä?
Valaiskaa mua kun en tajua.

Ensinnäkin nuoret naiset pihtaavat ja vanhemmat taas ovat siinä iässä, että seksi kiinnostaa ja hormonit hyrräävät. Toiseksi vanhemmilta naisilta on turhat estot kadonneet ja heillä on homma hanskassa sängyssä. Kenellepä ei hyvä seksi kelpaisi.

• Tykkää
Reactions: random80
Noku ne ei tuu tiineeks. Ja niiden miestenkin todellinen ikä on varmaan vähän enemmän kuin mitä ne siellä ilmoittelee. Ovat jotain rasvaisia vanhoja rumia kaljamahoja.

Tutkimusten mukaan naisten seksuaalisuus on huipussaan nelikymppisenä, miehellä taas parikymppisenä. Keski-ikäiset eivät yleensä enää ole epätoivoisesti hankkimassa lapsia (poikkeuksiakin tietysti on) ja menossa naimisiin ja heillä on jo elämänkokemusta.

Hakevat kokeneempaa seksiseuraa, oppimismielessä. Ja myös varakkaampaa. Luulevat reppanat, että me keski-ikäiset ollaan pantu montaa miestä, ollaan kaikki petoja sängyssä ja ollaan kaikki rikkaita :D.

• Tykkää
Reactions: Pussy Riot
Noku ne ei tuu tiineeks. Ja niiden miestenkin todellinen ikä on varmaan vähän enemmän kuin mitä ne siellä ilmoittelee. Ovat jotain rasvaisia vanhoja rumia kaljamahoja.

Varmaan? Eili sinulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta asiasta. Minulla on paljonkin, joten voin oikaista harhakäsityksiäsi.

Kaikki ne nuoret miehet, jotka olen tavannut, ovat olleet hyväkroppaisia, mukavia, fiksuja ja kivannäköisiä. Varmasti joukkoon mahtuu myös mainitsemiasi vähemmän tasokkaita miehiä, mutta naisilla on varaa valita.

Miehet eivät myöskään ole rahan perässä, koska he tarjoavat. Mies maksaa aina hotellihuoneen, jos sellainen on tarpeen.

Ap, miehenä voin sanoa, että siksi kun vanhemmilta ämmiltä saa helpommin pillua. Naisen tavaran kysyntä keskimäärin laskee eliniän kasvaessa. Mutta vaikka ne rupsahtaa, pillu on aina pillu!

Tutkimusten mukaan naisten seksuaalisuus on huipussaan nelikymppisenä, miehellä taas parikymppisenä. Keski-ikäiset eivät yleensä enää ole epätoivoisesti hankkimassa lapsia (poikkeuksiakin tietysti on) ja menossa naimisiin ja heillä on jo elämänkokemusta.

Mun 9 v. nuorempi avomies kertoi juuri nämä pointit, kun kysyin,miksen ollutkaan hänelle liian vanha vaikka niin luulin, kun harrastuksen kautta tutustuimme 2,5 v. ennen suhteemme alkua.

Ja minun kohdallani kaikki nuo kohdat pitävät täysin paikkansa. :-)

Toisena miehenä voin vahvistaa tämän. Jos saisivat nuoremmilta niin tuskin saisit ehdotuksia.

Koska miehet eivät saa nuoremmilta, niin me vanhat naiset juhlimme. Kiitos teille pihtaaville nuorille naisille. Oikeastaan nuorten naisten pihtaamisen syynä ovat miehet itse, koska haukkuvat herkästi naisia huoriksi, jakorasioiksi yms, joten nuorena on pidettävä mainetta yllä, jotta saa itselleen kunnollisen miehen.

Jos ne on jotain nyhvömiehiä, jotka haluaa huolenpitäjää itselleen.

Olen katsellut joskus dokumentteja tälläsistä pareista jossa nainen on siis huomattavasti paljon vanhempi. Ne miehet on aina niissä jotain ihan kummallisia, jotenkin semmoisia onnettomia rehveleitä.

Sit useimmat vanhemmat naiset jaksavat katella pämppäämistä ja dokaamista kun tietävät etteivät parempaakaan saa kuin se vaikka 10v nuorempi ukko ja se ukko tietää sen. Ei nalkuttamista, saa mennä miten haluaa, pilluakin saa vaikka onkin vähän ryppyisemmässä perseessä kiinni mutta pillu se on kuitenkin.
Ai niin ja asumiskulut tulee jaettua, selvää voittoa siis.

Mä kyl puhuin nyt ehkä enemmän semmosista nuorista miehistä jotka on oikeesti jonkun mummon kanssa.

Se on vähän luonnotonta jos toinen on jo tosi vanha, siis jotenkin vanhus.

Kyllä ne nuoret ehdottelijat joista olen kuvan nähnyt, ovat ihan komeita ja seksikkäitä miehiä. Enkä usko että jokainen olis jonkun huijauskuvan laittanut.
En ole vielä mummo ja nuorekkaaksi, hyvännäköiseksikin kehuttu. ja eräs ikäiseni mies jota treffasin sanoi että saisin kenet vain nuoremman jos haluaisin. Ihmettelin kyllä että miksi nuoret haluaisi mun ikäistä (en ollut vielä ilmoitusta laittanut).

Olen seurustellut nuorempien kanssa, mutta ikäeroa ei sentäs yli 10 vuotta silloin ollut.

Ja en ole mitenkään äidillinen tyyppi enkä sen näköinenkään enkä mikään tantta.

Sit useimmat vanhemmat naiset jaksavat katella pämppäämistä ja dokaamista kun tietävät etteivät parempaakaan saa kuin se vaikka 10v nuorempi ukko ja se ukko tietää sen. Ei nalkuttamista, saa mennä miten haluaa, pilluakin saa vaikka onkin vähän ryppyisemmässä perseessä kiinni mutta pillu se on kuitenkin.
Ai niin ja asumiskulut tulee jaettua, selvää voittoa siis.

:LOL: Älä nyt sentään kaikkia varttuneempia sinkkunaisia ihan noin epätoivoisena pidä. Mä voin kyllä vaikka vähän nuoremmankin kanssa pitää pientä kivaa, mutta uutta lasta mä en nurkkiini aio enää ottaa kasvatettava. Voit siis unohtaa tuon fantasia tai toiveesi uudesta äidistä.... Tai piiasta - mitä ikinä tuolla kotileikillä luulet hakevat. Kaikki eivät enää halua sitoutua uudestaan.

Juujuu,

esim. Susanna Penttilä on hyvä esimerkki vanhemmasta naisesta joka joutuu epätoivoisesti pitämään kiinni nuoresta rakkaastaan :D. Ihania nämä av:n yleistykset.

Jos ne on jotain nyhvömiehiä, jotka haluaa huolenpitäjää itselleen.

Olen katsellut joskus dokumentteja tälläsistä pareista jossa nainen on siis huomattavasti paljon vanhempi. Ne miehet on aina niissä jotain ihan kummallisia, jotenkin semmoisia onnettomia rehveleitä.
No ei tuo ainakaan miun kohalla pitänyt paikkaansa. Itsestäni olen kyllä osannu huolen pitää aina ja olen ollut aktiivisempi kodistakin huolehtija. Muuten kyllä saatan ollakin tollanen onneton rehveli.

Tai sitten monet miehet vaan tykkää varttuneemmista naisista ja tänäpäivänä se on ihan ok. Ei kai sen tarvi sen kummempaa olla. Onhan niitä nuoria naisia, jotka tykkää vanhemmista miehistä, ei kukaan sitäkään ihmettele?

Kyllä ne nuoret ehdottelijat joista olen kuvan nähnyt, ovat ihan komeita ja seksikkäitä miehiä. Enkä usko että jokainen olis jonkun huijauskuvan laittanut.
En ole vielä mummo ja nuorekkaaksi, hyvännäköiseksikin kehuttu. ja eräs ikäiseni mies jota treffasin sanoi että saisin kenet vain nuoremman jos haluaisin. Ihmettelin kyllä että miksi nuoret haluaisi mun ikäistä (en ollut vielä ilmoitusta laittanut).

Olen seurustellut nuorempien kanssa, mutta ikäeroa ei sentäs yli 10 vuotta silloin ollut.

Ja en ole mitenkään äidillinen tyyppi enkä sen näköinenkään enkä mikään tantta.

Jos et näytä vanhalta, et miesten mielestä ole vanha.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä