Miksi niin moni treffipalstoilla hakee vanhempaa naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikkuisen olen samaa mieltä kuin joku tuolla aiemmin, että nuorelta mieheltä on mennyt itsetunto kun muutama samanikäinen neiti on ehkä tylystikin torjunut. Sitten onkin helppo netin kautta ensin tarinoida hieman vanhemman naisen kanssa ja sitten alkaa iskut. Ei siinä se vanhempi nainen tylysti heti tyrmää vaan jatkaa hauskanpitoa siinä netissä ja voi jopa sitten tutustua lähemminkin. Moni nainen tosiaan haluaakin nuorta. En vaan tiedä miksi. Ei omalla kohdallani natsaa mikään kakskymppinen, vaikka huolimattoman hepenissä usein kuljenkin. Ja kai semmoisena tunnetaankin.

Pikkuisen olen samaa mieltä kuin joku tuolla aiemmin, että nuorelta mieheltä on mennyt itsetunto kun muutama samanikäinen neiti on ehkä tylystikin torjunut. Sitten onkin helppo netin kautta ensin tarinoida hieman vanhemman naisen kanssa ja sitten alkaa iskut. Ei siinä se vanhempi nainen tylysti heti tyrmää vaan jatkaa hauskanpitoa siinä netissä ja voi jopa sitten tutustua lähemminkin. Moni nainen tosiaan haluaakin nuorta. En vaan tiedä miksi. Ei omalla kohdallani natsaa mikään kakskymppinen, vaikka huolimattoman hepenissä usein kuljenkin. Ja kai semmoisena tunnetaankin.

Mä kyllä uskaltaisin väittää, että vanhemmalta naiselta saa aika paljon helpommin pakit, kuin ikätoverilta.

Perustatko sä väittämäsi sille otokselle, josta sulla on kokemusta?

Ilmeisesti mun lähipiiriin on hakeutunut vähän vaativampaa herrasmiestä.

Se voi tietysti peruspalstamamman (;)) mielestä tuntua perin oudolta ajattelutavalta, mutta kaikki kommenttini eivät pohjaudu omaan elämääni.
En esimerkiksi ole koskaan käynyt treffipalstoilla, mutta avasin ketjun silti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä