The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hessu vittuili nyt väärälle nartulle. Lähti lounaalle, oli kateissa 3h ja kun kysyin missä helvetissä sä olet ollut, totesi ohimennessään olkansa yli että ei kuulu vittuakaan sulle

Kirjallinen varoitus napsahti saman tien ja aloitin hr-pomon kanssa selvittelyn onko tämä ja viimeisen kahden viikon käytös suoran irtisanomisen peruste
Kesätyöpaikat kuin muutkin työpaikat on nykyään niin kiven alla, että tuonkin olisi voinut antaa jollekin kiinnostuneelle.

Ja on yliopisto- opiskelija?

Mun mielestä on yhteiskunan varojen väärinkäyttöä korkeakouluttaa semmoista, jonka kalloon ei uppoa edes käytöstavat.
 
Kesätyöpaikat kuin muutkin työpaikat on nykyään niin kiven alla, että tuonkin olisi voinut antaa jollekin kiinnostuneelle.

Ja on yliopisto- opiskelija?

Mun mielestä on yhteiskunan varojen väärinkäyttöä korkeakouluttaa semmoista, jonka kalloon ei uppoa edes käytöstavat.
Ei oo ees kesähessu. On vakkari. Ei oo palkallista lomaa ja omat hommat on tauolla kesäaikaan niin on mun osastolla kesähessuna. Alusta asti asenne on ollut semmonen ettei häntä joku akka komentele ja ettei hänen tartte tehdä mitään

Mietinkin tossa että mahtaa hänen oma pomonsa ihmetellä loman jälkeen että missäs se Hessu on ja sanon että annoin sille kenkää :LOL:
 
Jos meillä olis ylimäärähuone, oon varma että mies täyttäis sen sarjiksilla nopeemmin kun ehtisin kissaa sanoa.

Kirjastohuone olis tosin kiva..hankkisin kaikki Pratchettit ja Muumisarjakuvat ja ja ja...
Meillä on periaatteessa kolme ylimäärästä huonetta, tosin se yksi on ollut jo vuosia mun nukkumaluukku. Nyt pitäisi sekin sisustaa uusiksi, nukun lapsen nuoruusmuistojen keskellä
 
Maassa on puol miljoonaa työtöntä. Heistä hyvin moni osaa muutakin kuin tuijottaa tissejä ja vittuilla. Ja sit vakiduuni on jollain jonka taidot rajoittuu tissien tuijotteluun, kolmen tunnin lounaisiin ja vittuiluun.
Vain silloin kun joutuu työskentelemään mulle. Oma pomonsa sano että se on yksi tiimin tehokkaimmista

Joko meillä on erilaiset tehokkuusmittarit tai sitten hessu todella inhoaa sekä mua että mun osaston duuneja. Mä oisin kumminkin sitä mieltä, että jos ei palkatonta lomaa halua niin sit tekee mitä tehtäväksi annetaan
 
Vain silloin kun joutuu työskentelemään mulle. Oma pomonsa sano että se on yksi tiimin tehokkaimmista

Joko meillä on erilaiset tehokkuusmittarit tai sitten hessu todella inhoaa sekä mua että mun osaston duuneja. Mä oisin kumminkin sitä mieltä, että jos ei palkatonta lomaa halua niin sit tekee mitä tehtäväksi annetaan
Tehokkuusmittarit on ihan oma juttunsa. Aikanaan musatukussa oli autokuski jolla oli aina aikaa. Odottaa kuorman valmistumista, rupatella muutama sananen ja ehtipä tuo polttaa askin röökiäkin. Ajoi leppoisasti, mut sovittu aikataulu piti. Aina.

Toinen kuski taas oli vissiin työtehoseuran kouluttama. Ei tuhlannut aikaansa tupakointiin, mutta ei hänellä koskaan aikaa ollutkaan. Aina jumalaton kiire.

Kun tuo leppoisa kuski laitettiin kesäloman ajaksi tuuraamaan tuuraamaan ”eikerkeekiire-miestä” niin jo ekana päivänä tuli firmoista kolme pyyntöä, että eiks tää muutos vois olla pysyvä. Satun tietämään koska tuurasin varastopäällikköä ja vastasin puhelimeen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Ei uskalla mennä:
Tänään Suomeen saadaan ukkoskuuroja, joihin liittyy paikoin voimakkaita ukkospuuskia ja rankkaa sadetta. Satakunnan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen ja Pirkanmaan maakunnissa ukkospuuskissa tuuli voi yltyä yli 15 metriin sekunnissa. Varsinais-Suomessa voi sataa iltapäivällä vettä yli 20 millimetriä tunnissa.
Aina sitä pääsee sitten sateelta suojaan jos ei kauhean kaukana ole :)
Tai sitten kastutaan :D
 
Hessu vittuili nyt väärälle nartulle. Lähti lounaalle, oli kateissa 3h ja kun kysyin missä helvetissä sä olet ollut, totesi ohimennessään olkansa yli että ei kuulu vittuakaan sulle

Kirjallinen varoitus napsahti saman tien ja aloitin hr-pomon kanssa selvittelyn onko tämä ja viimeisen kahden viikon käytös suoran irtisanomisen peruste
Hyvä (y)
Onpa siinä kanssa hessu.
 
Saako kertoa tarinan.

Kolkytä vuotta sitten olin tosiaan musatukussa duunissa. Ja yhtenä kesänä tosiaan kävi sillai, et kaikki oli lomalla. Paitti mä ja Sirkku, joka oli toiselta osastolta komennettu kesälomatuuraajaksi rahtikirjasihteerin hommaan.

Yhtenä päivänä tuli logistiikkapäällikkö käymään ja kysyi, et mitä helvettiä täällä tapahtuu kun ei ole kuukauteen tullut ainuttakaan valitusta viivästyneistä tai virheellisistä lähetyksistä, eikä täällä edes ole ketään paikalla.

Mä vastasin, että näet paikalla olevan henkilökunnan tässä ja nyt. Ja olis kiva jos paikalla oleva henkilökunta näkis jotain tilipussissaan.

Sirkku sanoi mulle, että ei pomolle voi noin puhua ja että nyt me kumpikin saadaan potkut ja se on sun syytäsi.

Mut siin meni noin kymmenen minsaa kun Sirkunkin kuukausipalkka oli noussut kolmellasadalla.

Joskus röyhkeä käytös on palkitsevaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä