Ei taida sopia mulle kovin hyvin.
Ei taida sopia mulle kovin hyvin.
Voit silti kokeillaEi taida sopia mulle kovin hyvin.
BööVoit silti kokeilla
Mä värjäytän aina parturissa. Mut tokmannilta mä oon aina värit ostanu jos oon Koto värjänny. Sinimustaa löytyis avaamaton purkki, voin lahjoittaa sen sulleVärjääkö muuten kukaan teistä hiuksia ? Mistä kaupasta löytyy halvimmat hiusvärit ? En oo moneen vuoteen värjännyt hiuksia ja kesäksi olis Kiva saada uutta väriä.
Harmi, kun sinimusta ei oikein oon mun väri. Meinasin jotain punertavaa väriä.Mä värjäytän aina parturissa. Mut tokmannilta mä oon aina värit ostanu jos oon Koto värjänny. Sinimustaa löytyis avaamaton purkki, voin lahjoittaa sen sulle
Tottakait olen asian hänelle kertonut. Uskalluksen puutteesta mua harvoin pääsee syyttämään. Tapoihini kuuluu kertoa kiinnostuksestani heti kun se herää. Monen mielestä turhan suorasukaista, mutta mä en pelaa pelejä ellei kyseessä ole shakki.Voi AaKoo ....ihunaa ihunaa, toihan on oikeesti ihunaa ! Sieltä niitä värejä tulee hitaasti mutta varmasti ja sitä sykettä
Mutta käännäpä sitä veitseäs pois sieltä omasta selkäfileosastosta ja samalla vedolla nakkaa se nevadaan. Niin kuin sulle on jo monasti täällä sanottu - sä oot hieno mies monella tavalla, sulla on pää ja ajatukset ja se sydänkin - joojoo, yhtään et vastaanpotki - paikallaan isosti, joten hus pois vähättelyt ja rypemiset. Rintakehä rottingille ja päätä ylös ja tuiketta silmäkulmiin ja sitä katsetta rohkeana eteenpäin ja - ottamaan hienoja haasteita ja kokemuksia vain vastaan. Lähestymisiä uusien ihmisten kanssa ja tutuksi tulemista. Kait olet tälle ihanalle herättelijäbloggarille myös kirjoittanut sinne vastineita, kertonut kuinka hän ilahduttaa sinua ja eloasi ? Jos et, niin tee ihmeessä. Mitään et menetä mutta - ja siinäpä se onkin - voit saada jotain isosti itsellesi takaisinkin
Think about that, man
Mul on ollu tää pohja musta jo niin kauan et alko tympäsee. Siks laitettiin nyt tota punertavaa. Ei se tietty kauheest ton mustan päältä näy, mut juurilasvu ny si ainaki o ja pikkuhiljaa se siit sit alkaa punertaa kaiHarmi, kun sinimusta ei oikein oon mun väri. Meinasin jotain punertavaa väriä.
ai että jos vieljaksais shakkii ni haastaisin sut 13v pelasin suomen mestarin kaa tasan ku leijjumaan alanTottakait olen asian hänelle kertonut. Uskalluksen puutteesta mua harvoin pääsee syyttämään. Tapoihini kuuluu kertoa kiinnostuksestani heti kun se herää. Monen mielestä turhan suorasukaista, mutta mä en pelaa pelejä ellei kyseessä ole shakki.
Tiedän, että hän tykkää minusta. Mutta kaipaa vierelleen semmoista jolla on elämänilo tallella.
Toi Repen laulu on niin totta. Menninkäinen voi iltahämärässä ihastella päivänsädettä, mutta luolaansa raahaaminen olisi rikos.
Toivottavasti sun punainen väri tulee esille Niinhä alkaa tympäsemäänn kun on ollu pitkään sama väri.Mul on ollu tää pohja musta jo niin kauan et alko tympäsee. Siks laitettiin nyt tota punertavaa. Ei se tietty kauheest ton mustan päältä näy, mut juurilasvu ny si ainaki o ja pikkuhiljaa se siit sit alkaa punertaa kai
Mulla on jo useampi vuosi viime värjäyksestä. Olikoha noin kevytvärit kestää 10 pesua ? Punaista taitaa olla vaikea peittää, kai.Mie en oo pitkään aikaan värjänny hiuksia..(tarkottaa semmoista n.paria kuukautta..)tarkoitus olis saada kaivettua se oma väri sieltä jostain. En muista enää minkä väriset nää on oikeesti.
Ihan normi sekatavarakaupasta mie yleensä oon värini ostanu, paitsi joskus harvoin käyny kampaajalta värit päähän.
Meinasin muuten kysyä teiltä, noihin väreihin liittyen, et millaisia sävytevärit on? Lähtee kaiketi muutamassa pesussa, mut palautuuko väri sitten ennalleen mitä se oli ennen sävytettä vai jääkö siihen kuitenkin jotain..
Ei mahda punertavuuteen auttaa nekään, siis poistamaan sitä? Ellei mustalla värjää (sitä en taho)
Punaista ei ole mitään syytä peittää. : lääh:Mulla on jo useampi vuosi viime värjäyksestä. Olikoha noin kevytvärit kestää 10 pesua ? Punaista taitaa olla vaikea peittää, kai.
Joku ruskea, mahongin sävyinen? Subtle mahongy lukee pakeissa ja merkki on Syoss.Mikä väri ? mä leikkasi hiuksia lyhyemmäksi iteltäni, nyt ulottuu vähän yli olkapäille.
Tietokoneiden kanssa mä en tykkää pelata. Ne vaan laskee ja matsit on tylsiä.ai että jos vieljaksais shakkii ni haastaisin sut 13v pelasin suomen mestarin kaa tasan ku leijjumaan alan
mä oon samaa mieltä ei pelei pitää tehä se mikä oikein okei jos vaikka otetasn leikki istutaan kadunkulmas ja kumpi saa enempi kerjättyä massii ni tommoset pelit mä ymmärrän ku yhes sovitaan
ps hävisin tokan matsin.
mut oon voittanu tietokoneen huipputasol
Eiköhän tuo pikkuhiljaa ku kasvaa Tiiän kyll, että sit kyllästyn siihenkin, mut se on sen ajan murhe Kun on tota punapigmenttiä jo luonnostaan, niin siitä punertavasta vasta vaikee onkin päästä eroon, joskus tullu huomattua.Toivottavasti sun punainen väri tulee esille Niinhä alkaa tympäsemäänn kun on ollu pitkään sama väri.
niin mutta kasparov ainoo joka voittanu super koneen muistaakseni? ja en mä samanlaista voittanu mut sillonku tykkäsin pelasin paljon.Tietokoneiden kanssa mä en tykkää pelata. Ne vaan laskee ja matsit on tylsiä.
Nurkkabaarissa aikanaan vaikutti äijä, joka oli Neuvostoliiton mestaruuskisoissa pikapelin kuudes. Tommoista vastaan ihmisellä ei ole mitään mahdollisuuksia.
Höh, oma väri on ruskea jotain räväkämpää meinasin laittaa.Joku ruskea, mahongin sävyinen? Subtle mahongy lukee pakeissa ja merkki on Syoss.
Ihqulla taitaa olla punaiset, ei mulla. Ainakaan viellä.Punaista ei ole mitään syytä peittää. : lääh:
No niin, murehtii sitten taas uutta väriä.Eiköhän tuo pikkuhiljaa ku kasvaa Tiiän kyll, että sit kyllästyn siihenkin, mut se on sen ajan murhe Kun on tota punapigmenttiä jo luonnostaan, niin siitä punertavasta vasta vaikee onkin päästä eroon, joskus tullu huomattua.
Joo, ei mitään pelejä vaan ihan avoimesti ja omana ittenään . Ja hyvä kun oot sanonut, kyllä se vaan kuitenkin tuo sen oman kepeyden ja hyvän mielen tullessaan . Laittaa elämäänTottakait olen asian hänelle kertonut. Uskalluksen puutteesta mua harvoin pääsee syyttämään. Tapoihini kuuluu kertoa kiinnostuksestani heti kun se herää. Monen mielestä turhan suorasukaista, mutta mä en pelaa pelejä ellei kyseessä ole shakki.
Tiedän, että hän tykkää minusta. Mutta kaipaa vierelleen semmoista jolla on elämänilo tallella.
Toi Repen laulu on niin totta. Menninkäinen voi iltahämärässä ihastella päivänsädettä, mutta luolaansa raahaaminen olisi rikos.
Jonkin verran vissiin sitä pigmenttiä hiuksissa (ainakin pisamia tulee kesäisin) ja sit ties miten monta kertaa punertavaksi värjätty niin nepä ei niin vaan häviäkään tai haalistu.Ihqulla taitaa olla punaiset, ei mulla. Ainakaan viellä.