The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mie en oo pitkään aikaan värjänny hiuksia..(tarkottaa semmoista n.paria kuukautta..)tarkoitus olis saada kaivettua se oma väri sieltä jostain. En muista enää minkä väriset nää on oikeesti.
Ihan normi sekatavarakaupasta mie yleensä oon värini ostanu, paitsi joskus harvoin käyny kampaajalta värit päähän.

Meinasin muuten kysyä teiltä, noihin väreihin liittyen, et millaisia sävytevärit on? Lähtee kaiketi muutamassa pesussa, mut palautuuko väri sitten ennalleen mitä se oli ennen sävytettä vai jääkö siihen kuitenkin jotain..
Ei mahda punertavuuteen auttaa nekään, siis poistamaan sitä? Ellei mustalla värjää (sitä en taho)
 
Voi AaKoo :)....ihunaa ihunaa, toihan on oikeesti ihunaa :)! Sieltä niitä värejä tulee hitaasti mutta varmasti ja sitä sykettä :)

Mutta käännäpä sitä veitseäs pois sieltä omasta selkäfileosastosta ja samalla vedolla nakkaa se nevadaan. Niin kuin sulle on jo monasti täällä sanottu - sä oot hieno mies monella tavalla, sulla on pää ja ajatukset ja se sydänkin - joojoo, yhtään et vastaanpotki - paikallaan isosti, joten hus pois vähättelyt ja rypemiset. Rintakehä rottingille ja päätä ylös ja tuiketta silmäkulmiin ja sitä katsetta rohkeana eteenpäin ja - ottamaan hienoja haasteita ja kokemuksia vain vastaan. Lähestymisiä uusien ihmisten kanssa ja tutuksi tulemista. Kait olet tälle ihanalle herättelijäbloggarille myös kirjoittanut sinne vastineita, kertonut kuinka hän ilahduttaa sinua ja eloasi :)? Jos et, niin tee ihmeessä. Mitään et menetä mutta - ja siinäpä se onkin - voit saada jotain isosti itsellesi takaisinkin :)

Think about that, man :)
Tottakait olen asian hänelle kertonut. Uskalluksen puutteesta mua harvoin pääsee syyttämään. Tapoihini kuuluu kertoa kiinnostuksestani heti kun se herää. Monen mielestä turhan suorasukaista, mutta mä en pelaa pelejä ellei kyseessä ole shakki.

Tiedän, että hän tykkää minusta. Mutta kaipaa vierelleen semmoista jolla on elämänilo tallella.

Toi Repen laulu on niin totta. Menninkäinen voi iltahämärässä ihastella päivänsädettä, mutta luolaansa raahaaminen olisi rikos.
 
9mmmm
Tottakait olen asian hänelle kertonut. Uskalluksen puutteesta mua harvoin pääsee syyttämään. Tapoihini kuuluu kertoa kiinnostuksestani heti kun se herää. Monen mielestä turhan suorasukaista, mutta mä en pelaa pelejä ellei kyseessä ole shakki.

Tiedän, että hän tykkää minusta. Mutta kaipaa vierelleen semmoista jolla on elämänilo tallella.

Toi Repen laulu on niin totta. Menninkäinen voi iltahämärässä ihastella päivänsädettä, mutta luolaansa raahaaminen olisi rikos.
ai että jos vieljaksais shakkii ni haastaisin sut 13v pelasin suomen mestarin kaa tasan ku leijjumaan alan :)

mä oon samaa mieltä ei pelei pitää tehä se mikä oikein okei jos vaikka otetasn leikki istutaan kadunkulmas ja kumpi saa enempi kerjättyä massii ni tommoset pelit mä ymmärrän :) ku yhes sovitaan

ps hävisin tokan matsin.

mut oon voittanu tietokoneen huipputasol :)
 
Mie en oo pitkään aikaan värjänny hiuksia..(tarkottaa semmoista n.paria kuukautta..)tarkoitus olis saada kaivettua se oma väri sieltä jostain. En muista enää minkä väriset nää on oikeesti.
Ihan normi sekatavarakaupasta mie yleensä oon värini ostanu, paitsi joskus harvoin käyny kampaajalta värit päähän.

Meinasin muuten kysyä teiltä, noihin väreihin liittyen, et millaisia sävytevärit on? Lähtee kaiketi muutamassa pesussa, mut palautuuko väri sitten ennalleen mitä se oli ennen sävytettä vai jääkö siihen kuitenkin jotain..
Ei mahda punertavuuteen auttaa nekään, siis poistamaan sitä? Ellei mustalla värjää (sitä en taho)
Mulla on jo useampi vuosi viime värjäyksestä. :) Olikoha noin kevytvärit kestää 10 pesua ? Punaista taitaa olla vaikea peittää, kai.
 
ai että jos vieljaksais shakkii ni haastaisin sut 13v pelasin suomen mestarin kaa tasan ku leijjumaan alan :)

mä oon samaa mieltä ei pelei pitää tehä se mikä oikein okei jos vaikka otetasn leikki istutaan kadunkulmas ja kumpi saa enempi kerjättyä massii ni tommoset pelit mä ymmärrän :) ku yhes sovitaan

ps hävisin tokan matsin.

mut oon voittanu tietokoneen huipputasol :)
Tietokoneiden kanssa mä en tykkää pelata. Ne vaan laskee ja matsit on tylsiä.

Nurkkabaarissa aikanaan vaikutti äijä, joka oli Neuvostoliiton mestaruuskisoissa pikapelin kuudes. Tommoista vastaan ihmisellä ei ole mitään mahdollisuuksia.
 
9mmmm
Tietokoneiden kanssa mä en tykkää pelata. Ne vaan laskee ja matsit on tylsiä.

Nurkkabaarissa aikanaan vaikutti äijä, joka oli Neuvostoliiton mestaruuskisoissa pikapelin kuudes. Tommoista vastaan ihmisellä ei ole mitään mahdollisuuksia.
niin mutta kasparov ainoo joka voittanu super koneen muistaakseni? ja en mä samanlaista voittanu mut sillonku tykkäsin pelasin paljon.

mut toi neuvostoliittolainen juttu oli sama ku bobby fischer voitti olikohan 70 luvulla ylivoimasen spasekin erakko oli bobby.

okei joskus yhen eläkeläis krp jätkän kaa sillon tällön pelataan chess.

mut tiiäkkö mikä oli neuvostoliittolaisten alku siirrot.

mun alku oli hevose eteen ja tää sm kerto ketkä pelaa samal tyylil :)
 
Tottakait olen asian hänelle kertonut. Uskalluksen puutteesta mua harvoin pääsee syyttämään. Tapoihini kuuluu kertoa kiinnostuksestani heti kun se herää. Monen mielestä turhan suorasukaista, mutta mä en pelaa pelejä ellei kyseessä ole shakki.

Tiedän, että hän tykkää minusta. Mutta kaipaa vierelleen semmoista jolla on elämänilo tallella.

Toi Repen laulu on niin totta. Menninkäinen voi iltahämärässä ihastella päivänsädettä, mutta luolaansa raahaaminen olisi rikos.
Joo, ei mitään pelejä vaan ihan avoimesti ja omana ittenään :). Ja hyvä kun oot sanonut, kyllä se vaan kuitenkin tuo sen oman kepeyden ja hyvän mielen tullessaan :). Laittaa elämään :)
 
Moikkeli mussukaiset :) *vilkuttaa ja lähettää lentopusuja*

Maisemanvaihdos suoritettu, kiva oli ajella, liikennettäkin sopivasti ja musat tottakai matkaa siivittävät :)

Heti se vaan lennätti paikoista toiseen, vasta ihan äsken oon päässyt ns. määränpäähäni ja nyt taijan yrittää asettumista :), katellaan kuin mun käy...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä