Me pidettiin veljen kanssa puhe siel iskän synttäreillä. Siinä vaiheessa ko marssittiin yleisöö eteen lappu kourassa, nii iskä kysy et ettehän te aio laulaa Vastasin et pyritään kyllä julkiseen nolaukseen mut ei ollu aikomuksena kiduttaa ketään.Aina kun soitan isälle synttärionnitteluja, hän toteaa "vittuile muuten mut älä laula"
Missä ?
Oliko häikkää kokeissa vai muuten vaan inhottavaa ? Toivottavasti voit taas paremmin.Verikokeissa
Mä olen aina vetäny sillä periaatteella, että nuotin vieressä on tilaa.Osaat siis laulaa tunnistettavasti
Kontrolli, tri soittaa huomenna, vointi pysyny ennallaanOliko häikkää kokeissa vai muuten vaan inhottavaa ? Toivottavasti voit taas paremmin.
Ok, toivottavasti saat hyviä uutisia verikokeista. Halaus.Kontrolli, tri soittaa huomenna, vointi pysyny ennallaan
ku mä vahingos vedin sivu 8000 tonnii ni voitikko sä sen gt shelby 9000 saikko juhlii sitä sivuu?Kontrolli, tri soittaa huomenna, vointi pysyny ennallaan
Ei nyt oo JouluJoulua
no en ssanu juhliiku mä vahingos vedin sivu 8000 tonnii ni voitikko sä sen gt shelby 9000 saikko juhlii sitä sivuu?
ookko varma?Ei nyt oo Joulu
nooh kybä tonniset suodaan sulle pyydän vaik koodarii jumittaa muitten koneetno en ssanu juhlii
Joooo, mun kalenterin mukaan nyt on heinäkuuookko varma?
Mää lopetin reilu puoli vuotta sitten värjäämisen ja leikkasin lyhyeks. Mut tokmannilta kävin usein hakemassa värit. Mul on viel avaamaton pakettiki kaapissa Vois antaa sen eteenpäin.Värjääkö muuten kukaan teistä hiuksia ? Mistä kaupasta löytyy halvimmat hiusvärit ? En oo moneen vuoteen värjännyt hiuksia ja kesäksi olis Kiva saada uutta väriä.
On vaiJoooo, mun kalenterin mukaan nyt on heinäkuu
Kaljun voi värjätä kenkälankillaVärjääkö muuten kukaan teistä hiuksia ? Mistä kaupasta löytyy halvimmat hiusvärit ? En oo moneen vuoteen värjännyt hiuksia ja kesäksi olis Kiva saada uutta väriä.
Mikä väri ? mä leikkasi hiuksia lyhyemmäksi iteltäni, nyt ulottuu vähän yli olkapäille.Mää lopetin reilu puoli vuotta sitten värjäämisen ja leikkasin lyhyeks. Mut tokmannilta kävin usein hakemassa värit. Mul on viel avaamaton pakettiki kaapissa Vois antaa sen eteenpäin.
En mä meinaa kaljuksi vetääKaljun voi värjätä kenkälankilla
höhEn mä meinaa kaljuksi vetää