A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkoitin siis, että silloin, kun menkkojen ei pitäisi olla
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Koska se on laitettu? Mun kaverilla oli alavatsakipuja ja outoja tuntemuksia, kävi lääkärissä ja huomattiin että se olin ihan päin peetä siellä.. :$
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Koska se on laitettu? Mun kaverilla oli alavatsakipuja ja outoja tuntemuksia, kävi lääkärissä ja huomattiin että se olin ihan päin peetä siellä.. :$
Reilu vuosi sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Koska se on laitettu? Mun kaverilla oli alavatsakipuja ja outoja tuntemuksia, kävi lääkärissä ja huomattiin että se olin ihan päin peetä siellä.. :$
Reilu vuosi sitten...
Minkälaisia outoja tuntemuksia?
"---Saksalaisen Scheringin ostettua Leiraksen Hanhijärvi muutti kahdeksi vuodeksi Amstelveeniin johtamaan makeisyhtiö Leafin tutkimustoimintaa. Pääpaino oli ksylitolin kehittämisessä.
Kai valitit siitä jonnekin?Mulla oli kovat vatsakivut muutaman kerran vuodessa. En ottanut uutta kierukkaa. Kivut hävisivät.
Roosa ei ole avannut linkkiä koskaan?Mulla oli kovia selkäkipuja ja sitten alkoi olemaan myös järkyttävän kipeä alavatsa aina pari pvä ennen menkkoja. Päädyin ottamaan sen pois kun en kestänyt enää. Paikallaan kyllä oli mutta jostain syystä kroppa varmaan hylki sitä ja siks nuo kivut. Poistamisen jälkeen kivut loppui kuin seinään.