Kierukka ja halut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmittaa....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin kierukka teki alussa samaa,mutta nyt on mennyt ohi.Muutaman kuukauden päästä halut palasivat =) Ja on tää kierukka vaan niin kätevä kun menkatkin loppuneet,että minä en kyllä oman kokemuksen perusteella suosittele poistoa.Vai miten kauan sulla on kierukka ollut?

Meillä oli silloin ajatus että ei enää lapsia mutta nyt mieli muuttunut sen suhteen ;)
Mutta ei ihan vielä, ehkä puolenvuoden/vuoden päästä olis tarkoitus että vauva saa tulla jos on tullakseen. Siksi ajattelin että onko sama jo ottaa pois kun kuitenkin ehkä vuoden päästä viimeistään.

EHKÄ ja JOS.... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Jos ei kolmessa kuukaudessa asennuksesta ala pelittää, kisko mokoma rakkine pois.

Heh ;)
Juu turhaa se siellä tietty on kun ei enää panetakaan ;) ;) ;)
Mitäs sitä sit ehkäisemään jos ei annakkaan...

mä otin pois koko härpäkän kun siitä oli enemmän haittaa kun hyötyä. menkat tosin jäi pois, kunhan olin ensin vuotanut 3kk. sitten sain hirvittävän aknen, halut hiipuivat pikku hiljaa ja muutuin räjähdysherkäksi ruutitynnyriksi.

nyt olen ollut reilun kuukauden ilman ja parannusta on jo tapahtunut. naaman arvet paranee hiiiiitaasti, mutta halut onneksi palanneet entistä voimakkaampina eikä mielialakaan heittelee enää.

Kiitos kaikille vastauksista :)

Eli en ole epänormaali?????
Ottaa vaan niin päähän kun ei yhtään tee mieli :(
Menkat jäi kyllä pois ja muutenkin ihan ok, mutta kai tuo seksi avioliitossa olis kuitenkin aika tärkeää????

Soitin neuvollaan ja kyllä ainakin hormnikierukka vie ne halut ja tuo mielialanmuutoksia :(
Kai täytyy se aika varata poistoon vaikka muuten olen ollut tyytyväinen.
Harmi...

Alkuperäinen kirjoittaja Kupari luomua?:
Voiko kuparikierukka vaikuttaa samalla lailla? Eli että mieliala on yleensä huono ja seksihalut kadonneet. Musta on tullut ilkeä akka....

Ei kuparikierukka vaikuta, vaan se, että ei ole muuta hormonaalista käytössä. Eli oman kropan omat hormonit ja jos aiemmin on käyttänyt jotain hormoneja, voi kestää aikansa, että alkaa normaalisti luomuna toimia.

Yhteistyössä