Huomionhakuisten oma ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tehdään tällänen, jos saataisi vähän eloa tänne! Huomionhakuiset ihmiset tulkaa tänne! Laittakaa kuvia, kertokaa jotain säväyttävää tai mainostakaa vaikka blogianne, ihan sama. Täällä on niin kuollutta että yritetään saada edes vähän elämää tänne. Please, kaikki mukaan!!

Pari kuvaa meidän reissusta...
13900567.jpg

13900568.jpg

13900569.jpg

Ei yksi kommentti vielä tee huomiohuoraksi, eikä edes kaksi. Huomiohuoraus tekee huomiohuoraksi. Kiitos kun tiedätte mitä olette. :)

Kommentillasi hait huomiota joten olet ihan sama huomiohuora kuin minäkin. Jos sitä et ole niin kannattaa olla hiljaa vain.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Päivän paras vitsi.
Tällä palstalla on muutama huomiohuora, sä olet niistä ykkönen, peyte on kakkonen. Hyvä kun tiedätte paikkanne.
:)

Todistat asiani todeksi koko ajan. Jos avaat suusi ja haluat tuoda julki oman mielipiteesi tai laitat kuvan tai mitä tahansa, mikä poistaa sinut tapetista niin haet asiallesi huomiota. Ei tyhmä trvitse olla vaikka yrittääkin pahoittaa toisten mieliä.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Tyhmyydestä kärsii koko vartalo näköjään. Miksi ihmeessä me oltaisiin paniikissa? Ollaan ihan sinut sen kanssa, että haemme huomiota omalle asiallemme mutta muutamat täällä ei ihan taida olla sinut itsensä eikä myöskään asioidensa kanssa.
onko teillä joku asia? mä en oo sultakaan huomannut muita kuin vaate- tai matkakuvia ja jotain että "on tylsää, mä heitän voltin" aloituksia.

onko teillä joku asia? mä en oo sultakaan huomannut muita kuin vaate- tai matkakuvia ja jotain että "on tylsää, mä heitän voltin" aloituksia.

Olen oikeasti sitä mieltä, että sinä et ole tyhmä mutta haluat lukea vain ne kommentit mitkä tukee sinun omaa ajatustasi. Otappas silmä käteen ja katso tarkemmin mitä olen tässä sanonut. Muta tälläinen typeryys on todella kyllästyttävää.

Yhteistyössä