Auttaako itsemurhalla uhkailu, jos ei kiusaajaa saada lopettamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja This is the end
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samalla kun mielenterveyttäsi aletaan epäillä, aletaan epäillä myös, sepitätkö juttuja.

Kuka sua kiusaa, mimmonen tilanne? Kerro vähän, jos se sais sun olon paremmaksi.

No ei todellakaan.
Apua saa vain olemalla vahva, vaatimalla apua, ja nousemalla kiusaamista vastaan.
Tai apua sitä kautta, että joku muu on vahva sun puolesta.

Itsemurhalla uhkailu, tai itsemurha ei hyödytä kiusattua mitenkään, muut vain luulevat, että heikko ja vikaisin päästään se oli jo muutenkin.

Toki jos sanoo, että nyt ei vaan enää jaksa. Niin silloinkin voi saada apua jos itse aktiivisesti uudestaan ja uudestaan hakeutuu avun äärelle ja sanoo ettei enää jaksa. Mutta se tarvii voimia tehdä uudestaan ja uudestaan, siksi kannattaakin hakea apua ennen kuin tilanne on ihan loppu.

Samalla kun mielenterveyttäsi aletaan epäillä, aletaan epäillä myös, sepitätkö juttuja.

Kuka sua kiusaa, mimmonen tilanne? Kerro vähän, jos se sais sun olon paremmaksi.

Mitään sepitystä, kun on käsinkosketeltavia todisteita. Ja tyyppi on häiriköinyt ihmisiä jo vuosikymmeniä. En ole todellakaan ainoa. Ja viranomaiset ovat hyvin tietoisia hänen mielenterveydestään.

Mitä kauheeta sen pitää tehdä, että otetaan pakkohoitoon? Tekee vaan pikkurötöksiä, hankkii kunnianloukkaussyytteitä ja lähestymiskieltoja työkseen. Jokohan on ehtinyt hankkia jo vainoamissytteitäkin...

Onko muuten toisen asunnon ovelle kuvien tm. tavaroiden ripustaminen rikos?

Tyyppi on monta kertaa saanut häädön häiriköityään naapureitaan. Mutta hänpä ei näe itsessään mitään vikaa, vaan kokee aina tulleensa kaltoin kohdelluksi. Näin hän oikeuttaa kostamisen sitten, ja häiriköinti sen kun vaan pahenee...

Ja mun mielenterveyshän on mennyt just tän sekopään takia.

Eise mitään auta. Joudut vaan itse silmätikuksi ja sun mielen terveyttä aletaan epäilemään

No sillähän siitä vainoamisesta pääsisi eroon, kun menisikin itse sinne lataamoon. Kyllä mä olenkin monesti miettinyt että olisi parempi olla jossain hoidossa, niin saisi olla paremmassa turvassa. Mutta lasten takia olen yrittänyt kuitenkin pitää itsestäni sen verran huolta, että pystyisin olemaan heille täysipainoinen äiti, kun ei isästäkään siihen ollut.

Yhteistyössä