Miksi haluat olla seksikäs?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei siinä ollut mitään mikä olisi vastannut mun alkuperäiseen kyssäriin.
Toki kiitän silti kaikkia vastauksista, mutta ihmettelen hyökkäävyyttä jota kysymys aiheutti. Aivan kuin tää ois nyt aivan käsittämätön kysymys.
Mä oikeasti ihmettelen mikä se pointti on että tyrkytetään omia "avuja" toisten silmille kuin pahimmat huorat, vaikka ei kukaan sutenööri edes pakota.

Sellainen ihminen on pahasti vinksahtanut, joka nimittelee muita huoriksi, jos tämä ei oikeasti huora ole. Kannattaisiko sun käydä puhumassa traumoistasi jonkun päälääkärin kanssa.
 
Mä en ala sun kanssa jankuttamaan Mörköäiti, jos sä et edes tajunnut kysymystä.
Mä tarkotan niitä tyrkkyjä, jotka tuputtaa itseään näkyville koska haluavat olla "seksikkäitä", sillä ei nyt ole väliä mikä sun mielestä on seksikästä.
Mua kiinnostaa tietää miksi sellaset totaaliset bimbot haluaa näyttää pornotähdiltä, mikä se syy on? Eihän kukaan nyt ainakaan arvosta sen näkösiä tyyppejä, maalaijärjellä kuvittelis että jokainen haluaa että häntä ARVOSTETAAN.
Eli mulle ei aukene miksi joku haluaa suoraansanoen olla halvan näköinen,
mikä se pointti on siinä. Ei siis aukene.
Mä en ainakaan koskaan kehtaisi edes pukeutua halvan huoran hepeneisiin,mutta nykyään tuntuu että ne jotka niin tekee, oikein kinuavat huomioo.
Käsittämätöntä. Miksi joku haluaa olla niin.. pissis.
 
Ottamatta kantaa muuhun keskusteluun, en tajua tätä sun toitotusta. Meinaatko ettei seksikäs ja epäseksikäs lisäänny keskenään? Vain tasaisesti seksikkäät pariutuu? Näähän on niin katsojasta kiinni, että kommenttisi on outo ja jopa hieman ahdasmielinen.

Juurihan tuo aloittaja on vänkännyt, että seksikkäältä näyttävät ihmiset etovat häntä, joten tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että epäseksikkäät tykkäävät kaltaisistaan ja seksikkäät kaltaisistaan.

Aloittaja tässä kuulostaa ainoastaan ahdasmieliseltä. Muiden mielestä on ihan sama, miten kukin pukeutuu tai näyttääkö seksikkäältä vai ei.
 
Sellainen ihminen on pahasti vinksahtanut, joka nimittelee muita huoriksi, jos tämä ei oikeasti huora ole. Kannattaisiko sun käydä puhumassa traumoistasi jonkun päälääkärin kanssa.

En mä ketään nimittelekään, mutta kai täällä voi anonyyminä puhua muille anonyymeille asioista niiden oikeilla nimillä. Siis jokainen tietää että tietyntyyliset tyrkyt näyttää huorilta. Ilmeisesti he oikein haluavat näyttää huorilta, kai heiän idolit on näitä nicki minaj-tyyppisiä ihmisiä joilla pääasia ei ole musa vaan se että alapäätä vatkataan mahd.paljon videoilla.
Totaalisen hirveää katseltavaa.
 
Juurihan tuo aloittaja on vänkännyt, että seksikkäältä näyttävät ihmiset etovat häntä, joten tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että epäseksikkäät tykkäävät kaltaisistaan ja seksikkäät kaltaisistaan.

Aloittaja tässä kuulostaa ainoastaan ahdasmieliseltä. Muiden mielestä on ihan sama, miten kukin pukeutuu tai näyttääkö seksikkäältä vai ei.
Mä oon yrittänyt kysellä mitä tuollasten ihmisten päässä oikein liikkuu, mutta ei näy liikkuvan oikein mitään (yllätys) vastauksista päätellen. Mä en kyllä tiedä onko tähän ketjuun ees sellaset huoran vastanneet joilta kysyin. :)
 
Mä en ala sun kanssa jankuttamaan Mörköäiti, jos sä et edes tajunnut kysymystä.
Mä tarkotan niitä tyrkkyjä, jotka tuputtaa itseään näkyville koska haluavat olla "seksikkäitä", sillä ei nyt ole väliä mikä sun mielestä on seksikästä.
Mua kiinnostaa tietää miksi sellaset totaaliset bimbot haluaa näyttää pornotähdiltä, mikä se syy on? Eihän kukaan nyt ainakaan arvosta sen näkösiä tyyppejä, maalaijärjellä kuvittelis että jokainen haluaa että häntä ARVOSTETAAN.
Eli mulle ei aukene miksi joku haluaa suoraansanoen olla halvan näköinen,
mikä se pointti on siinä. Ei siis aukene.
Mä en ainakaan koskaan kehtaisi edes pukeutua halvan huoran hepeneisiin,mutta nykyään tuntuu että ne jotka niin tekee, oikein kinuavat huomioo.
Käsittämätöntä. Miksi joku haluaa olla niin.. pissis.

Niin, nyt muotoilit kysymyksen selkeämmin. Et siis tarkoittanutkaan seksikästä yleensä, vaan juuri tietynlaista seksuaalisuuden ilmaisemista tai tietynlaista tyyliä. Tosin voisit tietysti muotoilla viestisi vähän korrektimmin, jos oikeasti haluaisit asiallisia vastauksia kyseisen tyylin omaavilta ihmisiltä.
 
En mä ketään nimittelekään, mutta kai täällä voi anonyyminä puhua muille anonyymeille asioista niiden oikeilla nimillä. Siis jokainen tietää että tietyntyyliset tyrkyt näyttää huorilta. Ilmeisesti he oikein haluavat näyttää huorilta, kai heiän idolit on näitä nicki minaj-tyyppisiä ihmisiä joilla pääasia ei ole musa vaan se että alapäätä vatkataan mahd.paljon videoilla.
Totaalisen hirveää katseltavaa.

Nojaa, itse en ajattele että nämä kuvaamasi näyttävät "huorilta". Ei mulla ole tarvetta pönkittää jotain huora-madonna -myyttiä, ja huorittelu yleensä on aika misogyynistä toimintaa. En kyseisestä tyylistä tykkää, ja siksi useimmiten en kiinnitä niihin ihmisiin tai heidän ulkonäköönsä kauheasti huomiota. Enpä edes muista kauheasti nähneenikään sen tyylin omaavia ihmisiä missään - kai heitä on, mutta liikun erilaisissa piireissä ja luen eri lehtiä :D
 

Yhteistyössä