V
vierailija
Vieras
Ei siinä ollut mitään mikä olisi vastannut mun alkuperäiseen kyssäriin.
Toki kiitän silti kaikkia vastauksista, mutta ihmettelen hyökkäävyyttä jota kysymys aiheutti. Aivan kuin tää ois nyt aivan käsittämätön kysymys.
Mä oikeasti ihmettelen mikä se pointti on että tyrkytetään omia "avuja" toisten silmille kuin pahimmat huorat, vaikka ei kukaan sutenööri edes pakota.
Sellainen ihminen on pahasti vinksahtanut, joka nimittelee muita huoriksi, jos tämä ei oikeasti huora ole. Kannattaisiko sun käydä puhumassa traumoistasi jonkun päälääkärin kanssa.