Miksi haluat olla seksikäs?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siksi koska kukaan ei halua epäseksikästä puolisoa.

Niinpä! Paitsi sairaalloisen mustasukkaiset piilohomot, jotka on hankkineet vastakkaista sukupuolta olevan puolison vain lisääntyäkseen.

Esim. mun mies osti mulle miesten vaatteita, koska halusi mun pukeutuvan sellaisiin. Miksiköhän?

Mä taas olin ylpeä mieheni seksikkyydestä ja halusin muidenkin huomaavan miten ihana mies mulla on.
 
Kyllä, juuri tuollasia bimboja kaipasin tähän. En usko ettet välittäisi mitä muut ajattelevat susta, selvästihän sä haluat näyttää seksikkäältä muille.
Vastaatko vielä, miksi haluat näyttää "seksikkäältä"?
Vaikea uskoa että omaisit hyvän itsetunnon. Haetko hyväksyntää ja kiihottuneita katseita?

Sinun ja minun ajatukset ovat todella kaukana toisistaan. En usko että pääsemme samalle taajuudelle ketjun myötä, joten luovutan.
Pidän lookstani, en hakemalla hae huomiota. Jos haluat ajatella että olen bimbo niin minkä minä sille voin.
Mun mielestä on kiva että katukuva on värikäs.
 
Tää on varmaan joku provo taas. Ei kai kukaan aikuinen tosissaan ajattele, että seksikkyys tarkoittaa samaa kuin "tyrkky".

Eri ihmisille seksikkyys tarkoittaa eri asiaa. Jonkun mielestä seksikästä voi olla vaikka hyvin istuva housupuku ja nuttura - jollain tietyllä ihmisellä. Jonkun toisen mielestä kukkamekko ja paljaat ruskettuneet varpaat on seksikästä - usein kuitenkaan ei kenen tahansa varpaat. Aika usein ihmiset eivät ajattele korostavansa erityisesti seksikkyyttään, vaan pyrkivät "näyttämään hyvältä". Arkikielessä se on yleensä sama asia, juuri siksi, että seksikkyys on aika lailla katsojan ja kokijan silmissä. Ihminen tuntee usein itsensä seksikkääksi samoissa vaatteissa tai samassa tilanteessa kun ajattelee näyttävänsä hyvältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Eli sä pyllistelet netissä tai kadulla vesiraja vilkkuen duck facella, koska sulla on seksikäs mies? Aina vaan hullumpia syitä. :ROFLMAO:

Minulle seksikkyys tarkoittaa ihan jotain muuta kuin duck face, netissä pyllistely ja minihame.

Töissä yksi nainen on pukeutuu erittäin tyylikkäästi ja tyyli on samalla ultanaisellinen. Nainen näyttää päästä varpaisiin seksikkäältä. Ei ole minihametta, ei ankkahuulia, ei hiuslisäkkeitä tai muutakaan yliampuvaa.
 
Tää on varmaan joku provo taas. Ei kai kukaan aikuinen tosissaan ajattele, että seksikkyys tarkoittaa samaa kuin "tyrkky".

.


Ei tää ollut provo, mikä tästä nyt provon tekee? Ootko sä sitten itse tyrkky?
Ihan vain kiinnostaa, miksi jotkut haluavat olla seksikkäitä (ainakin omasta mielestään). Kyllä bimbot nimenomaan pitää itseään seksikkäinä, se on sitten eri asia onko se kaunista tai jotenkin ihanaa, minusta ei ole.
 
Ei tää ollut provo, mikä tästä nyt provon tekee? Ootko sä sitten itse tyrkky?
Ihan vain kiinnostaa, miksi jotkut haluavat olla seksikkäitä (ainakin omasta mielestään). Kyllä bimbot nimenomaan pitää itseään seksikkäinä, se on sitten eri asia onko se kaunista tai jotenkin ihanaa, minusta ei ole.

Lue uudestaan se tekstini ja yritä sisältää sen viesti.
 
Joku alemmuuskompleksi? Samasta syystä rumat käy salilla ja ottaa tatuointeja kun ei heitä reppanoita kukaan muuten edes huomaisi
Tätä mäkin veikkaan, alemmuuskompleksi tekee ihmisistä huomiohakuisia. Huomiota sitten haetaan joko sillä että hame viistää vesirajassa ja tissit pursuaa kaula-aukosta, tai juuri tatuoinneilla jne. Tuo kai nostattaa heikkoluonteisten ihmisten itsetuntoa, kun jotkut kyttäävät tai vislailevat yms.
Mitään älykkäämpää syytä sille miksi joku haluaa olla "seksikäs", ei tässä ketjussa ole tullut esiin.
Biologiaan vetoaminen oli ehkä huvittavin selitys. Ihmiskuntahan olisi kuollut ajat sitten sukupuuttoon, jos vain bimbot lisääntyisi. :D
 
Tätä mäkin veikkaan, alemmuuskompleksi tekee ihmisistä huomiohakuisia. Huomiota sitten haetaan joko sillä että hame viistää vesirajassa ja tissit pursuaa kaula-aukosta, tai juuri tatuoinneilla jne. Tuo kai nostattaa heikkoluonteisten ihmisten itsetuntoa, kun jotkut kyttäävät tai vislailevat yms.
Mitään älykkäämpää syytä sille miksi joku haluaa olla "seksikäs", ei tässä ketjussa ole tullut esiin.
Biologiaan vetoaminen oli ehkä huvittavin selitys. Ihmiskuntahan olisi kuollut ajat sitten sukupuuttoon, jos vain bimbot lisääntyisi. :D
Niin no, kyllähän ne vähemmän seksikkäätkin lisääntyvät, mutta keskenään.
 
Lue uudestaan se tekstini ja yritä sisältää sen viesti.


Ei siinä ollut mitään mikä olisi vastannut mun alkuperäiseen kyssäriin.
Toki kiitän silti kaikkia vastauksista, mutta ihmettelen hyökkäävyyttä jota kysymys aiheutti. Aivan kuin tää ois nyt aivan käsittämätön kysymys.
Mä oikeasti ihmettelen mikä se pointti on että tyrkytetään omia "avuja" toisten silmille kuin pahimmat huorat, vaikka ei kukaan sutenööri edes pakota.
 
Ei siinä ollut mitään mikä olisi vastannut mun alkuperäiseen kyssäriin.
Toki kiitän silti kaikkia vastauksista, mutta ihmettelen hyökkäävyyttä jota kysymys aiheutti. Aivan kuin tää ois nyt aivan käsittämätön kysymys.
Mä oikeasti ihmettelen mikä se pointti on että tyrkytetään omia "avuja" toisten silmille kuin pahimmat huorat, vaikka ei kukaan sutenööri edes pakota.

No mutta katsos kun itse sekoitat käsitteet pahemman kerran. Puhut tyrkyistä ja "omien avujen tyrkyttämisestä" seksikkyyden synonyymina. Kyseessä on kuitenkin kaksi eri asiaa. Siksi saat sellaisia vastauksia kuin olet saanut. Itse yritin tuossa selittää sinulle, mitä seksikkyys on (ja moni muukin on varmaan yrittänyt), mutta edelleen jatkat sitä tyrkyistä jankuttamista. Selvät provon tuntomerkit.

Vastaus kysymykseesi... Miksi joku haluaa näyttää seksikkäältä? Siksi, että se usein tarkoittaa arkikielessä samaa kuin hyvältä näyttäminen - se on itsensä ilmaisua, esimerkiksi oman persoonan. Annoin esimerkin naisesta, jolla on kukkamekko ja paljaat varpaat. Se voi olla hänen tyylinsä, hänestä on kiva olla sellainen kesäpäivänä - ja monen mielestä se on hyvin seksikästä. Hän tuntee itse näyttävänsä hyvältä (pirteältä, kesäiseltä, omalta itseltään) kukkamekossa ja ilman kenkiä, ja silloin kun ihminen kokee näyttävänsä hyvältä ja tuovan omaa persoonaansa kivalla tavalla esiin. Joku muukin voi silloin ajatella, että hän on hyvännäköinen ja seksikäs. Mutta eri ihmisille eri asiat ovat seksikkäitä - joku muu tykkää sitten jostain muusta.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti yrittää eliminoida se mahdollisuus, että saattaa näyttää jonkun mielestä seksikkäältä. Mutta en tiedä, mikä idea siinäkin sitten olisi. Itse varmaan osaat kertoa siitä tarkemmin, jos kerran seksikkyys on niin paha asia?
 

Yhteistyössä