Miksi varatutkin sitten haluaa bimboilla? Etsiikö ne seksikkäämpiä miehiä?
Mä en nyt pysy perässä. Ei tuo teoriakaan nyt oikein vakuuta.
Siksi koska kukaan ei halua epäseksikästä puolisoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi varatutkin sitten haluaa bimboilla? Etsiikö ne seksikkäämpiä miehiä?
Mä en nyt pysy perässä. Ei tuo teoriakaan nyt oikein vakuuta.
Tulee olo ettet oikein nyt ymmärrä yhtään mitään.Onko varatuilla seksikkyyden tuputtajilla sitten epäseksikäs puoliso kotona?![]()
Miksi ei haluaisi näyttää hyvältä, mitä se nyt itse kullekin tarkoittaa? Piittaamattomuutta muista ja kulkee rasvaisissa hiuksissa pukeutuneena säkkiin haisten pahalle?
Kyllä, juuri tuollasia bimboja kaipasin tähän. En usko ettet välittäisi mitä muut ajattelevat susta, selvästihän sä haluat näyttää seksikkäältä muille.
Vastaatko vielä, miksi haluat näyttää "seksikkäältä"?
Vaikea uskoa että omaisit hyvän itsetunnon. Haetko hyväksyntää ja kiihottuneita katseita?
Tulee olo ettet oikein nyt ymmärrä yhtään mitään.
Eli sä pyllistelet netissä tai kadulla vesiraja vilkkuen duck facella, koska sulla on seksikäs mies? Aina vaan hullumpia syitä.Kysytään niin että haluaisitko puolisosi olevan seksikäs? Minä ainakin haluan ja miksi en siis haluaisi olla hänelle seksikäs?
Näin se menee.Bimbot ei näytä hyviltä. Ne näyttää siltä että ne haluaa patukkaa.
Eli sä pyllistelet netissä tai kadulla vesiraja vilkkuen duck facella, koska sulla on seksikäs mies? Aina vaan hullumpia syitä.![]()
En vaan halventavana. Mitä sä saat tyrkkyilystä?Sinä siis pidät tuollaista seksikkäänä?!
Eli sä pyllistelet netissä tai kadulla vesiraja vilkkuen duck facella, koska sulla on seksikäs mies? Aina vaan hullumpia syitä.![]()
En vaan halventavana. Mitä sä saat tyrkkyilystä?
Tää on varmaan joku provo taas. Ei kai kukaan aikuinen tosissaan ajattele, että seksikkyys tarkoittaa samaa kuin "tyrkky".
.
Ei tää ollut provo, mikä tästä nyt provon tekee? Ootko sä sitten itse tyrkky?
Ihan vain kiinnostaa, miksi jotkut haluavat olla seksikkäitä (ainakin omasta mielestään). Kyllä bimbot nimenomaan pitää itseään seksikkäinä, se on sitten eri asia onko se kaunista tai jotenkin ihanaa, minusta ei ole.
Tätä mäkin veikkaan, alemmuuskompleksi tekee ihmisistä huomiohakuisia. Huomiota sitten haetaan joko sillä että hame viistää vesirajassa ja tissit pursuaa kaula-aukosta, tai juuri tatuoinneilla jne. Tuo kai nostattaa heikkoluonteisten ihmisten itsetuntoa, kun jotkut kyttäävät tai vislailevat yms.Joku alemmuuskompleksi? Samasta syystä rumat käy salilla ja ottaa tatuointeja kun ei heitä reppanoita kukaan muuten edes huomaisi
Niin no, kyllähän ne vähemmän seksikkäätkin lisääntyvät, mutta keskenään.Tätä mäkin veikkaan, alemmuuskompleksi tekee ihmisistä huomiohakuisia. Huomiota sitten haetaan joko sillä että hame viistää vesirajassa ja tissit pursuaa kaula-aukosta, tai juuri tatuoinneilla jne. Tuo kai nostattaa heikkoluonteisten ihmisten itsetuntoa, kun jotkut kyttäävät tai vislailevat yms.
Mitään älykkäämpää syytä sille miksi joku haluaa olla "seksikäs", ei tässä ketjussa ole tullut esiin.
Biologiaan vetoaminen oli ehkä huvittavin selitys. Ihmiskuntahan olisi kuollut ajat sitten sukupuuttoon, jos vain bimbot lisääntyisi.![]()
Lue uudestaan se tekstini ja yritä sisältää sen viesti.
Tauski on lykkinyt liudan bimboja paksuksi.Niin no, kyllähän ne vähemmän seksikkäätkin lisääntyvät, mutta keskenään.
Ei siinä ollut mitään mikä olisi vastannut mun alkuperäiseen kyssäriin.
Toki kiitän silti kaikkia vastauksista, mutta ihmettelen hyökkäävyyttä jota kysymys aiheutti. Aivan kuin tää ois nyt aivan käsittämätön kysymys.
Mä oikeasti ihmettelen mikä se pointti on että tyrkytetään omia "avuja" toisten silmille kuin pahimmat huorat, vaikka ei kukaan sutenööri edes pakota.