The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eka osioon (y):)

..ja tohon tokaan...mun pää nyt ei vaan suostu millään ymmärtämään tätä juttua, suokaa nyt tälle tyhmälle hörhölle isosti anteeksiantamusta ja armahtamusta:oops:. Kun. Mun mielestä tossa asiassa ei voi olla noin vaikeeta momenttia. Edelleenkin. Soita silloin kun siltä tuntuu :). Ja haluat osoittaa kiinnostuksesi :). Näytä se, osoita se, sano se ääneen. Ei täällä olla ajatuksen lukijoina eikä kukaan tiiä toisen pumppuosaston tilanteesta mitään.

Kun ei ole olemassakaan niitä sääntöjä :). Onneksi ei! Kukaan ei tee noin hölmöillä säännöillä mitään. Ei siinä muuta tarvii kuin sen, että kuuntelee sydäntänsä, se kyllä sanoo isosti että mitä milloinkin pitää tehdä :)

Ja oikeesti heiii - sitä pitää kuunnella :). Ja mieluusti totellakin, ettei tarvii sitten harmitella ja jossitella :)
Täällä toinen joka ei ymmärrä. Jos siltä tuntuu niin annetaan mennä alusta asti.
 
Olen tainnut kasvaa tähän elämään sieltä yläasteelta asti.

Joskus on joku tuttava ollut vakaasti sitä mieltä, että olen typerä, naiivi ja sinisilmäinen koska noihan panee kaikkea mikä liikkuu reissuillaan. Totesin etten ilman varmaa näyttöä pilaa hyvää liittoa kyselemällä, jankuttamalla ja epäilemällä. Saatan olla typerä mutta sekä mulla että ukkokullalla on oikeus kotona rentoutua ja olla rauhassa ilman jatkuvaa syyttelyä ja nalkutusta.

Sitäpaitsi tuolla ajattelukaavalla hänellä ois ihan yhtä suuri oikeus kysellä ja syytellä mitä minä täällä puuhaan hänen poissaollessaan
Tämä!

Mulla olis jääny jokainen humppareissu väliin jos oisin murehtinu, et mitä kaikkea kotosalla saattaakaan sattua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Mitäpä tehdä miehelle, joka on siivousinnossaan hävittänyt mun koko (lue nollavuotiaasta asti) keräämäni lapsen piirustusarkiston? Olin kerännyt niitä vasiten senkin laatikkoon, parhaimmat vain ja aikajärjestykseen. Olipas laatikossa vähän tavaraa, lähinnä eskarivuoden juttuja. Mitä vi...ttua on tapahtunut :devil:
Mielessä kävi seuraavat vaihtoehdot. Kalttaus? Roikotetaan elävältä munista? Käristetään persreikä tulisella hangolla? Ei tiedä mieskään. Lähti pariksi tunniksi lapsen kanssa ulkoilemaan eli livisti siksi aikaa, että päästelen pahimmat höyryt täällä yksikseni. Senkki on nyt kyynelillä maalattu.
Voi mr. Toffonen.. Luulisi nyt ymmärtävän kysyä ennen hävittämistä jos jossain laatikossa on selkeästi kokoelma!
 
Täällä toinen joka ei ymmärrä. Jos siltä tuntuu niin annetaan mennä alusta asti.
No tuitui sullekin :)! Mä jo ehdin tässä hajatella että jopas oon melkoiseksi hörhöksi muuttunut entisestään:oops:...ei elämän menoa kannata lähteä liiaksi analysoimaan ja miettimään, käsitellä toki pitää asiansa mutta sen jälkeen hyväksyä ne ja - mennä eteenpäin ja elää elämäänsä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Olen tainnut kasvaa tähän elämään sieltä yläasteelta asti.

Joskus on joku tuttava ollut vakaasti sitä mieltä, että olen typerä, naiivi ja sinisilmäinen koska noihan panee kaikkea mikä liikkuu reissuillaan. Totesin etten ilman varmaa näyttöä pilaa hyvää liittoa kyselemällä, jankuttamalla ja epäilemällä. Saatan olla typerä mutta sekä mulla että ukkokullalla on oikeus kotona rentoutua ja olla rauhassa ilman jatkuvaa syyttelyä ja nalkutusta.

Sitäpaitsi tuolla ajattelukaavalla hänellä ois ihan yhtä suuri oikeus kysellä ja syytellä mitä minä täällä puuhaan hänen poissaollessaan
Se on se luottaminen toiseen :)
 
No voi ny yhyren kerran.. Keittelin kaikessa rauhassa jauhelihasoppaa kun pörähti auto ja kaksi vanhinta lasta pihaan. Totesivat että kohta tulee myös pikkusisko.

Kaadoin sopan isompaan kattilaan, pilkoin sekaan lisää perunoita ja lisäsin vettä. Kahden hengen illallisesta tuli viiden hengen illallinen.
 
No tuitui sullekin :)! Mä jo ehdin tässä hajatella että jopas oon melkoiseksi hörhöksi muuttunut entisestään:oops:...ei elämän menoa kannata lähteä liiaksi analysoimaan ja miettimään, käsitellä toki pitää asiansa mutta sen jälkeen hyväksyä ne ja - mennä eteenpäin ja elää elämäänsä :)
Näinhän tuo on. Ja oli sitten kyse ensimmäisestä tai kymmenennestä ihmisestä jonka tapaa ja johon haluaa tutustua. Ei parane liikaa miettiä asioita mikä on "oikein" milläkin hetkellä ja mikä ei.
 
No voi ny yhyren kerran.. Keittelin kaikessa rauhassa jauhelihasoppaa kun pörähti auto ja kaksi vanhinta lasta pihaan. Totesivat että kohta tulee myös pikkusisko.

Kaadoin sopan isompaan kattilaan, pilkoin sekaan lisää perunoita ja lisäsin vettä. Kahden hengen illallisesta tuli viiden hengen illallinen.
Taitaavat haistaa millonka äiskä kokkaa. :D Katos Bitchi on taas :)avoin.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
No voi ny yhyren kerran.. Keittelin kaikessa rauhassa jauhelihasoppaa kun pörähti auto ja kaksi vanhinta lasta pihaan. Totesivat että kohta tulee myös pikkusisko.

Kaadoin sopan isompaan kattilaan, pilkoin sekaan lisää perunoita ja lisäsin vettä. Kahden hengen illallisesta tuli viiden hengen illallinen.
Heillä on aika usein hyvä ja kauas kantava hajuaisti :D
Tai sitten tietävät noin suurin piirtein ruoka-ajat :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja TiiBii
vierailija
Mä taas tykkään siitä, että hauveliemäntä on hoksannut mun miesmäisyyteni/puutteeni. Laatikon kannessa kun lukee, että "lihalaatikko, uuni 200 45 min", niin en voi gauheesti möhliä saadakseni syömäruokaa.
Se että jos on niin tumpelo ettei ossaa tehä ruokaa ei liity miehisyyteen millään lailla vaan osaamattomuuteen. Sovinistinen näkemys :mad:
 
Mä taas tykkään siitä, että hauveliemäntä on hoksannut mun miesmäisyyteni/puutteeni. Laatikon kannessa kun lukee, että "lihalaatikko, uuni 200 45 min", niin en voi gauheesti möhliä saadakseni syömäruokaa.
Höpö, höpö, osaathan sinä itsekin kokkailla :)
Mutta tietysti hienosti ajateltu ettei sun tarvitse siellä kokkailla vaan on tehty valmiiksi :)
 
Se että jos on niin tumpelo ettei ossaa tehä ruokaa ei liity miehisyyteen millään lailla vaan osaamattomuuteen. Sovinistinen näkemys :mad:
Kiitos vaan.

Olen neljä vuotta pysynyt hengissä omilla vaatimattomilla kokkaustaidoillani.

Jos kotikokatun paketin kannessa on mulle ohjeet, niin se osoittaa suurempaa ajattelutaitoa kuin mihin vähäinen järkesi koskaan pystyy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä