The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuntuu vaan siltä, että se näkyy?

En varsinaisesti tiedä kun en ole kokeillut. Mut mulla on mielikuva, et ennen eroa tilaisuuksia harha- askeleisiin olis riittäny vaikka kuinka. Eron jälkeen sit ei.
Niin, enpä osaa sanoa mistä johtuu. Ei vain ole osunut oikeanlaisia ihmisiä kohdalle. Tai eihän se tarvitse välttämättä kuin sen yhden.
Eksä oli 5kk sinkkuna eron jälkeen ja sitten löysi tämän nykyisensä.
Tai mistä minä tiedän mitä ennen häntä oli mutta kuitenkin.

Mun kohdalle osui joskus yksi sellainen joka olis ihan välttämättä halunnut antaa mulle numeronsa mutta sanoin kiitos ei, mies löytyy jo ja olen naimisissa.
 
Mitäpä tehdä miehelle, joka on siivousinnossaan hävittänyt mun koko (lue nollavuotiaasta asti) keräämäni lapsen piirustusarkiston? Olin kerännyt niitä vasiten senkin laatikkoon, parhaimmat vain ja aikajärjestykseen. Olipas laatikossa vähän tavaraa, lähinnä eskarivuoden juttuja. Mitä vi...ttua on tapahtunut :devil:
Mielessä kävi seuraavat vaihtoehdot. Kalttaus? Roikotetaan elävältä munista? Käristetään persreikä tulisella hangolla? Ei tiedä mieskään. Lähti pariksi tunniksi lapsen kanssa ulkoilemaan eli livisti siksi aikaa, että päästelen pahimmat höyryt täällä yksikseni. Senkki on nyt kyynelillä maalattu.
 
On se hyvä että voin vapaasti syödä mitä haluan ja soittaa ukkokullalle kun on asiaa. Suatanpa piästää ilimoo peräpiästä jos tarve tulloo :confused:

En mä pärjäisi treffimarkkinoilla kun en tiiä millon on sopivaa soittaa ja millon ei
Eka osioon (y):)

..ja tohon tokaan...mun pää nyt ei vaan suostu millään ymmärtämään tätä juttua, suokaa nyt tälle tyhmälle hörhölle isosti anteeksiantamusta ja armahtamusta:oops:. Kun. Mun mielestä tossa asiassa ei voi olla noin vaikeeta momenttia. Edelleenkin. Soita silloin kun siltä tuntuu :). Ja haluat osoittaa kiinnostuksesi :). Näytä se, osoita se, sano se ääneen. Ei täällä olla ajatuksen lukijoina eikä kukaan tiiä toisen pumppuosaston tilanteesta mitään.

Kun ei ole olemassakaan niitä sääntöjä :). Onneksi ei! Kukaan ei tee noin hölmöillä säännöillä mitään. Ei siinä muuta tarvii kuin sen, että kuuntelee sydäntänsä, se kyllä sanoo isosti että mitä milloinkin pitää tehdä :)

Ja oikeesti heiii - sitä pitää kuunnella :). Ja mieluusti totellakin, ettei tarvii sitten harmitella ja jossitella :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mitäpä tehdä miehelle, joka on siivousinnossaan hävittänyt mun koko (lue nollavuotiaasta asti) keräämäni lapsen piirustusarkiston? Olin kerännyt niitä vasiten senkin laatikkoon, parhaimmat vain ja aikajärjestykseen. Olipas laatikossa vähän tavaraa, lähinnä eskarivuoden juttuja. Mitä vi...ttua on tapahtunut :devil:
Mielessä kävi seuraavat vaihtoehdot. Kalttaus? Roikotetaan elävältä munista? Käristetään persreikä tulisella hangolla? Ei tiedä mieskään. Lähti pariksi tunniksi lapsen kanssa ulkoilemaan eli livisti siksi aikaa, että päästelen pahimmat höyryt täällä yksikseni. Senkki on nyt kyynelillä maalattu.
veikkaan toffolan kamariosastolle muutaman päivän mittasta matalapainetta
 
Mitäpä tehdä miehelle, joka on siivousinnossaan hävittänyt mun koko (lue nollavuotiaasta asti) keräämäni lapsen piirustusarkiston? Olin kerännyt niitä vasiten senkin laatikkoon, parhaimmat vain ja aikajärjestykseen. Olipas laatikossa vähän tavaraa, lähinnä eskarivuoden juttuja. Mitä vi...ttua on tapahtunut :devil:
Mielessä kävi seuraavat vaihtoehdot. Kalttaus? Roikotetaan elävältä munista? Käristetään persreikä tulisella hangolla? Ei tiedä mieskään. Lähti pariksi tunniksi lapsen kanssa ulkoilemaan eli livisti siksi aikaa, että päästelen pahimmat höyryt täällä yksikseni. Senkki on nyt kyynelillä maalattu.
..onko nyt ihan sata varma etteivät ne löydy sitten niin mistään? Katopas, kun niitä todella ihmeellisen hyviä jemmapaikkoja sikiää ihan kysymättäkin ja siinä menee se oma aikansa ennen kuin ne löytää saati tajuaa ne jemmapaikoiksi... Kyllä ne piirustukset vielä löytyvät, aivan varmasti :) *halaa lujasti ja rohkaisevasti*
 
..onko nyt ihan sata varma etteivät ne löydy sitten niin mistään? Katopas, kun niitä todella ihmeellisen hyviä jemmapaikkoja sikiää ihan kysymättäkin ja siinä menee se oma aikansa ennen kuin ne löytää saati tajuaa ne jemmapaikoiksi... Kyllä ne piirustukset vielä löytyvät, aivan varmasti :) *halaa lujasti ja rohkaisevasti*
Ei löydy, kun kertoi siivonneensa laatikon tyhjemmäksi. Meni mun äitienpäiväkortitkin :cry:
 
Tekis mieli napata roskiin sen rauhanturvaajamuistolaatikko. Ihan turhaa roinaa viemässä kaapista tilaa. Mutta enhän mä niin voin tehdä. Toinen teki sen tyhmyyttään ja minä tekisin ilkeyttäni. Mutta makustelen hetken ajatuksella. Saksin baretin pieniin osiin...
 
Sinä et ole vahtikoira.

Toivottavasti miehesi mahdollisimman usein hoksii minkä kultakimpaleen on vierelleen löytänyt.
Olen tainnut kasvaa tähän elämään sieltä yläasteelta asti.

Joskus on joku tuttava ollut vakaasti sitä mieltä, että olen typerä, naiivi ja sinisilmäinen koska noihan panee kaikkea mikä liikkuu reissuillaan. Totesin etten ilman varmaa näyttöä pilaa hyvää liittoa kyselemällä, jankuttamalla ja epäilemällä. Saatan olla typerä mutta sekä mulla että ukkokullalla on oikeus kotona rentoutua ja olla rauhassa ilman jatkuvaa syyttelyä ja nalkutusta.

Sitäpaitsi tuolla ajattelukaavalla hänellä ois ihan yhtä suuri oikeus kysellä ja syytellä mitä minä täällä puuhaan hänen poissaollessaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä