The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..huomenia atm :)

Sä oot kyllä semmonen nassunen, onnekas :), että sulle käy ihan mimmonen hiustyyli vaan, joten kyllä mä uskon että vaikka pidennykset nyt lähteekin pois, niin sä kekkaset kampaajs kans taas semmosen upeen mallin itelles :). Sun on toisaalta hurjan helppo lähtee vaihteleen tyyliä, kun se voi olla mikä vaan- toisaalta sitten iskee se valinnanvaikeus :D

Ja voihan jonotus ja kaatuneet sivut...ei muuta kuin kärsivällisyyttä kehiin, hengissä oon mukana sulle varaamassa lippuja :D....ja onnistuu se, muuta ei kannata ajatellakaan :)!
No ei onnistunu. Mut aina ei voi voittaa.. Reklamoin huonosta mainonnasta, koska missään ei lukenut, että myös lippupalvelussa on myynnissä lippuja, jos ihmiset ois jakaantunu kahelle pisteelle, ei ne sivut ois välttämättä kaatuneet. Mut yrittänyttä ei laiteta, noissahan on se varausaika x päivää ja lunastamattomat liput vapautuu myyntiin ja silloin mä oon haukkana paikalla, vaikka keskellä yötä yrittämässä vielä lippuja :D
 
Huomenta :)
Nii ja parturiki kutsuis tänää, lähtee letti veks. Alkaa olla 4kk jälkeen noi pidennykset jo niin huonossa kunnossa, että se on yks takkupörrö vaan, kaikista hoitotuotteista huolimatta. Mut emmä tiiä mitä mä sitte haluun tälle omalle päälle tehä, ku sivusiiliä en taho, ku nykysin kaikilla on sellanen. Pitänee keksiä joku uus tulevan vuoden muotijuttu, että voin olla taas edelläkävijä :D
Siili keskellä?
 
No ei onnistunu. Mut aina ei voi voittaa.. Reklamoin huonosta mainonnasta, koska missään ei lukenut, että myös lippupalvelussa on myynnissä lippuja, jos ihmiset ois jakaantunu kahelle pisteelle, ei ne sivut ois välttämättä kaatuneet. Mut yrittänyttä ei laiteta, noissahan on se varausaika x päivää ja lunastamattomat liput vapautuu myyntiin ja silloin mä oon haukkana paikalla, vaikka keskellä yötä yrittämässä vielä lippuja :D
Anna mennä vaan palautetta. Ja kyllä sä ne lippus saat sinne, sitkee sissi kun olet :) (ja mä taustalla henkisenä vahvuutena :))
 
Hirvee yllätys kun avaa ikkunan ja siellä sataa vettä! Vettä!:eek: VETTÄ!!!:mad: Mistä sitä riittää?? Mulla on kukat kuollu terassin kaiteelle kun ne on uinut sielä kohta kaksi kuukautta.. :cry:
*haliirutistaa*...täällä satoi koko yön ja mä oon nukkunut aivan liikaa ja liian hyvin sen takia, enkä oikein tahdo käynnistyä mutta - täälläpä kuikuilee jo aurinko!!, niin mä hiukan tässä veikkaan että mulla on kohta jälleen olotilat kohdillansa :)
 
No ei onnistunu. Mut aina ei voi voittaa.. Reklamoin huonosta mainonnasta, koska missään ei lukenut, että myös lippupalvelussa on myynnissä lippuja, jos ihmiset ois jakaantunu kahelle pisteelle, ei ne sivut ois välttämättä kaatuneet. Mut yrittänyttä ei laiteta, noissahan on se varausaika x päivää ja lunastamattomat liput vapautuu myyntiin ja silloin mä oon haukkana paikalla, vaikka keskellä yötä yrittämässä vielä lippuja :D

Toivotaan että sua onnistais.
Mutta olishan tuosta lippupalvelustakin voinut kyllä maininta olla.
 
IhQ
Huomenta!

Voi ku alko jänskättää mimmoisen pään ATM saapi kampaajalla :)
Pitäs omallekin pehkolle jotain tehdä..oon yrittänyt kasvattaa mut koko ajan mietin et jos kuitenkin kävis kerrostuttamassa tai jotain.
Ei nää ehdi kasvaa niin nopeesti kun miulla mieli muuttuu koko ajan..

Oisko jollain muuten vinkkiä mitä mömmöä pitäis käyttää että hiukset pysyis hyvännäkösinä eikä latistuis tämmösiksi niinku nää nyt on..:confused: tuntuu kans että hiuksia lähtee hirveesti päivittäin. Normaalisti on suht paksut hiukset ollu ja nyt pelkään et lähteekö ne kaikki pois.:(
 
Huomenta!

Voi ku alko jänskättää mimmoisen pään ATM saapi kampaajalla :)
Pitäs omallekin pehkolle jotain tehdä..oon yrittänyt kasvattaa mut koko ajan mietin et jos kuitenkin kävis kerrostuttamassa tai jotain.
Ei nää ehdi kasvaa niin nopeesti kun miulla mieli muuttuu koko ajan..

Oisko jollain muuten vinkkiä mitä mömmöä pitäis käyttää että hiukset pysyis hyvännäkösinä eikä latistuis tämmösiksi niinku nää nyt on..:confused: tuntuu kans että hiuksia lähtee hirveesti päivittäin. Normaalisti on suht paksut hiukset ollu ja nyt pelkään et lähteekö ne kaikki pois.:(
Sullekin suosittelen kaljua
 
..mmm...teetä, puuroa ja mustikoita :)...kyllä mä vielä koneeni tästä käyntiin saan :)

Iteasiassa ois pikku pakkokin :D, sillä - pimpeli pompeli - tälle päivälle sitten on näemmä kasaantunut yhtä sun toista puuhaa, miten mä onnistunkaan :).... No, homma kerrallaan ja se mikä jää välistä saa sitten odottaa parempaa ajankohtaa...

Ipanat jo ulkona temuamassa, tänään tulee johonkin aikaan tuo yksi hurmuri kotio yökyläilemästä, joten koko porukkakin kasassa jälleen :)....eli vauhtia tiedossa pykälän verran enempi :D
 
Kiesus :D - ei tarvii säikäyttää :D....toi tuli niiiin isona :D....

Madame Pitsinen....juuei, on kyllä niin kaukana katu- uskottavuudesta mutta toisaalta taas toi on niin vienokainon oloinen mutta taatusti on sitä potkua siellä kaikkien hörhelöittensä alla että siinä mielessä sopiikin Pitsille - kato yllärimomenttia :D
:D

En löytänyt pienempää :D
Pupunkorvatkin ja kaikki :D
 
*haliirutistaa*...täällä satoi koko yön ja mä oon nukkunut aivan liikaa ja liian hyvin sen takia, enkä oikein tahdo käynnistyä mutta - täälläpä kuikuilee jo aurinko!!, niin mä hiukan tässä veikkaan että mulla on kohta jälleen olotilat kohdillansa :)
Tulipa nukuttua kymmenestä puoli kymmeneen itsekkin.. Yhden kerran silmää raotin kun mies syötti vauvaa kuuden aikaan. Oli menossa töihin ja tuumi että auttaa samalla niin ei minun tarvi nousta. Osaa se joskus niin...Awwwws..:rolleyes:
 
Huomenta!

Voi ku alko jänskättää mimmoisen pään ATM saapi kampaajalla :)
Pitäs omallekin pehkolle jotain tehdä..oon yrittänyt kasvattaa mut koko ajan mietin et jos kuitenkin kävis kerrostuttamassa tai jotain.
Ei nää ehdi kasvaa niin nopeesti kun miulla mieli muuttuu koko ajan..

Oisko jollain muuten vinkkiä mitä mömmöä pitäis käyttää että hiukset pysyis hyvännäkösinä eikä latistuis tämmösiksi niinku nää nyt on..:confused: tuntuu kans että hiuksia lähtee hirveesti päivittäin. Normaalisti on suht paksut hiukset ollu ja nyt pelkään et lähteekö ne kaikki pois.:(
..hmm...tietty noihin hiuksiinkin vaikuttaa se oma olotila suuresti :). Jos on stressiä, niin näkyy heti. Myös se, että mitä syöt näkyy hiuksissa eli - tavallaan se koko olemus ois hyvä olla tasapainossa eli varmista että saat ruuasta kaikki tarvittavat vitamiinit ja laadukkaat rasvat ja muistat juoda vettä :).
 
Tulipa nukuttua kymmenestä puoli kymmeneen itsekkin.. Yhden kerran silmää raotin kun mies syötti vauvaa kuuden aikaan. Oli menossa töihin ja tuumi että auttaa samalla niin ei minun tarvi nousta. Osaa se joskus niin...Awwwws..:rolleyes:
Voi kuule, nauti vaan olostas ja elostas siellä :)! Se on hyvä kun vauvas nukkuu tyytyväisenä ja antaa sulle palauttavia unia, ja siihen vielä tämä ajattelevainen mieheskin niin - sulla on siellä niin hyvä paketti kasassa :). Ole isosti onnellinen vaan :)
 
IhQ
..hmm...tietty noihin hiuksiinkin vaikuttaa se oma olotila suuresti :). Jos on stressiä, niin näkyy heti. Myös se, että mitä syöt näkyy hiuksissa eli - tavallaan se koko olemus ois hyvä olla tasapainossa eli varmista että saat ruuasta kaikki tarvittavat vitamiinit ja laadukkaat rasvat ja muistat juoda vettä :).
Nojoo..on stressiä ja senkin takia tullut syötyä myös vähä mitä sattuu.:unsure:
 
Suositun Cheekin paluu keikkalavoille sai ihmiset ryntäämään lippuluukuille torstaiaamuna.

Tampereella järjestettävä Blockfest sulki muutamaksi päiväksi lipunmyyntinsä ja avasi sen uudelleen torstaiaamuna tiedotettuaan, että festareiden pääesiintyjäksi on kiinnitetty Suomen suosituimpiin artisteihin kuuluva Cheek.

Artistin paluu vuoden tauolta otettiin ilolla vastaan fanien keskuudessa, ja se näkyi myös lippuluukuilla.

Tapahtuman liput lauantain osalta varattiin loppuun Lippupalvelussa noin 20 minuutissa. Kahden päivän lippuja hintaan 110 euroa oli vielä saatavilla kello 9.45 torstaina.

Ihmisryntäys sai Tiketti.fin sivut kaatumaan pian kello 9.00 jälkeen, kun liput tulivat myyntiin. Myös puhelinpalveluun oli pitkä jono vielä kello 9.40 aikaan. Tiketin kautta on mahdollista ostaa myös tapahtuman VIP-lippupaketteja.




Miksi tuo lippujen myynti piti yleensäkään keskeyttää jos niitä aiemminkin jo myytiin?
Miksi eivät laittaneet niitä sitten vasta myyntiin kun olisi selvinnyt että Cheek siellä kanssa on jos se kuitenkin on tiedossa ollut?

Kai moni olisi mennyt sinne ilman Cheekkiäkin jos viime vuonnakin kävijoitä oli noin 34000.
 
Nojoo..on stressiä ja senkin takia tullut syötyä myös vähä mitä sattuu.:unsure:
...mutta et sä mitään kaljuksi oo tulossa siellä *halarutistaa*...se ensinnäkin näyttää hurjemmalta mitä onkaan kun irtohiuksia lähtee tai niitä katkenneita...Missä kunnossa muuten sun kynnet on? Niistäkin näkee tavallaan sen saman tilanteen mikä hiuksissakin on eli jos ovat kynnet vahvat, niin on hiuksetkin. Tietty varmaan esim. apteekista vois käydä kyselemässä hivenaineiden perään, jos tuntuu siltä että ruokavaliosta ei kaikkea sais irti käyttöönsä, farmaseutit osaavat siellä kyllä asiansa eli antavat mieluusti vinkkiä mitä tehdä rastittuneille hiuksille :). Nöy vöriiis, Ihkunen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä