Olet näköjään tullut torjutuksi monet kerrat vasten omaa uskomustasi. Ei sinusta taida mihinkään ollakaan.Mutta minä en halua, koska teistä naisista ei ole kuin harmia.
Jos minä kaiken sen teistä naisista koituvan harmin tänne teille kertoisin, niin joutuisin istumaan vähintään kuukauden yhteen menoon tässä koneella kirjoittamassa, mutta sanotaan nyt ainakin, että te nalkutatte koko ajan, ette tottele käskyjä, synnytätte lapsia joista heistäkin on harmia, vuodatte joka kuukausi monen päivän ajan verta ja olette ennen sitä kuin raivohulluja härkiä, ette halua koskaan seksiä, kulutatte meidän miesten vaivalla ansaitsemia rahoja kaikkeen turhaan (kuten meikkeihin, vaatteisiin, kenkiin ja kampaajalla käynteihin) ja ennen kaikkea ette ymmärrä, että teidän naisten paikka on kotona nyrkin ja hellan välissä.mitä harmia?
Ho ho hoo, minulla riittäisi naisia vaikka jonoksi asti, jos vain haluaisin mutta minuapa ei kiinnosta sillä miesten välinen rakkaus ja seksi on tosimiesten hommaa.Olet näköjään tullut torjutuksi monet kerrat vasten omaa uskomustasi. Ei sinusta taida mihinkään ollakaan.
Paremman puutteessa.Ho ho hoo, minulla riittäisi naisia vaikka jonoksi asti, jos vain haluaisin mutta minuapa ei kiinnosta sillä miesten välinen rakkaus ja seksi on tosimiesten hommaa.
Äh, ketjun alku oli oikeasti hauska, mutta tässä kohtaa lipsuttiin kliseisiin. Pettymys.Jos minä kaiken sen teistä naisista koituvan harmin tänne teille kertoisin, niin joutuisin istumaan vähintään kuukauden yhteen menoon tässä koneella kirjoittamassa, mutta sanotaan nyt ainakin, että te nalkutatte koko ajan, ette tottele käskyjä, synnytätte lapsia joista heistäkin on harmia, vuodatte joka kuukausi monen päivän ajan verta ja olette ennen sitä kuin raivohulluja härkiä, ette halua koskaan seksiä, kulutatte meidän miesten vaivalla ansaitsemia rahoja kaikkeen turhaan (kuten meikkeihin, vaatteisiin, kenkiin ja kampaajalla käynteihin) ja ennen kaikkea ette ymmärrä, että teidän naisten paikka on kotona nyrkin ja hellan välissä.
Tulihan se sieltä. Ruskea reikä vie siis voiton naisista.Ho ho hoo, minulla riittäisi naisia vaikka jonoksi asti, jos vain haluaisin mutta minuapa ei kiinnosta sillä miesten välinen rakkaus ja seksi on tosimiesten hommaa.
Mä veikkaan, että sä saisit kenen tahansa naisen ennemmin kuin aapee. Siis jos haluaisit.Niin mäkin voisin olla vaikka astronautti, tiedemies tai kuningatar, mutta en vaan halua eikä minua huvita.
No olipa vitun hauska jooÄh, ketjun alku oli oikeasti hauska, mutta tässä kohtaa lipsuttiin kliseisiin. Pettymys.
tottaMä veikkaan, että sä saisit kenen tahansa naisen ennemmin kuin aapee. Siis jos haluaisit.
Tarkoitin ekaa viestiä - tuollaisella otsikolla on vaikka kuinka paljon sellaisia "saisin kenen miehen tahansa koska olen niin hyvännäköinen blaa blaa", ja oletin että tässä on sama tylsyys käänteisenä. Siinä mielessä hauska, että eka viesti olikin jotain muuta mitä palstan perusteella odotti. Mutta sittenhän se luisui samaan vanhaan roskaan taas.No olipa vitun hauska joo
Toihan on muija ainakin kuvassa. Homoissa on oikeeasti hyvän näköisiä miehiä ja aika hauskaa seuraa ja niillä on hyvä silmä.Mä veikkaan, että sä saisit kenen tahansa naisen ennemmin kuin aapee. Siis jos haluaisit.
Se se pointti varmaan olikin?Toihan on muija ainakin kuvassa. Homoissa on oikeeasti hyvän näköisiä miehiä ja aika hauskaa seuraa ja niillä on hyvä silmä.
En mä ymmärrä...Se se pointti varmaan olikin?
Ei se mitään.En mä ymmärrä...