The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@krut - kuules, jeesaapas kiitos hiukan mua, kun sä tiiä tästä asiasta mua niin paljon enemmän :)

Elikäs nyt ois hakusessa crossikypärä - mimmosta lähdet suosittelemaan harrastekäyttöön :)? Ei tarvii olla mikään merkkimerkkikypärä mutta semmoinen joka ajaa asiansa :)
 
Tuisäisäi - ihanan tahmaisen jäykällä fillarointilenkillä käyty :)

Ja heti ruoskin itseäni alkukilometrien aikana, siis ei ikinäkoskaanmilloinkaan oo ollut noin vaikeeta edetä fillarilla kun koko hiien naisenkutale oli aivan jäykkänä ja kaikkee muuta kuin sulavaliikkeisenä - kiesus sentään, että yksi sadepäivä ja hyvin pumpulihöttöinen olotila, niin johan sai tervaista olotilaa aikaiseksi :)

Mutta ei siinä, hyvä lenkki oli, vaikka joka paikka oli kivasti lällissä ja löllössä, mulla oli rapasena koko takaselkä takaraivoon asti kivasti, kun peippasin menemään nuita alamäkiä metikössä pahimpia kohtia yrittäen väistellä :D...mahdoin olla näky kyllä tolla maantiellä kun sielläkin tässä saa seikkailla :D - pesukone tykkää kun töitä saa :)!

Heppasii en nähnyt, byhyy, rekat anto mulle kiitettävästi tietä mutta sitten meinas tämmönen arviolta 70plus- ikäinen ajaa sitten mut nurin :D, että heikun keikun vaan - se on todellakin kesä ja kaiken maailman ratinvääntäjiä löytyy liikenteestä mukana :)!

Ipanat hain maailmalta kotio syömään ja nyt ne jo taas hävis, joten - joskohan osaisin rauhoittua toviksi aloilleni :).....?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kiitos vaan, mutta ei kiitos. Sinnittelen tän kanssa nyt ko kerta sain tän pelittämään.
Kyl sen voi asentaa vaikka sillä ei meinais tehdä mitään. Asentuu ihan kiltisti olemassa olevan winin rinnalle ja käynnistäessä kone vaan kysyy, et kumpaa tahdot käyttää.
Hommaan tarvitaan nettiyhteys ja muistitikku, eikä ole hirveen hankalaa, koska tosiaan minäkin osasin.
Mulla oli vaan ongelma löytää semmoinen Linux, jonka kanssa usb- mokkulani suostuu toimimaan.
Toffon suosituksesta latasin Linux lubuntun.
En o sen jälkeen kotikoneellani wintoosaa vaivautunut avaamaan.
 
@krut - kuules, jeesaapas kiitos hiukan mua, kun sä tiiä tästä asiasta mua niin paljon enemmän :)

Elikäs nyt ois hakusessa crossikypärä - mimmosta lähdet suosittelemaan harrastekäyttöön :)? Ei tarvii olla mikään merkkimerkkikypärä mutta semmoinen joka ajaa asiansa :)
Tossa harrastuksessa ei kannata tyytyä siihen mikä ajaa asiansa. Merkkimerkit on tottakai kalliimpia mutta niissä on kans ominaisuuksia jotka saattaa olla pahassa paikassa henkivakuutus.

Muoks: crossikypäröistä minen tiiä mittään. Katupyöräilykypäröistä jotain.
 
Tossa harrastuksessa ei kannata tyytyä siihen mikä ajaa asiansa. Merkkimerkit on tottakai kalliimpia mutta niissä on kans ominaisuuksia jotka saattaa olla pahassa paikassa henkivakuutus.
Tottapa tuokin mutta tässä ois vasta nouseva harrastus eli ei tarttis oikeesti olla heti niitä tykimpiä vermeitä kun ei kuitenkin ole ihan varmuutta siitä ottaako tämä orastava innostus oikeestioikeesti tulta allensa :)...jos tiedät mitä tarkoitan :)..
 
Tottapa tuokin mutta tässä ois vasta nouseva harrastus eli ei tarttis oikeesti olla heti niitä tykimpiä vermeitä kun ei kuitenkin ole ihan varmuutta siitä ottaako tämä orastava innostus oikeestioikeesti tulta allensa :)...jos tiedät mitä tarkoitan :)..
Tiedän :) mutta ihan Tokmannin tai Motonetin pottaa ei kannata ostaa, mieluummin meet alan varusteliikkeeseen ja kyselet sieltä mikä oisi hyvä aloitussuoja päähän. Käytettyä älä missään nimessä ota, niistä ei tiedä montako kertaa ovat asfalttiin tipahtaneet vaikkei ulkoisia vaurioita oisikaan
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tiedän :) mutta ihan Tokmannin tai Motonetin pottaa ei kannata ostaa, mieluummin meet alan varusteliikkeeseen ja kyselet sieltä mikä oisi hyvä aloitussuoja päähän. Käytettyä älä missään nimessä ota, niistä ei tiedä montako kertaa ovat asfalttiin tipahtaneet vaikkei ulkoisia vaurioita oisikaan
Juuei, en meinannutkaan mennä minnekään pystymettäkauppaan hakemaan yhtään mitään ja käytetyt nyt ovat tässäkin asiassa nöynöy :). Joka tapauksessa tässä on tie viemässä ihan oikeeseen liikkeeseen ja sinne kyselemään taitavasti tyhmiä :) - hyvä ois hiukan tietää tavallaan etukäteen että mikä ois mahdollisesti hyvä....tosin saahan se tiedon paikan päältäkin :)
 
Voi hyvänen aika että mä oon väsynyt! Ihan järkyttävä päivä töissä ja huomenna pitää rutistaa vähintää samanlainen päivä. En oo ees ruokaa jaksanut tehdä,oon vaan töiden jälkeen nukkunut. Ja olisin ihan valmis menee takas ja ihan yöpuulle. Pää ihan soikee,yhtään pilleria en enää naamaani laita vaikka kuinka tuntuis siltä.

Ja sain mä eilen vastauksenikin,tosin olin jo nukkumassa. Nyt saa kyllä sitten ite ottaa yhteyttä seuraavan kerran jos on ottaakseen. Minä kun en tiedä yhtään mikä homma tää nyt on.
 
Voi hyvänen aika että mä oon väsynyt! Ihan järkyttävä päivä töissä ja huomenna pitää rutistaa vähintää samanlainen päivä. En oo ees ruokaa jaksanut tehdä,oon vaan töiden jälkeen nukkunut. Ja olisin ihan valmis menee takas ja ihan yöpuulle. Pää ihan soikee,yhtään pilleria en enää naamaani laita vaikka kuinka tuntuis siltä.

Ja sain mä eilen vastauksenikin,tosin olin jo nukkumassa. Nyt saa kyllä sitten ite ottaa yhteyttä seuraavan kerran jos on ottaakseen. Minä kun en tiedä yhtään mikä homma tää nyt on.
Ota jos mahdollista ihan löysästi tää loppupäivä...jotain kyllä syötkin siellä, ettei tule pahaa oloa tai entisestään rupee päätä särkemään. Ja ajoissa nukkumaan, niin jaksat huomisen päivän tikistää :). Onneksi nyt ei ole niitä helteitä vielä sun riesanas.

No? Vastausko oli joku ympäriämpäripyöree vai?
 
Ota jos mahdollista ihan löysästi tää loppupäivä...jotain kyllä syötkin siellä, ettei tule pahaa oloa tai entisestään rupee päätä särkemään. Ja ajoissa nukkumaan, niin jaksat huomisen päivän tikistää :). Onneksi nyt ei ole niitä helteitä vielä sun riesanas.

No? Vastausko oli joku ympäriämpäripyöree vai?
Ei tässä muuten voikaa ottaa kuin löysästi kun ei edes kättä jaksa nostaa.

Ei,kyllä siltä tuli ihan kunnon selvitys missä ollut ja mitä tehnyt vaikka en sitä kysynytkään:D Mutta kun en tiedä mitä se nyt haluu vai haluuko mitään. Sillo su sano et pallo on nyt mulla mutta mähän olen ottanut yhtyttä jo. Se että kutsu sinne joku päivä kahville niin ei edes muistuttanut että hei,tuutko joku päivä tai muutakaan näkemistä. Minä viitti tyrkyttää itteeni kun kerran olen yhtyttä ottanut ja kertonu et voidaa nähä toistekin ja sekin siihen vastas kyl jotain myöntävää.
 
Olipa hyvää, pitkästä aikaa :p
Miehen tekemä jauhelihapihvi ja röstipotut,lisänä paholaisenhillo ja avokadokastike. (y)
 
Ei tässä muuten voikaa ottaa kuin löysästi kun ei edes kättä jaksa nostaa.

Ei,kyllä siltä tuli ihan kunnon selvitys missä ollut ja mitä tehnyt vaikka en sitä kysynytkään:D Mutta kun en tiedä mitä se nyt haluu vai haluuko mitään. Sillo su sano et pallo on nyt mulla mutta mähän olen ottanut yhtyttä jo. Se että kutsu sinne joku päivä kahville niin ei edes muistuttanut että hei,tuutko joku päivä tai muutakaan näkemistä. Minä viitti tyrkyttää itteeni kun kerran olen yhtyttä ottanut ja kertonu et voidaa nähä toistekin ja sekin siihen vastas kyl jotain myöntävää.
No kerrassaan :). Ihan hyvin sä voit, nyt kun miehestä kuuluikin isosti :D, kysellä sen kahvituksen perään - toinen voi odottaa siellä sun vastausta siihen kahvittelupyyntöön kerta sellaisen jo tekikin :).

Älä turhaan rupee miettimällä miettimään asioita, rennosti vaan :)
 
Ei tässä muuten voikaa ottaa kuin löysästi kun ei edes kättä jaksa nostaa.

Ei,kyllä siltä tuli ihan kunnon selvitys missä ollut ja mitä tehnyt vaikka en sitä kysynytkään:D Mutta kun en tiedä mitä se nyt haluu vai haluuko mitään. Sillo su sano et pallo on nyt mulla mutta mähän olen ottanut yhtyttä jo. Se että kutsu sinne joku päivä kahville niin ei edes muistuttanut että hei,tuutko joku päivä tai muutakaan näkemistä. Minä viitti tyrkyttää itteeni kun kerran olen yhtyttä ottanut ja kertonu et voidaa nähä toistekin ja sekin siihen vastas kyl jotain myöntävää.
Ei kait vaan ny molemmat näyttele vaikeesti tavoiteltavaa?
 
Avokadokastikke kuulostaa hyvältä. Mitä siihen tulee?
On yksinkertainen, muusattu kypsä avokado,sekaan chiliä tuoretta tai kuivattua, mustapippurirouhetta, valkosipulia ja vähän suolaa. Jos haluaa ni sekaan voi heittää myös vähän smetanaa,ranskankermaa tai turkkilaista maustamatonta jugurttia.
Mä jätin pois kokonaan. :)
 
Kesähessut alkaa oppia olemaan Pitsi-tädin siipien suojassa! Tänään piti vain kahdesti kysyä onko sulta työt loppu kun on aikaa istua tunti kaverin työpisteellä (y)
Hyvä :)
Voi olla että kesähessut manailee aina päivän päätteeksi kuin kamala se pitsi on, toivottavasti ei ikinä tule missään tuollaista pomoa :D

Mutta täytyyhän jonkun opettaa miten töissä ollaan ja mitä siellä tehdään.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
On yksinkertainen, muusattu kypsä avokado,sekaan chiliä tuoretta tai kuivattua, mustapippurirouhetta, valkosipulia ja vähän suolaa. Jos haluaa ni sekaan voi heittää myös vähän smetanaa,ranskankermaa tai turkkilaista maustamatonta jugurttia.
Mä jätin pois kokonaan. :)
..ja mä laittasin mukaan vielä vähän sitruunanmehua..ja jättäisin kans noi smetanat sun muut jogurtit pois - nams, toi kastike on hyvää :)
 
Hyvä :)
Voi olla että kesähessut manailee aina päivän päätteeksi kuin kamala se pitsi on, toivottavasti ei ikinä tule missään tuollaista pomoa :D

Mutta täytyyhän jonkun opettaa miten töissä ollaan ja mitä siellä tehdään.
...voihan se olla että päivän päätteeksi voi olla "kehut" kohdillansa mutta - mulla on jälleen villi veikkaus - kesän jälkeen hessut varmasti kehuvat Pitsin oikeesti taivaaseen, koska ovat päässeet tekemään hommia ja oppineet isosti :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä