• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
First world problem: keitin kahvia et voisin tehdä kahvijääpaloja pakkaseen. No, ainoo jäämuottihan on siel pakkasessa ja nyt mul on dilemma. Hukkaanko jääkuutiot kahvikuutioiden tieltä, joudunko hukkaamaan hyvät kahvit viemäriin vai hukkaankö yöuneni juomalla kahvia näillä kellonlyömillä. Ja kyllä, olen vapautunut kofeiiniaddiktiosta enkä enää voi lipitellä kahvia mihin tahansa aikaan.
teet pakastuspusseista pieniä pussukoita,sinne kulmaan ja pala pois. Siinä kyllä menee pusseja vähän hukkaan mutta teet niin tai näin niin jotain menee hukkaan kuitenkin.
 
Ihan outoja noi tommoset treffailu"säännöt"..ei tulis miulla mitään, en muistais puoliakaan millon saa laittaa viestiä ja millaisin sanankääntein ettei tulis väärinkäsityksiä yms. monenko tunnin päästä ottaa yhteyttä ja kumpi ottaa jos ottaa..
No siis..öö..mitä ihmeen sääntöjä siinä sitten on?!

Miksei voi soittaa, viestitellä, olla yhteyksissä just silloin kun siltä tuntuu, että nyt ois kiva ja ihana kuulla ääntä ja tietää mitä toiselle kuuluu ja vaikka nähdäkin :)?

Miksi ihmeessä siitä pitäis tehdä vaikeeta väkisin jollain ihme säännöillä?

Juuei, en tajuu :) - kun ei kait siinä kiinnostuksen ilmaisemisessa tarvita niin mitään sääntöjä :). Sydän puhukoon puolestaan :)
 
No siis..öö..mitä ihmeen sääntöjä siinä sitten on?!

Miksei voi soittaa, viestitellä, olla yhteyksissä just silloin kun siltä tuntuu, että nyt ois kiva ja ihana kuulla ääntä ja tietää mitä toiselle kuuluu ja vaikka nähdäkin :)?

Miksi ihmeessä siitä pitäis tehdä vaikeeta väkisin jollain ihme säännöillä?

Juuei, en tajuu :) - kun ei kait siinä kiinnostuksen ilmaisemisessa tarvita niin mitään sääntöjä :). Sydän puhukoon puolestaan :)
iltalehtihän sen kaikille kertoo. näin toimit treffeillä, tätä miehesi haluaa, älä tee tätä treffeillä, näin naisesi on onnellinen ym otsikoita. ihmettelen miten ihmiset ovat lisääntyneet ennen näitä oivia neuvoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
iltalehtihän sen kaikille kertoo. näin toimit treffeillä, tätä miehesi haluaa, älä tee tätä treffeillä, näin naisesi on onnellinen ym otsikoita. ihmettelen miten ihmiset ovat lisääntyneet ennen näitä oivia neuvoja.
:D - voi hiien iltalehti!! Hevon kukkua moinen, vaikka sen sanoitkin pilkettä silmäkulmassa tyylillä.

EI muuta kuin sydän edellä :)! Isosti ja aidosti ja avoimesti :). Kerran siltä vähääkään tuntuu :)...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja poika
Kyllä senkin ymmärtää varsinkin jos on itse laittanut viestin ja odottaa että toinen siihen vastaa. Tai just että vastaako.

Mutta aina kaikki ei ole välttämättä just sillä hetkellä puhelimen vierellä kun viestin laittaa.
tonne jo itteeni lainasinkin että se nyt voi olla vaikka patikoimassa kun on sen tyylinen ihminen...että varmaan jossain metikössä ihastelee puiden huminaa ja kattelee kasveja ym:D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Muttako mä oon hermorauniona !!
Niin. Ja siellä voi olla toinenkin ihan yhtälailla :). Perhostensa kanssa solmussa :)... ja välttämättä ei ehkä pääse sillä siunaamalla hetkellä ottamaan yhteyksiä kun haluaisi, mistä me se tiedetään mikä tilanne hänellä on siellä menossa...mutta - mulla on vain semmonen tutina - että varmasti ottaa yhteyksiä suhun :)

Toki tommonen hermoilu kuuluu asiaan, kun oikein odottaa toisen yhteyden ottoa :)...silloin siinä on jo niitä kivoja tunteitakin mukana :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä