• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...eli ovatkin varsinaisen kouluttajan käsissä, mikä taas on heille kuitenkin hyväksi ja hyödyksi, koskapa laitat pojat hommiin ja oppivat isosti asioita :)! Kyllä nuista kavereista tulee sun käsissäs vielä tekijöitäkin, se on varma juttu se :)!
Työasioissa neuvon mielelläni, mutta yhdelle piti aloittaa peruskäytöstavoista. Huuteli että tuuppas Bitch äkkiä tänne. Totesin että mua ei komennella, kokeile vaikka että ehditkö Bitch tulla neuvomaan
 
Moro ketjujengi!:sneaky:

Jos on kutsuttu kahville "joku päivä töiden jälkeen" niin mitenkäs monta päivää sitä pitää odotella ennenkun kysäsee millon sopis...olettaen että tuo oli se kutsu eikä enää erikseen kutsuta...
 
Sie olit haaveillut tässä joku päivä valkosipulipastasta kasviksilla. Mitä siihen laittelet?
Kuullotan valkosipulia johon lisään lopuks kuohukermaa ja sekotan keitetyn nauhapastan joukkoon.
Wokkipannulla esikypsytän keittämällä kaali- ja porkkanasuikaleita. Nesteet pois, sekaan paprikaa, kevätsipulia, herkkusieniä, punasipulia ja vihreitä papuja + mausteita. Sit oon ruukannu laittaa valmiin annoksen päälle raejuustoo, kurpitsansiemeniä ja auronkokuivattua tomaattia. Jotain tommosta muistaakseni :D Keitetty kananmuna pilkottuna sopii kans hyvin.
 
Ei kyl tuu mieleen yhtään isoa ja kaljua tyyppiä o_O Anna vinkkiä lisää, jos oon puhunu oikeesti tommosesta tyypistä, nii oonko puhunu palstalla vai sillonko olit täällä? :D
Oon vissiin nähnyt sit unta...mistä mulle sellanen mielikuva on sitten tullut... Etkö muka oikeesti ole...se oli joku sellanen mikä oli sun mielestä kiva ja ihan kun sä ite...
 
Moro ketjujengi!:sneaky:

Jos on kutsuttu kahville "joku päivä töiden jälkeen" niin mitenkäs monta päivää sitä pitää odotella ennenkun kysäsee millon sopis...olettaen että tuo oli se kutsu eikä enää erikseen kutsuta...
Tarkoittiko siä tosissaan vai sanoiko tyyliin, mennään lounaalle joku päivä? Toiset sanoo näitä ja ei tarkoita sitä, on vain sellainen heitto.
 
Kuullotan valkosipulia johon lisään lopuks kuohukermaa ja sekotan keitetyn nauhapastan joukkoon.
Wokkipannulla esikypsytän keittämällä kaali- ja porkkanasuikaleita. Nesteet pois, sekaan paprikaa, kevätsipulia, herkkusieniä, punasipulia ja vihreitä papuja + mausteita. Sit oon ruukannu laittaa valmiin annoksen päälle raejuustoo, kurpitsansiemeniä ja auronkokuivattua tomaattia. Jotain tommosta muistaakseni :D Keitetty kananmuna pilkottuna sopii kans hyvin.
Nam :p

Kuukkeli löysi tämän http://www.lily.fi/blogit/suusta-suuhun/valkosipulipasta-ja-parsakaalimuruja

Tuota voisi kokeilla myös.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä