• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mutta toi on vaan hetkellistä :) - mietis vaan sitä, miten ihanaa sitten onkaan, kun koko antoisa mutta niin isosti ilahduttava projekti on ohitse ja kaikki taas kuosissansa paikkoja myöten :)
Mutta kun ei oo. Mun loma ei riitä mitenkään kaikkeen tuunaamiseen ja pikkulaittamiseen, mitä on kerääntynyt listalle. Jos nyt jätän jotain tekemättä, niin joudun sitten vuoden päivät taas sietämään jotain repsottavaa asiaa. Turhaa mrisen, nyt vaan väsyttää. Huomenna kerään itseni ja käärin hihat ja ryhdyn hommiin.
 
Mutta kun ei oo. Mun loma ei riitä mitenkään kaikkeen tuunaamiseen ja pikkulaittamiseen, mitä on kerääntynyt listalle. Jos nyt jätän jotain tekemättä, niin joudun sitten vuoden päivät taas sietämään jotain repsottavaa asiaa. Turhaa mrisen, nyt vaan väsyttää. Huomenna kerään itseni ja käärin hihat ja ryhdyn hommiin.
No mutta on sitä välillä vaan otettava etäisyyttä siitä kivasta projektipuuhastakin :) - kyllä se sitten taas maistuu aivan eri tavalla ne maalaamiset ja tuunaamiset kun on välillä ajatellut ja tehnyt muutakin. Ja jos mahdollista, niin ota ihmeessä mukaan puuhaan pikkutoffostakin ja vaikka miestäkin :)...vai meneekö liian extreme- touhuksi?

Huomenna ehtii taas vaikka ja mitä tehdä, totta :)!
 
Ja katopas vaan - Bichinen on taas vaihtunut siihen jodlaavaan tyyppiin :D...itseasiassa tossahan taitaa olla se riemullinen ilme päällänsä kun kesähessut ovat olleet työntouhussa isolla sykkeellä :rolleyes:

...ei vais - koetahan olla rennosti siellä niitten kollien kanssa, kaitpa ne kuitenkin parhaansa yrittävät ja jos eivät - niin näytä who's the Boss :)
Noi poikaparat on olleet ihan heitteillä koko kesäkuun, oma pomo lähti lomille ja vt-pomo istui ihan eri kerroksessa. Pitsi-täti kun peri seuraavan vt-roolin, otin heidät vierihoitoon siipieni suojaan.
 
Noi poikaparat on olleet ihan heitteillä koko kesäkuun, oma pomo lähti lomille ja vt-pomo istui ihan eri kerroksessa. Pitsi-täti kun peri seuraavan vt-roolin, otin heidät vierihoitoon siipieni suojaan.
...eli ovatkin varsinaisen kouluttajan käsissä, mikä taas on heille kuitenkin hyväksi ja hyödyksi, koskapa laitat pojat hommiin ja oppivat isosti asioita :)! Kyllä nuista kavereista tulee sun käsissäs vielä tekijöitäkin, se on varma juttu se :)!
 
Otin ja tekasin pitsaa. Olen taivaassa. Oli vähän vaikeuksia mahtua porteista sisään ko on niin kupuravittu.

(Aurinkokuivattua ja tuoretta tomaattia, vihreää pepperonia, puna- ja kevätsipulia, halloumraastetta, punasta paprikaa, mozzarellaa ja tuoretta rucolaa. Taikinan joukkoon aamupuuron jämät, valkosipulijuhetta ja aurinkokuivattujen tomaattien öljyä.)
 
Otin ja tekasin pitsaa. Olen taivaassa. Oli vähän vaikeuksia mahtua porteista sisään ko on niin kupuravittu.

(Aurinkokuivattua ja tuoretta tomaattia, vihreää pepperonia, puna- ja kevätsipulia, halloumraastetta, punasta paprikaa, mozzarellaa ja tuoretta rucolaa. Taikinan joukkoon aamupuuron jämät, valkosipulijuhetta ja aurinkokuivattujen tomaattien öljyä.)
Oi, kuulostaapas herkulta - mä nappaankin tosta noi ainekset itelleni, kiitti vaan, ylös :). Kiva saada erilaisia täytevaihtoehtoja nuitten omien tuttujen joukkoon :)
 
Levitin pohjalle tomaattipyrettä, johon sekotin makeeta chilikastiketta ja savupaprikajauhetta. Toimii.
Oijoijoi - ihan varmasti toimi :). Sähän oot kans melkoinen keittiövelho siellä :). Täytyy käydä tässä viikon aikana hankkimassa oikeet raaka- aineet ja laittaa tulemaan, sitä tiiä jos vaikka tälle ipanaköörillekin menis maistumaan - ainakin etukäteen näyttää olevan tirpanan suulle mieluisia aineksia vaikka ja kuinka :). Pojat nyt on meillä vähän hitaampia näille uusille makuelämyksille, mutta varmasti syövät nälkäänsä :).
 
Jaa, yhtä vellosta tultiinkin kysymään yökylään, joten - sujuvan säpäkkää pikapakkaamista kamojen kans reppuun ja poika menoksi :)! Kiva juttu, hurjan tervetulleita tämmöset todella yllättävät käänteet :)

Mutta - mä lähden tällä muulla porukalla tekemään jotain tonne vesisateeseen, nyt ei jaksa keskittyä mihinkään huushollihommaan, niitä joutaa huomennakin. Eli - muikkamuit kaikille :)

Ja laitan ton tuohon loppuun...mä vaan niin tykkään tosta espanjasta, on kyllä niin mmmmmm...-kieli :)...

 
Oijoijoi - ihan varmasti toimi :). Sähän oot kans melkoinen keittiövelho siellä :). Täytyy käydä tässä viikon aikana hankkimassa oikeet raaka- aineet ja laittaa tulemaan, sitä tiiä jos vaikka tälle ipanaköörillekin menis maistumaan - ainakin etukäteen näyttää olevan tirpanan suulle mieluisia aineksia vaikka ja kuinka :). Pojat nyt on meillä vähän hitaampia näille uusille makuelämyksille, mutta varmasti syövät nälkäänsä :).
Mä tykkään kokeilla uusia juttuja, ja spenceltä sain eilen vinkin tohon halloumiin. Ollaan molemmat sen suurkuluttajia :D Kerro sit uppooko muksuihin, puolikas ainaki tykkäs omastaan (tosin jauhelihalla, ilman sipulia ja pepperoonia)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä