Nuoret vauvakuumeilijat

Meillä neuvolalääkäri laittoi lähetteen OYSiin lapsettomuuspolille ja käski varautua ainakin parin kk odotteluun että edes koko aika tulee postissa. Nooh, kai sitä jaksaa odottaa kun on pakko :) eipä siis kummempaa, vipat clomit söin tässä kierrossa ja sitten pidänki taukoa :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan! :) Hiljasta on tälläkin suunnalla ollut. Vuorotyön alottaaminen on vienyt veronsa ja yksinkertaisesti koko vauvahaaveille ei ole ollut aikaa.
Tämä kierto ei oletettavasti tuottanut tulosta, nyt mennään kp21 ja odotellaan seuraavaan kiertoa vaan, jospa sillon olisi aikaa edes ajatella koko asiaa.. :)
Mites muilla? :)
 
Tää uus sivu tökkii niin pahasti, että en oo kirjotellu. Luen kyllä teidän kuulumisia aktiivisesti! Mimmi92 mä painoin sun viimeseen viestiin vahingossa ihana kohdasta, sori!

Kesälomaa vietellään, ajstukset saanu suht hyvin pois kaikesta negatiivisesta. Koko vauvajuttu ahdistaa ja huomaan, että sen takia päässä pyörii kaikkea. Esim. ei vielä vauvaa ihanaa olla kaksin jne, kyllä mä sen pienen haluan oikeesti!

Täällä menossa kp56 eikä MITÄÄN. Paitsi nännit kosketusarat, mitään muuta oiretta minnekkään suuntaan ei oo. Ja testit näyttää negaa jatkuvasti. Ajattelin hetken vielä ootella josko nännikipu enteilis jostain ja jos ei niin lääkäriin kai mentävä.

Plussatuulia kaikille! Ja lämpimiä kesäpäiviä myöskin kiitos!
 
Heippa ja anteeksi kanssa tää mun hiljaiselo.. Tosiaan niin ne menkat sieltä alkoi ja negaa näytti kaikki testit ton jälkeen mitä tein.. On ollut mieli niin maassa etten ole halunnut edes vierailla täällä palstalla.

Nyt tosiaan me elellään tää kesä ihan vaan tjottailulla enkä edes jaksa tikuttaa ovista. Ollaan lähdössä juhanukseksi Tallinnaan ja toivon että pikku irti otto arjesta antais lisää potkua tähän vauvaprojektiin ja jos vaikka stressin lauettua tärppäis.

Täällä elellään tällä hetkellä kp14 ja yk 4 starttasi tollon pari viikkoo sitten. Kyllähän se pieni toivo jossain tuola takaraivossa on vaikka kuinka hoen itselleni, että nyt lopeta koko asian miettiminen. Noo ehkä tää tästä :)


Mitäs kesäsuunnitelmia muilla on ? :)
 
Täällä kp35 menossa, menkoista ei tietookaa, mut ei kyllä siitä plussastakaan. Tänään viimeks testaillu ja alan olee 115% varma et nyt on vaa menkat myöhässä ja pahasti. Eipä se mitään.. Parempi kai mennä ajatuksella, että voi ainakin nauttia yhdessä olemisesta, toistensa seurasta ja pitää aikuisten hauskaa. Ei kai se väärinkää ole? onnistuu, kun on onnistuakseen.. Pois huoli ja ressi.

sapuska, mulla vähä samoi fiiliksii.. Ahdistaa välillä kovastikki ajatus, vaikka tiedän haluavani pienokaisen kovasti.. Tuntuu vain niin ihanalta olla oman kullan kainalossa ilman että kukaan yrittää viedä huomioo, tai vaatii aikaa. Pieni ajatus että "ei ihan vielä" ja silti hetken päästä taas ajatteleekin, että "voi ku ois ihana ku onnistuis jo ja olis pienokainen". Todella ristiriitaisia ajatuksia.. Mutta kai se osittain kuuluu tähän hommaan?

mimmi92, tsemppiä ja jaksamista kesälle! Yritä rentoutua ja nauttia tästä suomen parhaasta ajasta!

henttis & nettte nyt toivotaan et teitä onnistais tästä kierrosta! Paljon tsemppiä!

Oikein ihanaa alkanutta kesää kaikille!
 
oh täällä kärsitään niin julmetusta alaselän särystä, että häviää kyllä vauvakuume kun ajatteleekin, että tätä se voi olla suurimman osan ajasta odottaessa. :( Alkoi viime viikolla oikeelta ja siirtynyt vasemmalle yön aikana, jospa kohta osais koko särky siirtyä toiseen osotteeseen.. :devil: Ei kai auta kun venytellä ja suunnata uusien työkenkien ostoon.
Miten muitten viikko lähtenyt käyntiin ? :)
 
Täällä kp3, uuteen kiertoon päästiin vihdoinkin. Intoa yrittämiseen ei täälläkään taida tässä kierrossa olla. Kesä taitaa tuoda vähän puhdittomuutta jokaiselle tähän yritykseen. Ehkä onkin vaan parempi nauttia ja rentoutua, olla ajattelematta mitään. Syksymmällä uusien voimien myötä yrittämään.
 
Kka onnea uuteen kotiin!! :) Täälläkin kuumeisesti omaa taloa etsitään, mutta kohdalle ei ole sattunut vielä, toivottavasti vielä tärppää, aivan kun vauvankin kanssa. ;)
Tosiaan ei hirveää puhuria ole plussia tälle palstalle tullut, mutta toivotaan ajan vielä koittavan meillekkin. :love:
 
Paljon onnea Kka uuteen kotiin!

Meillekkään ei ole sitä oikeaa asuntoa tullut vielä eteen ja edelleen kummallakin on omat asunnot, mutta koko ajan etsitään. Toivotaan, että syksyyn mennessä ollaan löydetty se oma unelma koti!

Mua on vaivannut viime aikoina ihan järkyttävät migreenikohtaukset vaikkakin syön niihin koko ajan estolääkettä. Kävi kanssa mielessä, että raskauden myötä ne voisivat olla jokapäiväisi ei kyllä kivaa.. Täällä elellään kp 24 ja ovis tuntuu olevan tässäkin kierrossa loppu puolella koska vielä ei ainakaan ole tuntunut oireita eikä tikkukaan ole näyttänyt viivaa.

Vaikka mä kuinka itelleni lupaisin että kesäkuusta eteenpäin en tikuttele niin silti vaan noi ovistikut on olleet ahkerassa käytössä.

Huomaa kyllä, että jokainen meistä on kesäfiiliksillä kun täälläkin on niin hiljaista. :)
 
Paljon paljon onnea Kka opiskelupaikasta!

Mä alotan kanssa koulun syksyllä ja tultiin miehen kanssa siihen loppu tulokseen, että jos lapsi tulee niin sitten sitä koulua venytetään tai siirretään. Se on niin suuri haave täällä, enkä halua sitä lykätä pidemmälle tieten tahtoen.
 
Täällä on menossa yk 5 ja kp 36.. Turhauttaa niin paljon, tää on normaalia pidempi kierto ja veikkaan, että tää jäi nyt välistä oviksen suhteen.

Muuten tänne päin kuuluu hyvää, vähän painaa silmissä kun töitä on niin paljon mutta eipähän kerkee murehtia muista asioita. Kovasti etsitään edelleen asuntoa, mutta vielä ei ole tullut sellaista eteen mikä nappaisi.

Mitä Teille muille kuuluu ja mitä sulle henttis :) ?
 
pirplua, mullakin 4 viimeistä kiertoa on menkat alkanu jo dpo 11-12 entisen 14-15 sijaan. Ei kyllä mitään hajua mistä johtuu..

kp 22 ja menkkojen pitäis normi kierron mukaan alkaa viikon päästä. ovista en edes yrittänyt bongata, mutta sen verran aktiivisia ollaan makkarin puolella oltu, että ei sillä niin väliä. Ihanan stressitöntä yrityksen puolesta ollut, mutta töissä kyllä kiireitä senkin edestä. Syksylle ja talvelle lomamatkat jo varattu, joten nyt on aikankin paljon kivaa mitä odottaa toivottomalta tuntuvan plussan sijaan..
 
Täällä ei kuulu vieläkään menkkoja tosiaan huomenna on jo kp 40... Huoh tarvii varmaan marssia pian gynen vastaanotolle, kun kierrot vaan pitenee pitenemistään. En jaksa uskoa, että olisi plussa tärpännyt mutta jos ne nyt ei ala tässä viikonloppuun mennessä niin voisihan sitä testailla. Veikkaan kyllä, että turhaan !
 
Voi Nettte, ihailen sun hermoja! Olisin varmaan ite testannut jo aikoja sitten.. :-D Kannattaahan se käydä tsekkauttamassa mikä mättää. Tännekkin kuuluu hyvää! Työntäyteinen kesä, mutta kuukauden päästä ollaan jo lomalla, jospa siten ois vauvahaaveillekkin aikaa.
Voikohan geenit vaikuttaa raskautumiseen ja jos vaikuttaa niin isän vai äidin puolelta? :eek:
 
En mä muuten varmaan oliskaan näin pitkään odotellu mutta pelottaa vaan se pettymys mikä sieltä todennäkösesti on tulossa .... Siks yritän venyttää ja toivoa että semmosta ei tulisikaan!

Mulla ei oo mitään hajua tuosta geenijutskasta mutta mielellää kuulisin myös tietääkö joku muu asiasta jotakin!

Mä niin kadehdin teitä kenellä on loma tiedossa, itselläni ei sellaista ole yhtään kesälle tiedossa :(
 
Huh huh nettte, mäki oisin testannu jo varmaan 5 kertaa :D

En kans osaa sanoa tohon geenihommaan mitään, mutta itestäni ku mietinniin tuskin :D mun äiti on meidät saanu ihan (toivottuna) yllärinä ja mut vielä 40 vuotiaana. Äitin äiti kans pamahtanu paksuks tyyliin siitä kun mies vain katsoi päin (äidillä 13 sisarusta eikä siis mistään uskontojutuista kyse) ja ite en tuu raskaaks sitte millään :D
 
pirplua huh sulla on kyllä paljon tätejä ja enoja :)

mullakin geenit pitäis raskaaksi tulon kannalta olla hyvät kun minä ja mun sisko tultu ehkäisyn läpi, sekä pikkuveljen (3kk) äiti teki vielä 48 vuotiaana kun ei huolehtinut ehkäisystä.. mutta itsellä ei sitä plussaa kuulu..

nette nyt sitä testiä vaan tekemään :)
 
En muista olenko tänne koskaan kirjotellut. Aina loppukierrosta tulee seurailtua näitä sivuja aktiivisesti ja sitten kun ne menkat taas alkaa, pettyy niin valtavasti, ettei kestä edes ajatella vauvajuttuja.
Täällä kuitenkin viime syksystä asti ollut ehkäisy pois ja joka kuukausi ollut muka varmat raskausoireet..

Viime kuussa söin Terolut-kuurin, jonka jälkeen menkat tuli (nyt kp14) ja kuvotusta jatkunut jo 3 päivää. Tässä nyt on ilta vietetty Googletellen, että voiko Terolutien vuoksi tulla vuotoa vaikka olisikin raskaana. Ei tässä yhtään viisaammaksi ole tullut, kun kaikki vaikuttaa olevan mahdollista. :D

Tilasin just netistä raskaus- ja ovulaatiotestejä, niin pääsee keskiviikkona testailemaan.
 

Yhteistyössä