The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:eek: Onneksi olen osannut välttää moista lafkaa.
Mäkin oon kyllä tyytyväinen, että avasin tilin OP:iin. Verkkoasiointikin tuntuu helpommalta, ja lisäksi jos täytyy ihan toimipisteellä asioida, niin asiakaspalvelu on paljon parempaa. Nordean väki on aina jotenkin niin nihkeetä - vaikka oon ollut heidän asiakas lapsesta saakka. Että kiitos vaan kun arvostatte. Noh, nyt ne on vaan mun kakkospankki :devil:
 
Mäkin oon kyllä tyytyväinen, että avasin tilin OP:iin. Verkkoasiointikin tuntuu helpommalta, ja lisäksi jos täytyy ihan toimipisteellä asioida, niin asiakaspalvelu on paljon parempaa. Nordean väki on aina jotenkin niin nihkeetä - vaikka oon ollut heidän asiakas lapsesta saakka. Että kiitos vaan kun arvostatte. Noh, nyt ne on vaan mun kakkospankki :devil:
Ne muuten on nihkeitä tyyppejä,onkohan se joku kriteeri ollut kun on palkattu väkee töihin:whistle:
 
Hauska vastaus :D
Johtuu vain siitä, että mä olen vanha ihminen. Jos viikonloppuna biletän aamuun asti olo on suunnilleen normaali joskus keskiviikkona tai torstaina. Eikä johdu edes viinasta vaan valvomisesta. Mä en nyt jaksa olla hyvä äiti ja tehdä ruokaa. Ukkokulta on edelleen ruisrock-reissullaan joten mun ei tarvitse kuin maata sohvalla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ne muuten on nihkeitä tyyppejä,onkohan se joku kriteeri ollut kun on palkattu väkee töihin:whistle:
Varmaan :D

Mä kun aikoinaan lainaa menin hakemaan, ja ensimmäistä kertaa kävin asian tiimoilta pankissa ja ne kysyi että kelle mulla on aika varattuna. No enhän mä nyt mitään nimeä ollut tajunnut laittaa muistiin! Olin ihan et "öööööööhh.... sen kun tietäis". Ne katto mua niiiiin vinoon :D. Ja sitten meni varmaan oikeesti lähes puoli tuntia, että ne sai edes selville sen sieltä koneiltansa. Ja sitten ne oli niin vittumaisen nihkeitä ja muhun suhtauduttiin kuin johonkin arvottomaan pikkutyttöön, että marssin Osuuspankkiin ja kappas kummaa, ne myönsi mulle lainan. Avasin sitten tilin sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Johtuu vain siitä, että mä olen vanha ihminen. Jos viikonloppuna biletän aamuun asti olo on suunnilleen normaali joskus keskiviikkona tai torstaina. Eikä johdu edes viinasta vaan valvomisesta. Mä en nyt jaksa olla hyvä äiti ja tehdä ruokaa. Ukkokulta on edelleen ruisrock-reissullaan joten mun ei tarvitse kuin maata sohvalla.
No eihän sitä aina tarvitse jaksaa vaikka äiti onkin :)
Kyllähän se pelkkä valvominenkin väsyttää vaikka ei olis alkoholia nauttinutkaan.
Oli vaan niin hauskasti vastattu :)
 
Tuskinpa :)
Ja ainahan voi kokeilla onneaan, lapset siis :D

Aikoinaan töissä yksi tyttö tuli tihrustamaan itkua kun hänelle ei ole koskaan kukaan sanonut niin rumasti kuin esimiehensä (oli sanonut että mitäs jos keskityt vähemmän henkilökohtaiseen suhdetoimintaan ja enemmän töihin). Enhän mä sitä osannut lohduttaa kuin sanomalla että tervetuloa kovaan maailmaan pumpulikääreestä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä