The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Just juoksin hakemaan pyykit sisälle kun näytti että saattaa ripsauttaa hiukan
Eli sadetta siis luvassa meillekin. Satutin niskani maalatessa. Tänään en enää maalaa. Tää on vähän kuin hiki laiskan syödessä, sellainen olo, tympeetä, irakka kusee. Mietin jopa nykyisen senkin uusimista, jos löytäisin isomman, sitten ei tarvitsisi enää ensi viikolla maalata.
 
Eli sadetta siis luvassa meillekin. Satutin niskani maalatessa. Tänään en enää maalaa. Tää on vähän kuin hiki laiskan syödessä, sellainen olo, tympeetä, irakka kusee. Mietin jopa nykyisen senkin uusimista, jos löytäisin isomman, sitten ei tarvitsisi enää ensi viikolla maalata.

Klo 23 sateen mahdollisuus 60%. Kesä oli ja meni.
 
Sehän hyvä, ei turha lämpö häiritse mun lomanviettoa. Olin tänään ilman takkia (kesä, tiedäthän) liikenteessä. Nahka sinisenä seisoin bussipysäkillä ja pidin muksua selän takana tuulelta suojassa.
Mä lähdin aamulla töihin hihattomalla paidalla (kesä, tiedäthän). Onneksi oli töissä jakku, oisin jäätynyt enkä oisi pystynyt edes huutamaan poikaressuille
 
Sehän hyvä, ei turha lämpö häiritse mun lomanviettoa. Olin tänään ilman takkia (kesä, tiedäthän) liikenteessä. Nahka sinisenä seisoin bussipysäkillä ja pidin muksua selän takana tuulelta suojassa.
Kolme kuumaa päivää oli. Niistä kaksi oli liikaa. Tänään oli mitä oivallisin ilma reippaalle ulkoilulle. Ei liian kylmä, mutta ei kuumakaan. Johan jaksoi taas laittaa töppöstä toisen eteen. Kuumilla ilmoilla sitä muuttuu semmoiseksi laiskiaistyyliseksi liikkujaksi.

Vaan nyt kahvia :coffee:.
 
vierailijasetä
No voi sun prkl! Nytkö ne menee ja poistaa nordealta ton tunnuslukukortin ja tulee joku mobiiliversio:confused::devil::poop: Pitääkö tässä pankkia ruveta vaihtamaan....kaikillä ole sitä älypuhelinta!
Pankkitunnukset uudistuvat - uusi tunnuslukusovellus nyt käytettävissä | nordea.com
Nykyiset tunnuslukukortit säilyvät toistaiseksi uuden vaihtoehdon rinnalla. Halutessaan asiakas voi käyttää sekä sovellusta että tunnuslukukorttia. Myöhemmin ensi vuoden aikana Nordea tuo markkinoille tunnuslukulaitteen niille asiakkaille, joiden ei ole mahdollista ottaa käyttöön tunnuslukusovellusta.
 
Nordea on kyllä ihan p:stä! Ne väitti tänään, et oon muka unohtanut mun pankkikortin pin-koodin. Ja en kyllä satavarmana saletisti vissisti ja varmasti ole! Ehkä en oo sillä kortilla mitään maksellut vuoteen, mut silti, ihan takuuvarmana äitini hengen kautta lupaan muistavani koodin, se on piiirtynyt mun aivoihin :D. Tyhmä Nordea.
 
Nordea on kyllä ihan p:stä! Ne väitti tänään, et oon muka unohtanut mun pankkikortin pin-koodin. Ja en kyllä satavarmana saletisti vissisti ja varmasti ole! Ehkä en oo sillä kortilla mitään maksellut vuoteen, mut silti, ihan takuuvarmana äitini hengen kautta lupaan muistavani koodin, se on piiirtynyt mun aivoihin :D. Tyhmä Nordea.
:eek: Onneksi olen osannut välttää moista lafkaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä